Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kagebage dag...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 12:54

ja det er hvad det har udviklet sig til herhjemme.

Kæresten skal overarbejde frem til påske, og jeg lovede ham, på egen opfordring, at lave en drømmekage til ham.

Jeg selv vil gerne have en æbletærte... Også er vi løbet tør for grov boller, så det skal der også lige kastes sammen!

Derudover vil jeg kaste mig ud i at lave en sammenkogt ret, hvilket altid går galt for mig, men nu skal det prøves af igen.

Også har jeg plantet løg ud i altankasserne og hytten er støvsuget...

Og det værste af det hele: det er bare for at trække pinen ud, for at jeg skal sætte mig ned og læse op til eksamen og lave en stor aflevering

Men for pokker, hvor her dufter skønt, og jeg glæder mig til at smage på alle mine kager og boller! MUMS!

Hvad med jer andre? Hvad bruger i sådan en solskinsdag på?

Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

udenfor
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 12:57

Jeg får lavet en masse udenfor, ordnet vej, ridebane, vasketøj og til min store sorg har rådyrene ædt alle mine tulipaner ned til stubbe, det har vi ikke prøvet før.

Faktisk burde jeg også bage.

:Pia

baroksadel "branderupkopi" sælges.

Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model sælges BILLIGT, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger den...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 12:58

... på at være på arbejde

Jeg havde egentlig bedt om fri i denne uge, men det var der mange der havde, så jeg meldte mig (næsten) frivilligt til at komme i denne uge - og have fri i næste uge.

Det er et af den slags tilbud som man håber at chefen siger nej tak til - det gjorde han desværre ikke!

Men det er jo kun 3 dage i denne uge, og her er ikke travlt - til gengæld kan jeg glæde mig til næste uge!

Det lyder lækkert med alle de kager - jeg kunne også godt spise kage lige nu, men jeg må hellere styre mig... tror jeg nupper en pære fra min frugtkurv

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

Solskinsdag
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 14:56

Jeg ville rigtig gerne over til Sylvester og hygge og træne med ham.

Men men men, er kommet til skade med mit knæ i onsdags, så humper rundt på krykker og kan ikke rigtig noget.

Øv-Øv, kan ikke engang gå en tur med hundene.

Min veninde kommer snart på besøg, og så sætter vi os nok og pudser seletøj, det kan jeg da trods alt

Mvh Sessa -og den lille sorte ♥Sylvester♥

♥Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider