Det var bare SÅ fedt

Og hold kæft hvor har jeg ondt i r*ven idag 
Tør slet ikke tænke på hvordan det bliver imorgen!!!
Nå - skidt pyt - jeg kan i hvert fald slet ikke vente til på næste onsdag 
det var så dejligt, og jeg var tudse nervøs. Heldigvis var den russer jeg fik tildelt sød og god, og hoppede kun lige en enkelt gang til siden - og det kan jeg jo godt klare 
Han var dog NOGET tung i måsen, så jeg fik godt nok min sag for, når der skulle traves, og han snød mig mange gange og tumpede rundt - men til sidst tror jeg nogenlunde jeg fik taget på ham.
Galop gik bare så fint (det er jo også bare den fedeste gangart når man sidder på ryggen) - så det var fedt at få lidt vind i hjelmen 
Alle på holdet var SÅ søde, ikke nogen at "leve op til" hvis man kan sige det sådan, der var både helt nybegyndere og øvede, men ingen så øvede at vi ikke alle kunne få noget ud af timen, og der blev grinet og snakket godt.
Jeg er så glad for at være igang, og ja, som nogen af jer nævner, så er det også bare den fedeste tid lige at komme ud af huset nogle timer - og bare være sig selv og hest.
Jeg var nærmest høj hele dagen i går ha ha ha - idag er jeg lidt mere nede på jorden, nok også fordi jeg bare er SMADRET i kroppen 
Men det var det hele værd - og jeg fortsætter helt sikkert.