Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvem kan fjerne "ånder" fra ens bolig?
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 18:41

Min ene hund er efterhånden "besat" ved tanken om at der er "spøgelser" i mit hus, og ikke noget bestemt rum eller tidspunkt. Det kan både være når det er lyst og mørkt, pludselig begynder hun bare at knurre og rejse børster og stirre ud i luften og går laaangsomt mod "det?" indtil hun lige så hurtigt igen bare er normal og leger videre, sover videre, spiser videre etc.


Jeg har Intet set eller hørt, heller ikke min kæreste eller den anden hund, det er kun den ene.


Hvem eller hvad kan må få ud og "rense" ens bolig for evt. spøgelser, ånder, rumvæsner ...




Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 spøgelser uuuh
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 18:54

Eller evt. en der kan snakke med dyrene og finde ud af hvad det er hunden reagerer på?


Jeg kender ingen selv der kan noget "overnaturligt" så jeg håber der er nogen herinde der evt. kan henvise til nogen.






Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 besat...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 18:56

hvordan kan du vide det er spøgelser den er besat af?


det kan jo være den kan høre noget du ikke kan høre.




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 vil ikke
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 18:56

rodes ind i en evt. tro på spøgelser og ånder. Men min søsters Labrador opførte sig lige sådan. Efter et års tid, mange dyrlæger, mange penge osv. viste det sig at den havde en hjernesvulst og blev aflivet. Vi fandt ud af at det faktisk var ret almindeligt, so so. I hvert fald ikke ukendt. Typisk var at den søde hund lige pludseligt kunne finde på at knurre, både af ting og mennesker. Den var ligesom tom i blikket mens det stod på. Det kunne vare fra 5 sekunder til 5-10 minutter. Bagefter havde den det skidt, som om den var blevet skældt ud eller havde gjort noget den vidste den ikke måtte. Det var ret uhyggeligt.

h-sine


Bedækning ved en sodrød Hackney hingst tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 alternativt synspunkt
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:01

Den er ikke besat af noget men det er noget vi andre ikke ser eller hører hun skaber sig over, hun knurrer ikke af os men gør det nærmere for at beskytte os. Men den ene gang virkede hun bange og bare nogle sekunder senere så var hun helt normal igen.


Dyrlægen har Intet fundet og hun er blevet tjekket i hoved og mås.



Så nu forsøger jeg bare et alternativ synspunkt på sagen.




Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du fået...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:25

... scannet om der er noget galt i dens hoved - eller med synet evt?


En hjerneblødning kunne evt også være årsag til en pludselig adfærdsændring og måske til at hunden ser eller hører ting


£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd
 
 Karen..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:29

.. jeg tror at jeg kunne hjælpe dig evt læs min tråd "telepatiens hjælp" her på hyggesnakken (så får du en ide om hvem jeg er) og kontakt mig hvis det er aktuelt.

Hvis det er åndelig aktivitet der evt. er problemet kan jeg også hjælpe dig på det område.


.. hilsen den heste-talende Evahestepige som nu har solgt Jessie -

læs hendes spændende historie! :)

- telepati-kommunikation med din hest, er det noget for dig?

... vil du høre mere så send mig en besked!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1142345234534
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:34
måske er den døv,eller dårligt syn? Vores venners hund gjorde det samme, men det var fordi den var blind/døv!







Always look on the bright side of life! Man har kun 1 liv!
0
0
Svar på denne tråd
 
 den er IKKE syg
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:40

Dyrlægen siger den er helt rask og sund.


Det sker ikke dagligt, det er bare noget der er begyndt at ske indenfor den sidste måned.


Det er en aldeles aktiv, rask og sund hund den har ikke syn eller høre problemer.


Jeg søger info, råd, henvisning something fra nogen der har forstand på ånden, spøgelser osv. jeg tror ikke selv på den slags, men det gør min kæreste, så nu vil jeg prøve dette.


Eva jeg vil straks læse tråden






Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:07
hvor bor du



all you need is love

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm hmm
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:10

Stor Kbh, i Lyngby




Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg siger
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:38

igen. Det ligner virkeligt meget min søster historie. Det startede også med een gang, som blev til en gang imellem. Det var en kærlig, velstimuleret, elsket hund, men den blev alså kun 2½ år gammel. Dyrlægen sagde at det ikke var almindeligt, men heller ikke uset. Han stillede diagnosen primært på hundens adfærd. Den blev ikke obduceret, mest fordi dyrlægen virkeligt mente at vide hvad den fejlede. Han havde set det (mange) gange før.


Jeg så selv hunden få et anfald, da den blev passet hos mig, dens øjne var virkeligt mærkelige. Den kunne fra det ene øjeblik til det næste ikke kende mig, selvom vi var rigtig gode venner. Så gik det over og den var rigtig meget flov. (den fik ikke skælud eller noget som helst - jeg lod den bare være mens det stod på)

h-sine


Bedækning ved en sodrød Hackney hingst tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stop nu
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:42

Jeg siger også igen, den er IKKE syg, dyrlægen har tjekket Alt.


Den får ej heller mærkelige øjne. Det er den helt samme reaktion hun giver hvis hun ser en hund og "beskytter" mig.




Jeg er udelukkende interesseret i at høre fra den mere alternative del af HN.





Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ja ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:46
kender selv et sted hvor de havde ånder og hund. der lagde hunden sig bare ned på ryggen som om den blev aet på maven...

Der er nu intet som en Haflinger

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 22:28

Det kan du bare selv gøre

en i min familie flyttede ud på en gård, hvor der var et "spøgelse" i stalden. Hestene vil ikk gå i stalden, og børnene turde ikke være derude alene.

Moderen var så en aften sammen med en veninde, og efter en flaske rødvin til hver, gik moderen ud i stalden og råbte at "spøgelset" skulle flytte, og ikke vende tilbage! Hun havde købt og betalt huset/gården, så "spøgelset" skulle forsvinde og ikke vende tilbage!!! Hun var ret gal!

Hun fortalte det ikk til nogen lig med det samme, for hun synes selv at hendes opførsel var lidt pinlig, og det var jo i en ordentlig brandert! Men hestene havde pludselig ingen problemer med at gå ind i stalden, og børnene turde også være i stalden alene (Selvom moderen ikk havde sagt at hun havde skræmt spøgelset væk, men på den anden side havde hun heller ikk sagt at der var et spøgelse, børnene fornemmede det selv).

Så nemt er det :) hehe synes det er en sjov historie!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lonni.
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 22:38

Lonni


Jeg vil i morgen når naboerne er stået op gå og råbe at evt. ånder eller spøgelser, nisser what ever godt kan tage og pakke taskerne og flytte.




Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)


Kleenex udleveres også til værdigt trængende.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Du behøver ikke
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 23:23

at råbe, du kan blot fortælle dem at de ikke er velkomne her og at de skal forsvinde, ånder/spøgelser eller hvad du ønsker at kalde dem er sjæle der endnu ikke har fundet over på den anden side og det skal de have hjælp til men hvis du ikke kan så skal du bare bede dem lede videre.


Det er meget normalt at dyr og børn er mere åbne overfor det åndelige.


mvh Jeanne


0
0
Svar på denne tråd
 
 OKOKOK
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 00:14

hunden er rask, der er noget - et eller andet. Jeg tror også at det er nok at tale til "det", eller tænket til "det". Samtidigt ville jeg nok - såfremt jeg var overbevist om at det var en ånd/spøgelse/whatever nytte muligheden og spørge hvad den/det/han/hun vil. Sætte mig ned, være åben, stille, lydhør - og så bare se hvad der sker. Spørge, måske endda hjælpe hvis det er muligt. Faktisk er jeg temmelig misundelig.

h-sine


Bedækning ved en sodrød Hackney hingst tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 00:18

Jeg synes det er lidt belastende hvis der render en ånd rundt og lurer, jeg bryder mig ikke om at blive iagtaget så forhåbentlig er der ikke noget.


Men nu må vi se, jeg har fået flere gode henvendelser fra HN'er.




Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.


Til dig som fortjener det! ;-)


Kleenex udleveres også til værdigt trængende.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ånder lurer
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 02:22

ikke, hvis de er her, så er det fordi de har et problem. Ikke for at lure. Det var da en skrækkelig tanke. Hjælp den/det på vej ved at sige : du er ikke velkommen, hvis du har et problem så tydeliggør det, ellers gå væk!

h-sine


Bedækning ved en sodrød Hackney hingst tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider