Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie i Autocamper
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 11:46

Ja så har vi besluttet at skulle på ferie i år. Det er nogle år siden sidst og der kommer til at gå et par år igen, før det kan lade sig gøre.

Vi har snakket om at leje en Autocamper og så køre sydover, men hold op hvor er de dyre at leje

Jeg har hørt noget om det skulle være billigere at køre til Hamborg og så leje en der, nogen der ved noget om det?? Nogen der evt har et link til en hjemmeside hvor man kan se priser/udlejning af Autocamper i Tyskland?

Vi har snakket lidt om at køre til Italien (mit absolut farvorit land...efter DK selvfølgelig ;) ) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Toscana. Hvis der er nogen der har nogle gode forslag til oplevelser i det område, samt oplysninger om gode camping pladser i Toscana, må i meget gerne dele de oplysninger med mig*SS*

Mvh. Lene

0
0
Svar på denne tråd

det kan du bl.a.
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 12:01

hos Neergård camping, de har en afd i tyskland...

www.neergaard.com/indhold/ rent.asp?lanid=1&unitc...enuid=2716

Her et brugbart link til diverse om autocampere...

http://www.autocamper-nyt.dk/

link til campingpladser i europa...

http://www.vacansoleil.dk/

Freedom rides....on a Quarterhorse

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Autocamperferie
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 12:14

Det er en fantastisk måde at holde ferie på - vi er næsten lige kommet hjem efter nogle dejlige dage i Jylland. Vi skal dog heldigvis ikke ud at leje et sneglehus når vi vil ud at rulle, men har vores "næsten egen" autocamper :)

GH Camperudlejning er et glimrende firma, men de er ikke i Tyskland.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 13:17

I skal begge have mange tak for jeres rigtig gode link :)

Det link du gav Pia, ja dere r prisen næsten den samme som i Tyskland, så det er bestemt et kig værd :)

Må indrømme at jeg synes det er temmelig peberet når man er nødt til at leje...det kommer op i nærheden af de 20.000,- bare for leje, benzin og ophold på campingplads. Men på den anden side så er vi 3 voksne og 2 børn så det er vel ikke mere end hvis vi skulle på fly ferie*S*

Mvh. Lene

0
0
Svar på denne tråd

er det ikke billigere
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 13:24
og nemmere måske, at leje en campingvogn? Det ville jeg da gøre. Og ellers så er der jo kør selv ferie eller evt. flyrejse med billeje, med overnatninger på hotel. DTF har jo tit nogle billige tilbud i udlandet også.
0
0
Svar på denne tråd

Jumpinggirl
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 13:36

Jeg ville nu også rigtig gerne en billlig fly rejse...men jeg tør simpelthen ikke gå ombord på et fly :)

Den med campingvognen/kør selv ferie har vi også overvejet lidt, men med 2 børn under 4, synes vi det bliver for længe i en bil at køre helt til Italien, derfor vi syntes det var smart vi kunne side i Autocamperen ved et bord og både tegne og lege med legesager (selvfølgelig fastspændt ;) )

Tror måske vi skulle have været lidt tidligere ude, så vi kunne nå at spare lidt mere sammen inden...men kan altid være bagklog :) Bare surt hvis vi er nødt til at vende hver en euro på ferien for at få det til at hænge sammen.

Nå, men der skal regnes lidt på tingene og så håber jeg ikke ferien skalblive alt for sparsom...der må jo gerne være til lidt ekstra på sådan en tur*S*

Mvh. Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider