De letteste sider at lave, er de stedet hvor der er en skabelon og man så bare selv lægger tekst og fotos ind. Hvis du starter med sådan en vil du få et indblik i det at lave hjemmeside, og have noget ballast til du skal i gang med en "rigtig" side selv.
Skabeloner findes hos mange udbydere, bla. hos TDC (gratis) og 123-hjemmeside. Der skal nok være flere, men jeg er ikke rigtigt inde i det.
Personligt synes jeg de er lidt kedelige, men det er jo en smagssag.
Min egen side er lavet i FrontPage som er pærelet at arbejde med. Jeg er selvlært og startede med en skabelonside hos TDC, så lidt kan man altså godt få ud af det.
Mit domæne er hosted af web.10: www.web10.dk , det koster vistnok 200 kr i oprettelse, og så 45 kr. om året!!!
Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside har de også noget skabelon-halløj. Der kan du også med det samme se om et ønsket domæne-navn er optaget.
Mht. til domæne, så skal du huske at for at få godkendt et kennel-navn hos DKK, skal det ind over FCI og kan derfor være meget besværligt at få godkendt. Så selvom du finder på et godt domæne-navn nu, kan du langtfra være sikker på at du kan bruge det samme som kennelnavn senere.
Men Lykkepoms er faktisk et sjovt navn, der er nok ikke en kennel i Sydamerika der hedder det!!!
Held og lykke med projekterne, både de små uldtotter og hjemmesiden...