Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At arbejde på en fabrik..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 20:15

er jo nok i mange øjne det sidste sted de ville tjene deres penge.

det er da kedelig siger mange og du får da ikke noget spændende at lave på en fabrik.

folk har også ofte spurgt mig om ikke jeg ønsker et job, med stører udfodring i dagligdage.

De undres når jeg fortæller at jeg godt kan li` mit job og glad kører på arbejde. Jeg føler det er der jeg hører til og vil fortsætte med at være.

Min famillie er højtuddannet og mine fætre og kusiner er lærer, læger og direktører. De har ofte presset på, for jeg skulle da også ha en uddannelse med mening i.

Jamen jeg har jo mening i mit liv. En dejlig famillie at komme hjem til hverdag. Bor jo som mange af jer jo nok ønsker det, nemlig på vores egen lille gård med plads og luft til os alle.

vi er ikke dem der har mange penge på lommen, men vi har det jo godt som vi har det.

Så jeg er jo nok det man må betegne som en glad fabriksarbejder.

og man kan jo kun blive endnu mere glad, når det der her omtales

www.heste-nettet.dk/nyheder/2562/ er meget lig med det jeg har fådet æren af at skulle produsere for fremtiden på fabrikken.

så kan man jo kun blive en endnu mere glad fabriksarbejder og føle at livet bare er herligt.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

Du har ret
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:14

Jeg kan sagtens følge dig.

I disse dage går jeg netop også og spekulerer på, om jeg skal tage et fabriksjob.

Jeg arbejder i en børnehave som medhjælper, og det er til mindstelønnen. Er efterhånden lidt træt af det. Mine uddannede kollegaer gider ikke børnene, og forældrene laver ikke andet end at brokke sig.

Kunne sagtens se mig selv arbejde på en fabrik. Kan godt koble hovedet fra de timer, og tjene væsentligt mere. Rimelige arbejdstider, og 100% fritid til hestene, når man har fri.

Har en HHX men ved godt at jeg aldrig kommer til at bruge den.

Om et års tid, har jeg forhåbentligt også en gård og hestene hjemme... en skøn kæreste og dejlige dyr. Så kan man ligesom ikke ønske sig mere.

Hilsen Camilla

Når du er ung, kan du vælge & vrage!

Når du bliver ældre, kan du vælge mellem vragene!

0
0
Svar på denne tråd

har været der
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:18

og er nu kommunal ansat, det er ikke bedre...

At sidde på kontor dagen lang er da det værste jeg ved.

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

karriere
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:28

nu kan vi jo ikke alle have et fantastisk, vellønnet, afvekslende og inspirerende job. som du selv skriver er det jo alle de andre ting i ens liv der giver glæde og indhold, såsom familie, venner interesser osv.

Det job jeg har nu kræver godt nok heller ikke en studenterhue, men det er det job jeg har været gladest for!

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Så længe...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:29

... man kan forsørge sig selv og endda glæde sig når man er på vej på arbejde er man et priviligeret menneske.

Jeg ved godt at der er nogen der ser ned på mennesker i nogle jobs - men der er brug for os alle sammen. Og det kan godt være at jeg f.eks. helst ikke vil bytte plads med skraldemanden eller ham der kører rundt og tømmer septiktanke eller løser forstoppelser i de kommunale kloakledninger. Men for søren hvor er jeg glad for at de er der!!

Vi er med til at få samfundet til at fungere - og skal respektere hinanden som mennesker - uanset hvilken ydre status vores forskellige jobs giver. :-)

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:46

hej

TUSIND TAK ALLE SAMMEN. you make my day, som man siger - jeg kommer ud af en familie hvis forældre ikke er det bedste forbillede(alkoholikker) og ingen af os søsken har udd. vi har alle børn og har alle været på kontanthjælp i mange år on og off på arbejde og tilbage på sjasen - det er bare dødens pølse -

jeg har siden folkeskolen kæmpe med en udd. og aldrig komme der hen jeg vil nu skal jeg snart til eksamen igen igen, men jeg består aldrig og hvorfor gør jeg det, jo jeg mener jeg skylder samfundet det, mig selv ,og så vil jeg først og fremmest vise for familien at jeg kan blive til noget for den øvrig familie (onkler tanter osv) mente at hvis nogen blev til noget var det mig hold op en byrde - nu har jeg brugt 10år på at prøve at stæbe efter noget jeg et eller andet sted ikke vil

men efter jeg læste jeres svar her føler jeg at der er plads til mig også; også selv om jeg vælger at leve som ufaglært og bare finder mig et godt job og blvier der tjener mine egen penge og nyder den vidunderlige familie, min mand og vores nye gård, istedet for at prøve at være noget som alle andre ønsker jeg skal være.

det var virkelig opmuntren at læse, er bare så glad for at høre ikke alle ser ned på ufaglærte eller fabriksarbejder.

det varmer efter mange mdr i kuldkælderen, jeg var meget tæt på bare opgive livet - tusind tusind tusind tak til jer alle

Med venlig hilsen

Anita Hansen.

RIGTIG HESTE VEJER OVER 800KG

:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Det er noget snobberi ...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:56

... at lange uddannelser skulle være det vigtigste i livet

Synes ofte man ser og hører om personer med lange uddannelser, der sandelig kun kan arbejde inden for et meget begrænset område.

Det ligger ligefrem under deres værdighed, at skulle tage et stykke manuelt/praktisk arbejde ... fnys ... siger jeg bare, gider de overhovedet tørre deres egen røv

Men de regner vel med, at der står nogle klar til at gøre det for dem, den dag de bliver gamle og hjælpeløse

Mvh. Lisbeth

www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under??

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Fabriksarbejde
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:36

Jeg kan virkelig ikke se at man skulle være et dårligere menneske ved at arbejde på fabrik. Man kan jo godt have et fabriksarbejde og være lynende godt begavet.

Personligt er jeg igang med en lang videregående uddannelse, men vil ikke se nogle problemer i at skulle udføre fabriksarbejde, faktisk søger jeg dette for tiden. Og efter endt uddannelse vil jeg jo gerne være selvstændig og jeg ser ingen problemer i at arbejde på fabrik indtil jeg bliver det. Jeg tror at det handler meget om at man har noget at gå op i ved siden af sit arbejde, for at det ikke skal blive for trivielt. Fordomme fra andre mennesker skyldes uvidenhed.

Da jeg startede på universitet rynkede folk også på næsen af mig, fordi jeg havde taget en landbrugsuddannelse. De mente ikke at det krævede ret meget at få sådan en uddannelse. Jeg mener selv, at de mennesker er dem som har problemer, at det er dem om er uoplyste.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:55

Jeg har selv arbejdet på fabrik flere gange og været ganske godt tilfreds med det. Dels fordi at jeg er kommet rigtig godt ud det med mine kolleger. Men da også fordi at jeg synes, at mit job var lige så vigtigt, som de job, dem i "toppen" havde.

Der er vel bare ikke noget prestige i at sige, at man er fabriksarbejder - lønnen er vel ikke dårligere end så mange andre job, som kræver en uddannelse (fx. butiksansat). Og alt handler jo meget om prestige i dag. Men der skal jo være nogen til at lave de såkaldte sure jobs som fx. rengøring og samlebåndsarbejde.

Så skønt at høre at du er glad og tilfreds med dit job.

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 11:15

Nu læser jeg godt nok jura, som åbenbart ligger ret højt på "prestigelisten." Det er så absolut ikke derfor jeg læser det.

Jeg har valgt min uddannelse udfra at: jeg ikke aner hvad jeg ellers skulle lave, det er det jeg vil arbejde med resten af livet og det der interesserer mig.

Jeg kan da også hilse og sige at dem der havde valgt uddannelsen fordi der "er penge i det" de er da faldet fra. Jeg tror ikke på at nogen kan læse i 5 år og ikke interessere sig for det.

Man kan ikke gøre noget kun for pengenes skyld.

Jeg ser da på ingen måde ned på folk i andre typer jobs. Jeg arbejder selv som lærervikar og er lige startet som tjener, ved siden af mit studie. Det er super dejligt at prøve en masse forskelligt og det giver mig en masse erfaring og oplevelser til at tage med mig videre.

Som mange andre nævner; så har man jo altså brug for alle professioner for at få samfundet til at køre.

Det eneste der i mine øjne er vigtigt. Det er at man er glad for det man laver. Så kan alt andet da være lige meget.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 11:30

heldigvis ligemeget HVAD man laver, når bare man er glad for det.

Hvad hjælper en 8 årig universitetsuddannelse til et eller andet eksotisk, hvis man ikke kan få job som det - eller hvis det viser sig man ikke kan fordrage at arbejde med det dag ud og dag ind?

Som jeg ser det må det være rædselsfuldt at have et job alene for prestigens skyld. Tænk at skulle stå op og tage afsted hver dag til noget man hader. Det er da nedbrydende!

Så jeg mener det vigtigste når man vælger job/udannelse det er at finde noget man har lyst til at gøre hver dag. Og så blæse højt og flot på om naboen eller familien ser ned på ens valg af job.

Jeg havde også fabriksarbejde engang. Det var meget rart, men jeg blev klar over at jeg gerne ville noget andet på længere sigt. Og så uddannede jeg mig til det jeg arbejder med nu. Og jeg vågner stort set aldrig med et "åh jeg gider ikke på job i dag" - det er da at være priviligeret! Jeg ville ikke skifte selvom nogen tilbød mig mere i løn. Sådan skal det være.

Dejligt at læse dit positive indlæg Inger, og tillykke med at du også har lige det job du trives med (y)

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

familie pres..
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 11:58

Hey Kender alt til det med at familien presser en ud i noget man ikke vil være..

Jeg var selv igang med en htx, men blev gravid.

Siden har jeg prøvet at tage en hf på vuc og ovevejet at søge ind på, social og sundhedsskolen. Alt sammen for at glæde andre og vise, at hende der med det gode hoved skulle have en høj udd.

Jeg er nu nået til den konklussion at efter 4 år ind og ud af kontanthjælp og venter barn nr. 3 så er jeg ikke interesseret i at efterleve andres drøm men min.

Når min barsel er overstået vil jeg også bare have et alm. fabriks arb. og tjene mine egne penge.

gider ikke at blive ved med at stræbe efter noget som ikke er mig.

\Ina Brøndum

NOGEN DER HAR SET

SHAH XHIBITOR

OX HINGT FRA 2001

EFTER SHAH NOIR OX

UD AF CELINA OX

MØRKEBRUN MED STJERNE OG SNIP

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 21:48

lige en tilføjelse: det er somregel de jobs der bliver set mest ned på der er de vigtigste.

rengøringsass. for eks. men hvem har lyst til at være hvor der er beskidt? prøv at springe en enkelt dag over på f.eks en skole eller offentligt toilet...

skraldemænd. fy for pokker de gange de har strejket!

søde kassedamer. kan gøre ens dag lidt lysere.

avisbud.katastrofe hvis lokalsprøjten ikke kommer til tiden

ja listen kan sikkert blive lang, men det var lige hvad jeg hurtigt kunne komme i tanke om

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Altså jeg er kontor
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 22:16

og det er jeg rigtig glad for!!

Det er godtnok ikke alm kontor, men jeg havde aldrig troet at jeg ville blive glad for det...

Sussi

0
0
Svar på denne tråd

arbejde...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 05:17

Der er jo brug for alle "typer". Vi kan jo vende den lidt om og sige:

Hvis der ingen læger var= masser af syge mennesker.

Ingen dyrlæger = syge dyr osv. osv.

Vi HAR altså også brug for dem der tager de lange uddannelser. Og der er en grund til de er så lange som de er. Jeg tror ikke på at, en person går i gang med en meget lang uddannelse uden at interessere sig for faget.

Der tegner sig ofte et billed i familier. Dvs. ofte er det sådan at hvis forældrene er højtuddannede, så er børnene det også. Er forældrene fra "arbejderklassen" så følger børnene efter.

Selvfølgelig er der masser af undtagelser - men jeg læste en artikel for nogle år siden, som kom ind på en længere forklaring med hensyn til intelligens, hvad man bliver præget af osv. osv...pokkers jeg ikke gemte den - den var faktisk ret interessant.

Jeg elsker mit arbejde. Masser af udfordringer - masser af beslutninger osv osv. Jeg VED med 100% sikkerhed at jeg IKKE kunne trives med et fabriksjob - kassedame - rengøringsjob eller lign.,Sådan er vi jo så forskellige, og gudskelov for det

Et menneske der hviler i sig selv, har IKKE brug for at "vise" sig. Citat: J. Møller.
Mange hilsner fra Anne :)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 06:00
Jeg arbejder også på fabrik, og har overhovedet ikke spor lyst til at gøre andet. Ser det sådan, at hvis jeg skulle begynde en længere uddannelse, skulle man for det første leve på sulteløn i x antal år, og ikke have råd til hesten, som bringer mig meget glæde. Og for det andet når man så blev uddannet til en evt. høj stilling, ville fritiden nok blive begrænset en del, da der jo ofte arbejdes over eller på skæve arbejstider. Næ du, at arbejde fra 6.30 - 14.12 hver dag og få 150 kr i timen som ufaglært, det er bestemt ikke dårligt

Stald Hedevang

Nu med ny hest:

Hedevang's Megan

0
0
Svar på denne tråd

Livet..
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 06:30

Hver gang man møder en, man ikke har set i længe, så kommer det gyldne spørgsmål. " Hvad laver du?? "

Og jeg kan ikke fordrage at svare på det..for inderst inde gider de slet ikke høre om mit hjemmeservice ;-) For det er ikke fint nok.

Mit arbejde betyder ikke alt for mig. Jeg er glad for det, og glad for, at jeg kan hjælpe de gamle og samtidig tjene en skilling, uden der er nogen, der skal bestemme, hvordan jeg skal gøre osv.

Men det vigtigste i mit liv er, at jeg føler mig elsket og værdsat af dem herhjemme...og at endelig ha muligheden for at ha fjordhestene på egen grund, og mine dejlige hunde..

Det er bare lykken.

Men der er aldrig nogen, der spørger om man er lykkelig og har et godt liv.

Nej det hele handler om, hvad man er og hvad man laver

Prøv læg mærke til det næste gang du møder en, du ikke har set længe... Hvad laver du så nu?? ;-)

Hilsen fra Hanne....

Med de tre fjordheste...Mai, Mille og Tot.

0
0
Svar på denne tråd

Tør jeg spørge
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 09:49
hvad bruttolønnen for 37 timer på en fabrik eller lignende cirka er om måneden?

♥

Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

SULKY/VOGN STR. SHETLÆNDER KØBES

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 15:09

Min brutto løn er ca. 20-22.000 kr. om måneden. Jeg får mellem 145 og 150 kr i timen alt efter produktivitet. Så det kan man da bestemt ikke klage over som ufaglært.

Stald Hedevang

Nu med ny hest:

Hedevang's Megan

0
0
Svar på denne tråd

Man behøver
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 15:31

ikke alle de år i skole og å skaffe sig en studiegæld. Jeg har kun landmandsskolen, og så har jeg tatt noen sprogeksamener (ikke dansk ) som privatist. Men jeg har en "høj" stilling inden det offentlige og tjener gode penger.

Om jeg skulle bytte jobb, ville jeg nog velge det helt motsatte av det jeg gør i dag: En job der kroppen blir engasjertet, mens hodet får hvile. Hvorfor? Jo, jeg tror ensidig arbeide gjennom et helt liv sliter på både kropp og hode.

jobbet som gartner en gang i tiden, og da gikk dagene fort mens man såede, priklede og pottede planter, vannet i veksthuse og laget klumpplanter til salg. Det var også dejligt, og det føltes meningsfullt. Det er nog det viktigste med en jobb: At den giver mening for den som har den.

0
0
Svar på denne tråd

Fabriksarbejde er ok
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 15:39

Min mor sagde engang: Hvis man er glad hver dag når man skal på arbejde, så betyder det ikke noget hvilken type job man har.

Jeg synes bestemt ikke der er noget galt i at arbejde på en fabrik. Har selv gjort det i 3-4 år, tog så en uddannelse, men nu sidder jeg så og overvejer at søge fabriksarbejde igen.

Jeg har haft nogle meget dårlige oplevelser indenfor kontorfaget og lige nu har jeg ikke meget lyst til at komme tilbage til det fag. Min barsel slutter 23. maj og jeg har ikke noget job at komme tilbage til, da jeg blev fyret få dage før jeg opdagede, at jeg var gravid.

Så selv om jeg nu har sendt flere ansøgninger afsted til stillinger som administrativ medarbejder, overvejer jeg kraftigt at kontakte de forskellige fabrikker i området, for at se om jeg kunne være så heldig at de mangler arbejdskraft. Har erfaret at det ikke er let at få et kontorjob efter knap 2 år som hjemmegående (eller hvad man skal kalde det).

Mit eneste problem er blot, at jeg simpelthen ikke aner i hvilken retning jeg skal kigge efter fabrikkerne.. Jeg er ikke særlig kendt i mit lokalområde hvad det angår..

Måske der er en eller anden herinde der ved lidt om, hvilken retning man skal kigge i når man bor lige uden for Næstved?

/Anette

Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn

24.02.1990 - 05.04.2006

Elsket og savnet

-

Flicka -rød hoppe - søges

Billeder på min præsentation

-

Kieffer Garmisch sælges

-Kun brugt 9 mdr.

0
0
Svar på denne tråd

Skingur
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 15:44

Jeg har sendt dig en PB

Conni

Ejer af www.lehmanns-rideudstyr.dk

(Tidligere kendt som www.unikrideudstyr.dk)

Forhandler af foder fra Equifirst

0
0
Svar på denne tråd

Helt i orden
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:21

Det er da helt i orden, hvis man kan lide at arbejde på fabrik. Min mor arbejder hos Novo og får en ganske pæn hyre...Selv om jeg tager en længere uddannelse, så går der faktisk nogle år, før jeg kommer op så siden af hende ;-)

Jeg har nok haft det modsatte problem. Kommer fra en "arbejder"-familie, så der er ingen, der forstår, hvorfor jeg ville tage en længere uddannelse. Og det samme gælder faktisk med ridningen...Hvorfor have en dyr hobby for sin fornøjelses skyld...Det burde jo være nok at holde mand, hus og børn (og nej, jeg har ingen af disse ting endnu...)

0
0
Svar på denne tråd

Fabrik
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 16:29

Jeg arbejder også på fabrik. Det er jeg rigtig glad for. Jeg laver mange forskellige ting, lige fra at ordne toiletter, stå i køkken, og kører kul kraner. Det er alsidigt og der er mange rigtig søde folk. Man bliver nogen gange møgbeskidt, men det kan jo vaskes af igen. Jeg har et arbejde ikke langt fra mit hjem og jeg tjener penge så jeg har råd til mine heste.

knus Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 17:14

Hvad skulle der være galt med det. Vi kan jo ikke alle have topstillinger og er ikke alle mindet til det. Eller hvad det nu hedder.

Men et arbejde på fabrik er jo lige så vigtigt, da samfundet jo ellers ikke kan fungere. Det samme gælder jo rengøring, tømning af skrald, buschaffør, hestepasser, fikser osv. som måske ikke er de højste stillinger og mest vellønnet, men selvfølig er lige så vigtige. Og så længe man er glad for sit arbejde, er det jo det vigtigste. Det er jo ikke altid man er kiste glad for sit arbejde, bare fordi man har en høj og meget vellønnet stilling. Da det tit er forbundet med meget lang arbejdsuge og stress. Det ville jeg da ikke bytte med.

Skal faktisk til samtale på mandag, på en ostefabrik som lyder rigtig spændene. Og jeg glæder mig.

Mvh. Lene

Kikkis kommede fjordhesteføl efter Idon Busklund sælges.

www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

mee to
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 18:44

Jeg er super glad for at være på den fabrik hvor jeg er, vi laver mest kontroller og passer automater men ikke noget samlebånds

arbejde . Da jeg startede sagde jeg højst et år men nu har jeg været der i 8 år og er rigtig glad for mit job.

• Øv rodeo i danmark

• jeanett og monique
0
0
Svar på denne tråd

Fabriksarbejde
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:20

Først Inger til dig - dejligt at du trives med dit arbejde.

Jeg har selv arbejdet på fabrik i en lang årrække, og været helt og aldeles tilfreds med det.

Hvad jeg dog fandt trættende, var netop visse andre menneskers syn på fabriksarbejdere.

Det er jo automatisk det første spørgsmål man bliver stillet, hver gang man møder nye mennesker - Nå, hvad laver du så?

Og jeg har ved gud mange gange oplevet at få den der "nå men så er hun jo helt sikkert intelligensmæssigt mindrebemidlet, hende gider vi ikke bruge mere energi på"-holdning, når jeg har svaret at jeg var fabriksarbejder.

Det er ikke fint at være "fabrikskælling" - og hvorfor egentlig ikke?

Fabriksarbejde er da absolut ikke ensbetydende med, at man bare kan ligge hjernen derhjemme.

Ofte er det meget maskinteknisk krævende, og laver man fejl er der altså tit store omkostninger forbundet med det.

Det er absolut ikke bare sådan lige...

Men den generelle holdning (har jeg ihvertfald oplevet)er, at fabriksarbejdere det er sådan nogen, som ikke "kunne drive det til andet".

Bevares dem er der da også nogen af, men det bliver da færre og færre, efterhånden som det hele bliver mere og mere automatiseret, og anlæggene bliver mere og mere krævende at betjene.

Nej fabriksarbejdere behøver man sgu´ ikke tale laaangsomt og tyyydeligt til - de er ofte væsentlig skarpere, end de får credit for.

Men det er da spøjst. Nu hvor jeg ikke er fabriksarbejder mere, så bliver jeg altså set på med helt andre øjne.

Jeg er langt mere spændende og folk er helt holdt op med at tale babysprog til mig, eller kigge medlidende på mig fordi jeg havde lidt den grumme skæbne, at være for uduelig til andet end industrien - til trods for at jeg er nøjagtig den samme Pia, som da jeg tjente mine penge ved at passe maskiner.

Christ...hvor kan mennesker dog være hule!

Pia

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været på fabrik
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:31

i en 2 måneders praktik sidste år og var ikke tilfreds med det puha blev hånet ned pga jeg ikke var så hurtig som de andre og ikke havde så mange timer de syntes at flex job var total latterligt osv ofte meget snobbede kolegaer,men sådan behøves det jo ikke at være på alle fabrikker men bare min oplevelse med at være på en fabrik,jeg ville nødig bytte med mit butiks job med enorm søde kolegaer. knuzz

© Yrja og Prins ©

3D kort forfattes næsten alle anledninger

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider