Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad sker der hvis..(hjælp!)
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 18:56
hej hn´er

hva dælen sker der hvis man farver lyse striber i henna farvet hår? har købt en pakke hårfarve, lyse striber, fra swarzchkopf (staves) .. og læser så nu, at man ikke må bruge det hvis håret er farvet med henna farve eller farve indeholdende metaller, står der. men ikke hvorofr! har en stor lyst til at lave noget nyt med frisuren i aften, men tør selfølgelig ikke bruge det da de forbyder/fraråder det (mit hår er farvet med henna) er der nogle af jer, der ved hvorfor man ikke må dette?

på forhånd tak
0
0
Svar på denne tråd

fordi det
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 19:15
højst sandsynligvis bliver grønt!!! Tro mig, jeg har prøvet det, og det tog hundrede år før alt det grønne skær forsvandt!!

Pernille med DV-hesten Rigoletto.

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd

ikke modtageligt
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 21:25

Som forhenværende frisør (7 år siden) kan jeg fortælle dig, at næsten alle frisører går i en stor bue udenom hennafarvet hår!

Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad det er, men næsten alt man prøver at farve over med får en underlig farve, og prøver du at blege det bliver det en højst gyselig farve.

Drop ideen om selv at prøve på noget, gå til en frisør og spørg om der skulle være noget nyt på markedet som kan tage det.

Hilsen Ann

Transport af heste tilbydes i lastbil, maks 5 heste.

Hestebokse udlejes, skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

åh ja...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 21:31

du får noget specielt farvet hår!

Har gjort det hele 4 gange...man skulle tro jeg havde lært det noget før, men nej!

Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

du ka sagtens farve
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 21:54
det sort gjorde jeg da ,jeg havde farvet mit lyse hår henna farvet ,jeg fortrød og købte en sort og farvet ovenpå og det blev sort uden nogen form for misfarve eller skær .,andet ka du ik gøre end at blive ved med at vaske det meget ,bare vaske og vaske .,held og lykke .

nille bulldog, jeg søger part på rolig hest ,2640 ,omr ,
0
0
Svar på denne tråd

Lacos...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 22:00
Det skal vidst ikke farves sort, men der skal laves lyse striber. Jeg ville lade være, og få et proffessionelt råd i stedet. Det er dælme ærveligt, hvis du er langhåret :/

Søger part i Birkerød/omegn.
Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

min frisør sagde
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 22:13
at jeg bare skulle vaske og blive ved med at vaske det ,og se om det forsvandt lidt efter lidt ,men jeg havde ik mere tålmodighed så jeg købte en ,sort farve der ku vaskes ud og det hjalp ,da jeg havde haft den i en md tid ,farvet jeg det lyst og både henna og det sorte forsvandt , men er jo noget af en risiko at tage ,men held og lykke.

nille bulldog, jeg søger part på rolig hest ,2640 ,omr ,
0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene alle sammen
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 13:51
jeg troede mere det var fordi det var farligt for håret, at det ville falde af eller noget lign..

nille4: har nu altid godt ku tænke mig at prøve at have grønt hår

nu siger i at det bliver en mærkeligt gyseligt farve hvis man afbleger henna farvet hår, hva farve er det sådan ca vi er ude i ?

jeg har farvet håret flere gange igennem tiden med alm hårfarve oven på henna, og det blev helt normalt resultat, men kunne da selv forestille mig at det ville blive orange hvis jeg nu afblegede det?

har hørt om noget som frisører kan rense håret med, sådan at hårfarve blir renste ud? og ens egen hårfarve kommer frem??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider