det hører nok ikke til her, men synes ikke jeg kan finde et forum til en seriøs debat om dette emne...og nu er det her jeg hører til.
Skal det endelig retfærdiggøres, er det i bekymring for de afkom vi sender ud, til mennesker, som det engang immelem viser sig, vi har fejlbedømt
Grunden til indslaget er kort og godt frustration over en organisation, der skal varetage dyrs velfærd, i dette tilfælde en hoppe vi har solgt tilbage til den forrige ejer.
3 mdr. efter finder vi den i meget dårlig tilstand, og dagen efter flyttes den, og jeg kan ikke få det hye opholdsted oplyst af ejer.. Jeg kontakter kredsformanden i ovennævnte organisation, i det område den har stået, dagen efter jeg har været ude ved hesten...
Det tager 6 opkald ugen igennem... før der bliver reageret, fra organisationens side. Man havde valgt at tro på, ejerens udsagn om den havde det godt.. Først da vi gav udtryk for vores utilfredshed og at vi følte os godt og grundigt til grin..kom der handling..
Jeg har hørt flere lignende historier... jeg føler mig svigtet, først af et menneske jeg har vist tillid (det er en lang histore) og dernæst af en organisation, der skal tage vare på dyr... uha jeg er vred, og jeg har lyst til at anmelde dyrenes beskyttelse for at repræcentere misrøgteren..
Debat ønskes...
mvh Hanne