Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

NEi nu skete det igen næste gang sker d
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 11:23

ok jeg har lavet et indlæg tidiger med at jeg skulle havde være ude og kigge ppåå hest/pony men kom aldri der ud osv...

nu skete det igen jeg snakker lidt med hende og vi er meget intre og ville gerne ud og se den osv.

men så dagen efter får jeg en sms om at nu er den solgt...

er jeg for langsom eller hva

skal man bare skrive DEN KØBER JEG

jeg ville da gerne vide lidt om den først osv.

men næste gang tror jeg s´ku bare jeg køber den. slut og færdig

hvad syntes du

pony søges

140-148 i stang.

jeg vil helsts betale på afdrag

0
0
Svar på denne tråd

ingen der har kommentar
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:08

er her nogen der har en kommentar fortæl mig vad jeg skal gøre:S for jeg ved det ikk

pony søges

140-148 i stang.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:30

Hejsa

Jeg kender ikke så meget til det, men troede ellers at det nogen gange handlet om folk har første ret..

Da jeg købte min pony, fik jeg lov til at komme ned og se den, et par dage efter vi snakkede og så skulle jeg så give lyd om jeg vil have den eller ej.. Så kunne hun nemlig ringe videre på sin list, det er vel sådan det skal gøres?

Mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:35

hej

jeg har det sådan at den der kommer først får lov til at købe, men jeg informere købere om det hvis der er en anden der kan komme før dem... hvis i vidste hvor mange gange at jeg havde aftalt med købere om at de skulle komme en bestemt dag, hvor de så aldrig kommer, og heller ikke engang ringer afbud.. derfor den der kommer først...

mvh.Liselotte

sælges

1 års midt vest ibi light hingst

2 års hoppe, 2 stk 2 års vallakker efter ibi light

3 års efter ibi light

4 års efter midt vest da capo

ifolet avlshoppe

www.123hjemmeside.dk/hegnsly

0
0
Svar på denne tråd

Du skal bare være hurtig
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:36

Det er med at være hurtig. Når du ser annoncen, så er det bare med at ringe med det samme og aftale en tid hurtigst muligt.

Spørg altid hvor mange andre der skal se den før dig, så har du mulighed for at vide om du reelt har en chance for at købe eller om de bliver solgt til en af de 10 andre der har set den før dig.

Desuden synes jeg ikke man kan bebrejde sælger at de sælger, du får i det mindste en sms eller besked om den er solgt. Jeg har prøvet 2 gange og troppe op til aftalt tid for at få at vie at hesten var solgt. Den ene gang korte vi over 250 km ud og hjem.

Endnu en FjordFan.
.

Ejer af guldklumpen Sylvia.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:36

Jeg kan se i din signatur, at du gerne vil betale på afdrag.

Hvis jeg stod med to potentielle købere, hvoraf den ene ville betale på afdrag og den anden ikke, ja så ville jeg klart sælge til "den anden".

Nina

0
0
Svar på denne tråd

jamen de jeg kigget
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 12:41

dem jeg skulle havde været ude og kigge og aldrig kom de var billige nok til vi kan betale uden afdrag ellers helst på afdrag vis det r lidt støre penge vi taler om...

pony søges

140-148 i stang.

0
0
Svar på denne tråd

Ville da være
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 23:45

Dumt at købe uden at se og prøve hesten, bare for at få en hest.. du er vel ikke fuldstændigt ligeglad med hvilken hest.. tror (eller håber) også at de fleste sælgere ville sige nej..

Bare roligt.. du skal nok nå det

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider