Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ville godt ride igen.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 20:20

Heej jeg er en pige på 16 år, går nu på efterskole men nu når jeg kommer hjem derfra ville jeg utrolig godt ride igen. Problemet er bare at jeg ikke kan huske det så kan og jeg skal have en genopfriskning. Syns simpelthent at det er for dyrt at tage på rideskole.

Så mit spøgsmål er: jeg elsker heste ville gøre alt for at være hos dem men ingen ville tage en der ikke kan huske alt det med ridning hvorfor?

Bor selv i Sorø og der er ikke nogen der rigtig søger her :(

Knus janni

0
0
Svar på denne tråd

Geografi
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 21:13
Hvor ligger Sorø i forhold til Vordingborg Ja grin bare, men jeg er total geografi-handicappet

It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Langt væk.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 21:17
Sorø er et sted på Vestsjælland.

Vordingvorg er jo stoppet før Lolland-Falster ;-)

janni91: lav en annonce her på MPL og sæt et opslag op i den lokale Brugs eller foderstof om at du søger en pony at passe.

Ingen vil forlange af dig, at du kan alting selv og når du kommer igang igen, så vil du blive overrasket over, hvor meget du kan huske.

Resten kan du lære med tiden :-)

Gratis hestekalender 2007

Sy
(udsagnsord), syr, sys, syede, syet. Eks: hullet i bukserne skal sys.
Synes (udsagnsord), synes, syntes, har syntes. Eks: jeg synes hesten er flot!
0
0
Svar på denne tråd

Camilla (Felur)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 22:02
Tusind tak for tippet (:
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 02:43
Hvis du boede tæt på mig, ville jeg gerne lære dig at ride igen;D

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

www.jessie-fotos.dk

Don't look back, just helpyourselfish...

0
0
Svar på denne tråd

Måske derfor !
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 04:19

Som du selv siger : Syns simpelthent at det er for dyrt at tage på rideskole.

Heste er dyre i drift. Og alt hvad der har med de kære kræ at gøre, koster enten dyrt eller tager meget tid.

Du skriver også :jeg elsker heste ville gøre alt for at være hos dem . Men det er jo ikke helt sandt, for du vil ikke betale rideskole.

Så hvis jeg skulle have en til at passe mine heste, ville jeg da vide, at det var en der vidste, hvad hun havde med at gøre.

Og hvis du ikke vil ofre det, det koster at lære det, kan jeg da ikke se, hvorfor jeg skulle stille mine heste til rådighed for dig.

Men du måtte gerne komme og muge, men ingen ridning. Så jeg ved ikke om det ville have din interesse.

Nu bor jeg ikke ved Sorø, så det er nok ikke aktuelt.

Det kom vist egentlig til at lyde lidt negativt. Det var faktisk ikke meningen. Men jeg tror lige du skal vende den engang, og se hvad det er, du egentlig tilbyder, du beder jo om at "låne" folks kæreste eje. (næsten)

Hingsteføl sælges: Oldenborg født 12/5-06 og ½ Dartmoor født 3/5-06

BOYCUT RODEO PÅ DANSK GRUND! Og alle andre steder.

0
0
Svar på denne tråd

Camilla (Felur)
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 06:04

Vi skal lige en gang for alle have gjort klart, det hedder ikke Lolland-Falster næ nej

Lolland er noget helt for dig selv, og således er Falster også... Der er en bro imellem os, og det lidt plettet ry Lollinge har ja det vil vi Falstringe ihvertfald ikke have på os...

Ej det er for sjov, men husk en anden gang.. Entet er det Lolland eller også Falster... ingen sammenhæng der...

0
0
Svar på denne tråd

oxalia
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 19:18

Oxalia! Jeg har gået på rideskole defor syns jeg ikke at jeg skal gå der igen, mange af de heste der er på en rideskole har været der hele livet og derfor mener jeg at mange af dem kender deres plads og at de rent sagt er lidt for dovene. Den mening har jeg sammen med min mor er har været ridelære!!!

JA den lyder negativ og vis du ikke ville ha skrevet den med negativ tone havde du ikke skrevet den sådan.

0
0
Svar på denne tråd

Uniqs (:
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 19:19
MAnge tak Uniqs(:
0
0
Svar på denne tråd

Janni91
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 09:55

Nej det var ikke meningen, for så havde jeg ikke skrevet, at det ikke var meningen.

Jeg mener, som du selv, at det er en dyr hobby, og man skal normalt ofre en del, for at komme til at nyde inden for den sport/hobby.

"Og alle rideskoleheste er altså ikke dovne" Det er jo også et spørgsmål om, rytteren der rider hesten ! Det ved din mor formodentlig også, hvis hun har undervist .

Derfor var det måske også rideskolen, du i første omgang skulle vende dig mod. Så har du nemlig noget at tilbyde en kommende hesteejer og hest.

Du skriver du ikke vil betale for ride skolen. Så er det jeg siger, du skal vende den og prøve at forestille dig, hvad hesteejeren tænker.

Jeg ville da heller have læst; Jeg er begyndt at gå til ridning igen, fordi jeg gerne vil være bedre og med tiden få en partshest.

Håber du kan følge mig idet. Og jeg er stadig ikke negativ, ville bare have dig til at tænke engang til.

Hingsteføl sælges: Oldenborg født 12/5-06 og ½ Dartmoor født 3/5-06

BOYCUT RODEO PÅ DANSK GRUND! Og alle andre steder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider