Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Oplevelser i Århus
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 14:07

Hej alle.

Da jeg er mere forelsket end nogensinde i min skønne kæreste, som jeg har været sammen med siden aug 2002 vil jeg gerne spørge de gode HN'er om de kender til nogle gode oplevelser man kan få i Århus hvor vi bor?

Vil gerne invitere ham til et eller andet, men pengene er få. Har I ideer?

Tak fordi I er her alle sammen!

MVH Trinebine

Puttemusen (Bandidos) er bare bedst i verden!.
0
0
Svar på denne tråd

Åh jamen...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 15:47
Jeg ville tage ud i Marselisborg dyrehave. Det er gratis, og hvis man har gulerødder eller æbler med kan man lokke dyrene til, og røre ved dem. Der er sat bænke op hvor man kan spise sin frokost, og der er bare det dejligste område med en lille sø med ænder i, hvor man kan nyde udsigten af dyrene mens man spiser sin mad.
Jeg mener det er bus nr. 6 eller 19 der køre derud. Jeg kan desværre ikke huske hvilken af dem, måske nogle herinde kan hjælpe?

Af resurent vil jeg anbefale Ankara, som er en tyrkisk resturent der ligger overfor biocity. Den er billig. Jeg har lige været der med min kæreste for at fejre 4 års dag. En menú med tre retter mad kostede 119 kr så vidt jeg husker. Det er lækker mad, og der er egentlig mere af det.
Der er også en buffet til 79 tror jeg, hvor man kan tage så meget man vil.
Oven i kommer selvfølgelig drikkelse.
0
0
Svar på denne tråd

Phu...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 16:34
Den gamleby måske? der er altid hyggeligt.. :-D

Melisse.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider