Min Tarzan er fra idag en ægte transportmis, at I ved det... 

... Og behøver jeg NÆVNE, at han bare er en engel?
Tarzan han har nemlig været ude og flyve idag
!! Vi (min veninde og jeg) blev tilbud at blive fløjet hjem til øen, så vi var fri for at tage færgen. Jeg trak noget på det - tænkte jo på lillemissen. Men tja, hvorfor ikke... 
Så nu har han vist prøvet det hele. Tarzan rejser med mig frem og tilbage hver uge (jeg er hjemme hver weekend jo)... og er derfor både vant til at:
- Cykle
- Køre i bil
- Sejle med færge
- Køre i tog
.. og nå ja, nu kan jeg også prale af, at han har været oppe og flyve. Og han vrikkede knap nok med ørene. Han blev meget opmærksom da flyveren satte farten op og lettede - det larmede jo, og bumlede lidt. Men han kunne snakkes til ro 
Man skal sgu finde sig i meget, når man hedder Tarzan, og er havnet i hænderne på Tine M
. Vi blev hentet på flyvepladsen af min far, og blev kørt hjem (stedet mine krikker står
). Tarzan blev lukket ud, og der gik 1½ minut, så rullede han sig i en lun solstråle mellem min gamle ridelærers nyplantede blomster.
Mens jeg lige blev kørt hjem for at skifte tøj og hente cykel, tog Tarzan sig en lur i solen på altanen - som han altid gør. Da jeg kom tilbage, fløjtede jeg lige engang, og blev (ja udover en glad Tulle) mødt af en glad lille kat, som løb mig i møde med et par hilsner. Så gik vi en tur til stranden, ham og jeg.. og han overhalede mig med 100 km/t, "drrr"'ede, og angreb mine ben i kådhed 
Sikke en dejlig eftermiddag