Jeg ligger inde med et par skønne højhælede sko, som er hvide , ville gerne at de var sorte.
Er der nogen herinde, som ved om man kan farve sine sko? De er lavet af noget, som mest af alt minder om plastik-læder/kunstlæder...
Hmm og hvorfor er det så lige hun ikke bare køber et par nye?? Tjoh, fordi de her er lige dem jeg vil have De er købt i Tyskland for en del år siden, og har kunne finde nogle lignende i Danmark
Håber der kommer nogle gode forslag til hvordan de kan farves
/DarkAngel
"At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt"
du kan købe stofmaling i hobbyforretninger, det kan godt farve sko, jeg ved dog ikke om de kan rengøres og så beholde malingen på. jeg skulle kun bruge mine èn gang til noget fastelavn
Jeg købte et par stiletter som jeg farvede sorte, de var blå før.. de var sårn lidt læderagtige.. Jeg købte en sort spraymailing til 50kr i jem og fix, de smitter ikke af, men blir ret hurutg slidte, men man gir dem jo bare lige en tur til så
...farver læder - og også plastic, i hvert fald til en vis grad. Tag skoene med til en læderbiks eller en skomager og spørg om de kan farves.
Skal du farve med narvsværte skal skoene renses af med acetone og så indfarves, sikkert nogle gange. Til sidst skal farven "lukkes inde" med læderfedt (hvis du farver læder). Jeg er ikke sikker på, om det kan smitte af hvis man farver plastic.
... ~ 99E ~ ...
Your Horse Can Only Be As Brave As You Are! Love - Language - Leadership - Lightness
Jeg prøvede at spray male mine sorte kina sutsko sølv forleden dag.. Det gik ikke såå godt.. Man kommer til at bruge næsten en hel spray flaske maling på det