Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min elskede hund er syg *SNØFT*
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:21

Hey...

har været til doktor dyr med min hund idag fordi han får nogle underlige anfald hvor han nærmest ikk kan få luft (minder lidt om en kat der hoster hår boldte op) han blev så bedøvet og kigget i hals og i næsen men dyrlægen kunne ikk finde noget.. så han får nu bare medicin.. og hvis det ikk hjælper skal jeg på landbo højskolen med ham på sjælland.. så de kan forske.. og mig der skal betale hvilke er dyrt.. hvilke jeg også gerne vil gøre for ham! men vil ikk ha han lider for så må jeg tage den sværste beslutning i verden... lidt med følse ville være rat.. og ja han er en muskel hund og han er dejlig alligevel.

Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd

Lunge-hjerteorm
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:26

Er han undersøgt for hjerte-lungeorm?

Har den allergi?

Håber den bliver rask!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:29

hjerte-lungeorm var også det første jeg tænkte på

Håber det bedste

0
0
Svar på denne tråd

nej blev han...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:30
nej jeg forslog dyrlægen at han skulle tage blodprøver.. men han havede aldrig hørt noget om de ting han har.. ingen allergi nej...

0
0
Svar på denne tråd

Lunge-hjerteorm
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:32

Du samler da bare efterladensakber 3 dage i træk, og tropper på hos Dr. Dyr og forlanger, at de bliver undersøgt for lunge-hjerte orm!

Det kan have fatale konsekvenser for en hund, hvis den går med hjerte-lunge orm, som ikke bliver behandlet!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 23:39

Det lyder som en tabt dyrlæge, jeg ville også i 3 dage samle høm hømmer og aflevrer dem hos en dok. dyr og få det tjekket for orm, rævens lunge orm osv.

Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.

Til dig som fortjener det! ;-)

Kleenex udleveres også til værdigt trængende.

Kieffer gamacher købes!

0
0
Svar på denne tråd

de mener ikk...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 16:41
at det er orm han har af nogen slaks over hovedet.. De har aldrig hørt om "anfald" som Cane får så de ved ikk rigtig hva de skal gøre.. må bare give ah mmedicin og håbe det går over og ellers prøve den højskole på sjælland hvis det ikke koster flere 100000 kr.. for har jeg ikke selvom jeg vil gøre alt for min drenge røv. ud over de anfald han får nogle gange er han frisk og ingenting der. dr dyr synds det var underligt han var så frisk når han har sådanne anfald nogle gange..

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 21:30

Min Hjalte har også sådanne ture, der ud fra beskrivelsen er meget lig dins, men dyredoktoren er kommet frem til at han har en indsnævring af luftvejen (eller noget i den dur), så når der kommer for meget luft ind kan det ikke altid komme ud igen og så går der kuk i det.

Så trykker vi ham bare hårdt om brystkassen i et øjeblik og så går det som regel over.

Han kan få de ture både når han er oppe at køre og når han sover, så det er ikke til at forudse hvornår de kommer, men han har haft dem altid og han er 4 år nu.

Men det lader ikke til at genere ham i hverdagen, kun lige når det står på, og det er ikke hver dag, men næsten.

-Hjaltine.

0
0
Svar på denne tråd

få ham tjekket
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 21:36

stakkels dig, som andre siger synes jeg også det er vigtig at han bliver tjekket for hjerte-lunge orm, det er blevet mere og mere udbredt i danmark, da folk impotere hunde ind i landet, som ikke er blevet undersøgt inden (eller det sår der at de er i deres parpir meeen)

held og lykke med ham

Hilsen Camilla.

Hvordan kan folk behandle dyr på denne måde?

s147271628.onlinehome.us/ RodeoReality11min-broadband.wmv

Stop rodeo i Danmark. skriv under her!

www.anti-rodeo.underskrifter.dk/ index.php

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider