Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

salgsannonce . argh
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 23:23

Ja så ser man lille mig . Jeg har bikset med at lave en salgannonce på en hest jeg har redet et par uger , Aicha .

Så har jeg selvfølgelig glemt alt om at tjekke det hele ordentligt igennem , da det at oprette en part annonce var gratis , gik jeg ud fra (selvfølgelig uden at tjekke ,dumme mig) at det heller ikke kostede noget at oprette salgsannonce , hvis bare man forlængede hver måned , eller oftere .

Så da jeg skal til at aktivere . Argh . Jeg er ikke fyldt 18 endnu . Så har ikke noget Dankort . Flot . :)

Så kan jeg slet ikke bruge det jeg har lavet til ret meget . For da det ikke er min hest, vil min mor ikke betale de 75 kr det koster . Og jeg står får salget . så det vil ejer nok heller ikke .

ihh , brok brok :p

// Stine .

Chilli&Fie

, Elsker Mine Piger ♡

0
0
Svar på denne tråd

dba.dk
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 23:48

Hej Stine

Så må du bruge dba på nettet det er gratis.

MVH Ulla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 23:50
Ulla . Alle tiders . Tak det vil jeg prøve . smil

// Stine .

Chilli&Fie

, Elsker Mine Piger ♡

0
0
Svar på denne tråd

selv om
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 23:51

du står for salget må sælger da helt klart være den der betaler, hvis ikke andet er aftalt.

Det må da være i sælgers interesse at hesten bliver annonceret, ellers er der jo ikke nogen der finder ud af den er til salg.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 00:13

Synes heller ikke det lyder helt normalt at du skal betale evt. udgifter i forbindelse med salget- du sætter jo allerede dine ressourcer til rådighed ved at lave annoncen, fremvise hesten osv. Så snak lige med sælger engang..

jeg vil personligt helst kigge hest her eller på horse, da jeg synes der er meget "skravl" imellem dem på dba. Dermed ikke sagt der ikke er fine heste, men når der står en hest til 175.000 i dba virker det altså forkert.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du ikke er 18 år
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 08:54

må du ikke stå som sælger/forhandler, da man skal være 18 år for at en handel med hest er lovlig.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 16:30

Da jeg solgte min gamle pony stod jeg da som sælger.. Og det var da forhåbentlig ikk ulovligt.. Selvfølgelig kunne jeg ikke skrive under på at hesten var solgt osv. men tror heller ikke det er det hun mener med at det er hende som står for salget.. For hun kan jo heller ikk skrive under på at hun sælger en hest som ikk er hendes egen..

Med hensyn til det med at betale udgifterne med salget af en hest som ikke er din, så kan jeg SAGTENS forstå at din mor ikk vil betale for at sælge en andens hest.. Det må ejeren af hesten da gøre.. Ellers ville jeg da ikke hjælpe folk med at sælge en hest.. Sys det lyder fuldstændig åndssvagt at du skal betale udgifterne for at ejeren af hesten så får pengene når du har betalt for at sælge den..

<333 Søe - nu med Cor-z Casiz <333

---(--(-@

CASTELLO

D. 8/6-02 - D. 23/9-06

ELSKET OG SAVNET

VERDENS DEJLIGSTE HEST GIK BORT, EFTER ET KORT MEN GODT LIV.

HAN VAR GLAD LIGE TIL DET SIDSTE.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider