|
|
| Så sov Smilende Sussi ind |
|
|
Ja som overskriften siger ,så er Sussi sovet ind.Hun blev aflivet her til aften pga et volsomt kolik anfald,og dyrlægen mente ikke at det etisk var rigtig at gøre andet.Det var ikke rart at se hende sove ind ,og heller ikke at se Donkeys reaktion.Han kom knap ind i stalden,før han viste at der var noget galt.Han gik hen til Sussi og snuste til hende,for så at bakke i lyn fart ud af stalden.Frans var i stalden da dyrlægen var her,og da Sussi var død,kom han ind i boksen og lagde sit hoved på min skulder.Jeg er overbevist om at han kunne mærke jeg var trist.Vi har ladet boks døren ind til Sussi stå åben her i nat,så kan de alle gå ind og snuse til hede og se hun er død. Jeg har lavet denne tråd for at fortælle at Den lille helt specielle pony med underbiddet ikke længere er til og så håber jeg at i vil sende hende nogle kære tanker på hendes vej til heste himlen.Hun fortjener det ,for hun var en helt speciel lille pony og ikke kun pga underbiddet. Farvel lille Smilende Sussi,du var en god lille ven,men skæbnen gjorde at du kun fik lov at blive 7 år.Kan du have det godt der hvor du nu skal hen.  Dorte.
Det god stil - at køre æsel med et smil Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhh hvor jeg |
|
|
føler med dig. har selv i dag måtte aflive min plag idag da den bækkede sin ene bagben. jeg ved hvordan du har det en trøste krammer som vi vist begge 2 har brug for i aften. 
Med Mange Hilsner Viki og hestene R.I.P. Doc d. 8/4-07 kl 13.45 Husk at tage 10 små skridt i stedet for et stort skynd dig langsomt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smilende Sussi |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
08-04-2007 23:10 |
|
Jeg kommer helt sikkert til at savne hende på dine billeder, en ener som man vil huske længe. Knus, Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Raggie |
08-04-2007 23:10 |
|
En STOR krammer til jer begge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej da |
xtiny |
08-04-2007 23:27 |
|
Jeg så lige overskriften- og what? Jeg kendte ikke SS uden herfra, jeg er så ked af det på Jeres vegne. Men nu er Sussi dér, hvor der ingen smerter er.
Medfølende hilsen xtiny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
VikiEhlers:Det er nu mere sørgeligt med din plag,det må ikke være rart at aflive en ellers rask ung hest pga et uheld. Men hun vil helt sikkert være savnet i lang tid frem.Jeg har lige været i stalden og kigge,og Donkey er den eneste der er i stalden,altså udover Sussi.Håber ikke at han bliver helt slået ud over at miste hende. Dorte.
Det god stil - at køre æsel med et smil Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hulk snøft |
|
|
hvor er det synd for jer begge. Men det er da en god tanke at de andre kan få SS at se så de ikke skal gå og lede efter hende. Trist at to unge dyr må forlade denne verden, føler med jer. 
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald ! R.I.P. Monti Juli 1999 Hoppemave udlejes fra maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snøft... |
karinacomisa |
09-04-2007 00:31 |
|
Det er jeg ked af at høre, føler med jer 
Med venlig hilsen Karina Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh, altså - den kolik |
|
|
Hvor var det dog trist at læse, at den lille "skævbider" ikke længere er blandt dine øvrige dyr. 7 år er jo ingen alder for en pony, suk... Den kolik giver os heste-/ponyejere grund til mange ængstlige tanker... Og ja, staldens øvrige dyr har en 7. sans - ufatteligt, hvad dyr kan føle/mærke. Lille "skævbider" - dér, hvor du nu rejser hen, dér slipper du for "maveonde"; spis dig mæt i alt, hvad du lyster - og hils, dem du møder, de tager pænt imod dig. www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trøstekram |
|
|
Føler med jer. Det er hårdt at miste. men tænk på de gode oplevelser og minder i fik sammen Den 17.02.07 måtte vi også træffe den svære beslutning at få aflivet vores lille pony Pinocchio som også var 7 år. vi fik Pinocchio opereret for Tarmslyng. Operationen gik godt men desværre fik han en sygdom der hedder Fedtlever og den tabte vi til. 2 timer efter at han var aflivet fik dyrlægen svar på hans blodprøve. Hans fedt% i blodet var 62 % og allerede ved 20% er det meget kritisk. Stort trøstekram til jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor trist... |
birgittekw |
09-04-2007 10:37 |
|
...stakkels lille donkey, det var jo hans bedste ven...og alle jer andre, det er så hæsligt når det sker... Vi mistede Max for ikke så længe siden, men af andre årsager. Med varme tanker herfra... Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
|
|
Stort trøste kram herfra til både de 4 benede og de 2 benede i familien. Hilsen Marianne
100% stabil III pony sælges - Jolly - se præsention
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej da |
|
|
.. Og vi sad jo lige og snakkede så meget om hende i fredags.. stakkels stakkels Dorte.. Og Donkey. Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Store knus og kram herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et åh nej |
|
|
mere... det vidste jeg ikke, Birgitte... det er jeg ked af at høre. Sikke en møgtråd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor sørgeligt. |
|
|
Trist at høre. Det er aldrig sjovt når den kolik dræber vores kære dyr. Det er en sygdom som pesten..  Vi har selv en hest i stalden der er meget krtitisk pt. Den fik en ellers uskyldig rift, som da vi så nærmere på den var bekymrende dyb. Dyrlægen var møgbekymret for dyret. Lige nuu lever den - men der er en vis risiko for at hoven falder af, og så er det mest humane at lade ham hvile i fred. Men føler med jer - det er aldrig rart at miste sin bedste ven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
De kærligeste tanker til den lille mule herfra 
Kærlig hilsen Khidara, Baba ,Tegan og Sannie Nu den stolte ejer af en 98.8 % crabbet. Én gang OX altid OX.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVORRDAANN |
|
|
kunne de skee VRAAA 
Pas din hest min 6 dage om ugen ellers så lad vær med og ha den. du skal ikk ride den hverdag men så gå en tur eller mug ud i boksen.for vis du ikke kan passe den så skil dig af med den, der er det synd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smilende Sussi. |
|
|
En trøstekrammer herfra. Vi ved hvor hårdt det er at tabe en kamp for sine kære dyr.  Det er nu allerede et år siden vi tog afsked med min søsters hest Lucellum. Sussi, hvis du møder Lusse, så sig at vi savner ham og at han altid vil være i vor hjerter. 
Hilsen Carina
Kursus med Susan Kjærgård den 21-22 April. Kig på min præsentation for mere info. 6 pladser tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|