Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

rengøring
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 13:26

Hej alle sammen.

Nu har jeg været sammen med min kæreste i 9 måneder.

Men jeg er MEGET sart med hvad angår rengøring, hjemme hos mig er der meget rent og ryddet op og det er jeg jo belevet opdraget med.

Så er der lige min kæreste og hans familie, de er hans forældre og hans to søskende og deres 3 hunde!! Jeg syntes tit de går for lidt op i rengøringen. Ved godt at med 3 hunde bliver det hurtigt beskidt men alligevel. Deres badeværelse er det væreste, jeg syntes tit det minder om et offentligt toilet. Og når jeg har været i bad der føler jeg mig ikke ren bagefter. Så jeg har det bedst med at sove hjemme hos mig med ham, hvor det hele er rent.

Men nu er hans forældre så begyndt at spørge ham om jeg ikke kan li dem, når vi altid sover hos mig, jeg kan jo vildt godt li dem, og tør jo ikke sige at jeg syntes det er for klamt at være hos dem.

Her til maj skal de flytte over i et mindre hus på den anden side af vejen, der skal min kæreste og hans søster have værelse i kælderen hvor de har eget toilet og bad, jeg har fortalt ham han skal huske og gøre det rent osv. Men jeg vil jo ikke virke for mor agtig, det er jo ikke mit problem, men jeg vil ikke tisse i bukserne fordi jeg syntes det er for ulækkert.

Nu venter hans mor sig så også, så forstil jer et hus med 3 hunde, en papegøje, 6 mennesker, og så mig??

Jeg bryder mig ikke om at sige det men kan hellere ikke holde det snavs ud mere ??

Jeg elsker jo min kæreste og vil ikke ødelægge forholdet mellem mine svigerforældre og så min kæreste?

<3Jeg Savner Donna <3

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:09

Kan godt følge dig , men tror nu at du bliver nødt til at finde dig i det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider