Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job ansøgning - How do I do ?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 21:56

Ja, nu ser det ud til jeg endelig har fået sparket mig sammen til at finde mig et arbejde. Jeg har flere steder i kikkerten, men jeg ved at jeg skal aflvere ansøgning flere steder, men hvordan ?

Hvad skal sådan en fætter indeholde...

Jeg vil gerne gøre det så korrekt som muligt. Det ene sted skal man ekspediere i en isbod (elsker is - så lige stedet for mig).

Det andet er bare en Netto der snart åbner/flytter - og jeg har hørt i min øre snegl at de altid kan bruge en ung medarbejder der ? Eller er det helt forkert ??

Hvis I har andre ideer til hvad man kan søge som fritidsjob når du er over 18 og du gerne vil tjene dine egne lommepenge, jeg er TRÆT af at bruge mine forældres penge... Det er ikke fair, så nu vil jeg tjene til føden selv. BASTA !

Men det har sine udfodringer, når du ikke har let ved alting, så det har krævet en del overvejelser, men man lærer kun af sine fejl.

Det væstenligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se.
- Den lille Prins -

Horsemanshipkursus i Østjylland søges, gerne ved Jasmin Scrase eller lign.

0
0
Svar på denne tråd

forslag
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 22:48

Da jeg i sin tid søgte job gik jeg ind på stepstones hjemmeside -de havde nærmest en skabelon til en ansøgning. Om de har den endnu véd jeg ikke, men den virkede da ihvertfald for mig ;)

held og lykke med det!

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider