Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Navn m.m til hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 10:53

Jeg har planer om at lave mig en ny hjemmeside men jeg kan ikke rigtig finde et navn hvor jeg tænker at det bare skal være det..

Planen er at siden skal fortælle om hundene, vise billeder ect. ect.

Siden skulle også gerne kunne bruges hvis jeg engang skal have hvalpe f.eks. og derfor vil et "kennel/avlernavn" være praktisk også..

Jeg har en ide om at siden skal være let at huske samt kunne forbindes med hundenes navne eller lign.

Mine hunde hedder Krumme og Floffy (Elfie i stambogen) og er pomeranian og mit navn er Maria Lykke Nielsen.. Jeg tænker selv noget i stil med Lykkepoms eller lign.

Ligeledes vil jeg gerne høre hvor I har hjemmesider hvor det er let at lave dem fra bunden af (selv når man er idi*t til det), priser osv.

Håber der findes nogle kreative sjæle

M.V.H. Riderlykke :D

Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 11:47

De letteste sider at lave, er de stedet hvor der er en skabelon og man så bare selv lægger tekst og fotos ind. Hvis du starter med sådan en vil du få et indblik i det at lave hjemmeside, og have noget ballast til du skal i gang med en "rigtig" side selv.

Skabeloner findes hos mange udbydere, bla. hos TDC (gratis) og 123-hjemmeside. Der skal nok være flere, men jeg er ikke rigtigt inde i det.

Personligt synes jeg de er lidt kedelige, men det er jo en smagssag.

Min egen side er lavet i FrontPage som er pærelet at arbejde med. Jeg er selvlært og startede med en skabelonside hos TDC, så lidt kan man altså godt få ud af det.

Mit domæne er hosted af web.10: www.web10.dk , det koster vistnok 200 kr i oprettelse, og så 45 kr. om året!!!

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside har de også noget skabelon-halløj. Der kan du også med det samme se om et ønsket domæne-navn er optaget.

Mht. til domæne, så skal du huske at for at få godkendt et kennel-navn hos DKK, skal det ind over FCI og kan derfor være meget besværligt at få godkendt. Så selvom du finder på et godt domæne-navn nu, kan du langtfra være sikker på at du kan bruge det samme som kennelnavn senere.

Men Lykkepoms er faktisk et sjovt navn, der er nok ikke en kennel i Sydamerika der hedder det!!!

Held og lykke med projekterne, både de små uldtotter og hjemmesiden...

0
0
Svar på denne tråd

Husk...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 11:54

... at kontakte DKK, hvis du vil være sikker på at få det navn f.eks Lykkepoms, der skal ansøges om det.

Held og lykke

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

Tine (Ib)
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 11:55
Jeps

0
0
Svar på denne tråd

lykkepoms
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 12:29

det lyder lidt for pop agtigt efter min mening.. :-)

hvorfor ikke kalde siden RiderLykke :-) og hundede Riderlykke's xxx det lyder da helt god.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Mette (Blossi)
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 15:43

Men er Riderlykke ikke for uoriginalt når man sammenligner med sangen "Ridderlykke" eller?

Jeg mangler stadig navnét til min hjemmeside før jeg kan oprette den

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:06

Jeg syntes Lykkepoms er også lidt for poppet, men også for meget relateret til pomerianeren. Selvom det er en dejlig race og det måske ender med du har denne race hele livet, så kan det dog også være du beslutter dig for at få en anden race eksempelvis schæfere, labrador ect. og vil avle på dem. Så er 'poms' en smule misvisende...og du får ikke sådan lige lov til at ændre det, jeg mener når man får kennelnavnet, så er det for livet og du kan absolut ikke ændre det.

Riderlykke...hmm..joeh, men syntes nu det er lidt af et hestenavn :) "ridderlykke rider du...(osv.)"

Men jeg har godt nok ikke noget helt vildt godt forslag, men bare "Lykke" alene ville være meget pænt, men det er højstsandsynligt optaget.

Men eksistere der ikke en side, hvor man kan checke om kennelnavnet er optaget? det er der da i katteverdenen.

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

Købes:

Læderridestøvler str.42, læg ca.38 cm, højde (målt indefra) ca.41-42. max.450

ridehjelm str.61 - 62, UDEN ørebøjler og for meget for. max.300

0
0
Svar på denne tråd

hallooo
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:46

hmm, jeg har min hjemmeside paa www.bricksite.com

det er gratis, nemt og uden reklamer..

pröv at se min hjemmeside:

www.bricksite.com/farawayplaces

¤Nathalie¤

Island.. Hjem kære hjem!

Sölvabakki<3

0
0
Svar på denne tråd

hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 19:33

Vi har vores hjemmeside på web10.

Jeg har valgt selv at lave den i Frontpage, men de har også et gratis hjemmesideprogram, som ser ud til at være nemt at gå til.

Jeg ville gå langt uden om de steder, hvor hjemmesiden kommer til at hedde http://www.udbyder.dk/dinside som feks 123-hjemmesider. Det er nemlig så besværligt at skulle fortælle andre, og også meget sværere for folk at huske.

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 19:41

www.lykkesvuffer.dk

www.vapserne.dk

HEHE, ej ved det ikke er svært at komme på noget.

Bortset fra det synes jeg at det er meget cool med ridderlykke.dk

God fornøjelse med projektet

Mvh. Mette

Rytterlicenskursus udbydes d. 27maj i Nyborg, tjek præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Riderlykke
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 19:45

Nej, jeg synes Riderlykke lyder rigtig godt :0)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

resultatet
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 17:32

Det blev til:

www.lykkepoms.dk

- dog er jeg ikke færdig med hjemmesiden endnu..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider