Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

så blev jeg efterladt...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 12:30

Ej så slemt er det ikke, men idag drog familien afsted, og efterlod mig hjemme. De har planlagt en campingtur, og smuttede her ved en 11 tiden. Så nu er jeg helt alene hjemme indtil lørdag eller søndag! Jeg kunne ikke komme med, da jeg skal på kursus lørdag og søndag. (Det glæder jeg mig til!!)

Har aldrig før været helt alene hjemme så længe, men egentlig gør det mig ikke noget, for jeg har jo mine to hunde, og så skal jeg passe min lillesøsters kat, men anden lillesøsters hamster, og deres 4 kaniner, så jeg får vist nok at se til!

Min bedste veninde har lige haft ringet, og hun kommer om når hun har fri fra skole (Jeg blev lige hjemme idag, for har et par afleveringer, og er jo ikke rigtig hjemme i weekenden pga. kursus, så må hellere få dem lavet), men hun kommer og sover, og så tager vi i skole i morgen, og så tager vi vist herhjem igen bagefter Det skal nok blive hyggeligt! Tror hun tager hjem fradag aften, for jeg skal jo tidligt op lørdag!

Er altså lidt glad for at vi bor i byen, og ikke på landet, for selvom jeg har mine to "vagt" hunde, ja så kunne man da godt blive lidt bange når man er alene i et stort hus, og hvis det lå ude på landet i mørke (ja er vist lidt mørkeræd!) hehe, men lige nu nyder jeg at have huset for mig selv, så når jeg har lavet lektier, skal der bare lige ryddes lidt op, og så skal jeg bare hygge mig sammen med min veninde og drengene (Drengene=hundene, de er mine "små" drenge hehe)

0
0
Svar på denne tråd

overskift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 12:48

det skal du da vidst også bare være glad for, sådan som det regner

Mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 12:51

Er da også hyggeligt ind i mellem at blive "efterladt" alene hjemme, - det nød jeg ihvertfald da jeg boede hjemme. Når min mor + søskende drog på camping og jeg var alene hjemme i en uges tid, åh det var dejligt :-)

Håber du og drengene nyder alene dagene så, lyder da hyggeligt med en veninde som kommer over :-)

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

|| Mine QXL-auktioner ||

0
0
Svar på denne tråd

heheheh
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 12:57

Hehe ja gider heller ikke rigtig ud når det regner sådan! Skal bare lige op og købe lidt ind, og nyde det herhjemme, hvis jeg nogensinde bliver færdig med lektier

Og så skal drengene lige ud og luftes en times tid, men det er jo som det plejer :)

Nyder også at have huset selv! Bare en skam jeg ikke er mere hjemme i weekenden, så jeg rigtig kan nyde det! hehe, men det går nok!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider