|
|
| Kæmpe chok. |
|
|
Jeg blev så ckokkeret i går, da jeg cyklede hjem fra hesten, at jeg nær aldrig var kommet frem til min aftale i går aftes.  Nu er det ikke første gang der sker, men alligevel bliver jeg lige overrasket hver gang. Når jeg cykler hjem skal jeg over et T kryds og op ad en vej, for at komme op til "min" vej. Jeg cykler så over vejen, og jeg har godt set at der går (sagt pænt) en lettere overvægtig pige, og jeg ved også godt hvem hun er, og jeg tror også, at hun ved hvem jeg er. Jo tættere jeg kommer på hende jo langsommere går hun, jeg bremser lidt, for jeg troede først, at hun ikke havde set mig og jeg var jo ligesom ikke ude på at kører hende ned, da jeg så er helt ud for hende, får hun nærmest helt truende hen imod også da jeg lige er kommet ½ meter væk fra hende, så kommer det: "HEST!" Nøj man.  Hvis jeg ikke havde været så hæs, at jeg næsten ikke kan snakke, så havde jeg sgu vendt mig rundt og spurgt hende, om hun ikke ville med ud og have en tur, for hendes r*v trænger til det! Jeg var så ARRIG! Det sker jævnligt at børn og nu også voksne mennesker, råber eller andet, når jeg kommer cyklende og de kan se det er ridetøj. Jeg bliver faktisk ked af det, for verden må da være ved at køre lidt af sporet, når man ikke engang kan cykle i fred mere, det er så kort et stykke jeg cykler frem og tilbage hver dag, og alligevel er det næsten dagligt jeg er ude for det.  Næste gang nogen råber efter mig, så kører jeg f*ndme IKKE bare videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi... |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
01-04-2007 13:27 |
|
ja undskyld.. griner, men fik lige et billede af en grim fed, isspisende med savl over det hele (ja det er min fantasi), pige der råber "hest!"... du skulle da bare lige havde råbt "tab dig" eller noget i den retning...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 75654654654 |
Mor til ♥Franciska♥ |
01-04-2007 13:28 |
|
Jeg forstår det ikke rigtigt... Råber folk efter dig fordi du har ridetøj på?
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Amatørfotograf, tager kvit og frit billeder af din hest. Du skal bare sørge for transport. Skriv besked for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malle... |
birgittekw |
01-04-2007 14:02 |
|
...hvad hulen har hendes overvægt med hendes, mildest talt tåbelige opførsel at gøre ?  Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det har vel |
yiip |
01-04-2007 14:08 |
|
det har vel det med det at gøre at hende pigen ligefrem ikke var særlig smart selv...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhyggelig |
GitteAnd |
01-04-2007 14:09 |
|
Uh, din historie minder mig lidt om filmen "De stjålne kroppe", hvor de også bare stopper op, pejer og skriger af dem, der ikke er transformerede  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEST!!! |
pjemm |
01-04-2007 14:11 |
|
Jamen så må du da bare til gengæld råbe HVAL! Jeg tvivler dog på, hun er helt normalt skruet sammen i overetagen. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fede dame |
smukke-ped |
01-04-2007 14:54 |
|
hanvde hun ikke været fed,så havde der ikke været noget problem...? fortæl den igen,bare med en mongol,en brilleabe,en rødhåret med fregner,en perker,en spasser,en ordblind,en med hestetænder,en med stritøre,en mor der ammer og en der ryger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det med |
|
|
Det med overvægten spiller vel ind, således at hvis en pige som hende finder det ok at råbe efter folk på gaden, som hun mener skiller sig ud, så har hun vel hermed også givet grønt lys for at andre kan antaste hende på hendes overvægt. En åndsvag og ubehagelig opførsel, overvægt eller ej. Jeg ville nok stoppe op og konfrontere hende. Men igen, da jeg var 13-14 år og oplevede noget i den stil, med nogle unge fyre - cyklede gennem Kolding fra hesten, så blev jeg ret bange og spurtede hjem for at hyle i min mors skørter.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skræmmende eller hva!!! |
Mil »Valle« |
01-04-2007 15:22 |
|
Tror bare at du har være så heldig at møde en sindslidende person  Selvfølgelig kan den form for fremtoning være skræmmende, især hvis man ikke har nær kontakt til ligende mennesker ellers. vis det er tilfældet, så er de som reglen ganske ufarlige, bare lidt for direkte. Bare sig hej til hende næste gang, så hun ikke behøver at råbe hest til dig fremover  Fedmen behøver du da ikke bruge som ekstra skræmmebillede!!!  Foruden hvis tykke mennesker gør dig mere usikker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aaaad ! |
Anja ♥Vincent♥ |
01-04-2007 17:56 |
|
Du burde have svaret at din hest vejer mindre end hende !
MVH Anja Med sin elskede pony Vi ncent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
theluny |
01-04-2007 19:14 |
|
du kunne bare have svaret tilbage;"JA og du ligner" så kunne hun tænke lidt over den. Men sådan er det jo altid, bagefter har man allerede 120 forskellige ting man kunne sige tilbage på hende...men på den anden side så er det vel heller ikke ligefrem noget man forventer, at blive kaldt hest fra en lettere flæsket pige eller et magert stakit for den sags (eller ligestillingens) skyld. syntes det er noget underligt noget at sige/gøre...
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe Købes: Læderridestøvler str.42, læg ca.38 cm, højde (målt indefra) ca.41-42. max.450 ridehjelm str.61 - 62, UDEN ørebøjler og for meget for. max.300
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var... |
|
|
Ikke ment som om at hun var et dårligt menneske fordi hun er fed, men jeg oplevede der lidt som om at hun bare blev nødt til at sige det fordi der lige kom en normal slank pige cyklende i ridetøj. Hun er ganske normal. Jeg tror bare at hun har for lidt at give sig til, hvilket jo sådan set er synd for hende. Jeg blev faktisk bange. Hvem bliver ikke det, når folk lige pludselig kommer væltende med truende adfærd når man cykler stille og roligt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skulle da bare ... |
|
|
..have sagt at nej, det er da ikke en hest, det er en cykel... 
De bedste hilsner Tina  Meget velholdt Circle Y, park and trail m/sølv sælges, Quater bom,kr. 8000,- (bud modtages). Min hest bruger Full quater, evt. bytte med anden lign. sadel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Prøv det |
|
|
næste gang, stop op og sig det... hun vil nok blive paf og lige måtte tænkte over det.
Og der er så sandelig ikke noget i vejen for at ride og have med heste at gøre, det er jo trods alt vores hobby... hendes hobby er måske... at spise is (griner over tidl. svar i denne tråd).
De bedste hilsner Tina  Meget velholdt Circle Y, park and trail m/sølv sælges, Quater bom,kr. 8000,- (bud modtages). Min hest bruger Full quater, evt. bytte med anden lign. sadel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina... |
|
|
Nej, det er der bestemt ikke. Men det er da utroligt, at man ikke kan cykle i fred bare fordi man har ridetøj på. Skal man så råbe gris eller ko efter en landmand!? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tag det ... |
|
|
Tag det ikke så tungt! Næste gang råber du bare KO til hende...
Ikke nogle tillægsord! Bare KO! Så lukker hun nok ædespalten...
STRIT 77 Jeanette
Love comes first! Står du i lort til halsen -hæng dog ej med hovedet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cykler selv |
picoloen |
01-04-2007 20:45 |
|
jeg cykler selv i mit ridetøj gennem byen, men der er aldrig nogen der siger noget. Kun folk der kigger. Hvis der var nogen der sagde noget ville jeg bare køre videre. Jeg er ligeglad med hvad andre tænker, heste er min hobby, og sådan er DET bare! Ej overdriver lidt, men sys ikke det rager andre folk hvad man går i... så næste gang... smil til dem, vink, og kør så videre! Det skal nok komme bag på dem! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der bliver |
|
|
sørme godt nok udbasuneret nogle fordomme her hva'?! Lettere overvægtig bliver til en fed og det er åbenbart og kun "normale" slanke pige der kan cykle og ovenikøbet i ridetøj...  Ordene ædespalte, ko og røv bliver lige pludeslig legitime ord fordi en der sikkert vejer for meget, og sikkert har følt at det var hendes måde at udtrykke tingene på har sagt noget forkert overfor den forkerte. Jøsses mand hvor er det jeg vil hen med det her indlæg... ? Jeg er både lettere overvægtig (ja det er vel fed i den her tråd) og jeg kan altså godt få mig til at spise en is også... Men vise mig i ridetøj og ovenikøbet på en cykel det er altså, desværre for nogen åbenbart, også noget jeg praktisere... At hun siger som hun gør, jamen hvis du gerne ville vide det stoppede du vel op og spurgte istedet for at undskylde med at din stemme var hæs... Men det er altid lettere at drage forhastede konklusioner overfor andre mennesker, når bare man selv er så skide perfekt og endda normal OG slank...Hvor er der mange tillægsord i de indlæg, og i det her, som man kunne have undladt og stadig have forstået pointen, spørgsmålet er om i forstår min pointe?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld mig... |
|
|
Men det var sgu ikke mig der startede med, at råbe efter hende. Hun direkte truede mig og stod helt henne ved mig, det gør man da ikke, når folk kommer kørende går man enten hurtigt over eller også stopper man lidt op så de kan komme fordi, man stopper sgu ikke helt op for at kalde folk for hest! Du skal ikke føle dig fornærmet fordi jeg har skrevet fed i denne her tråde, fede mennesker kan for min skyld gøre hvad de vil osv., det kommer ikke mig ved og jeg har slet intet imod dem, men ligesom alle andre mennesker skal de sgu ikke stoppe op og kalde mig sådan noget, og slet ikke med truende adfærd. Og til sidst, hun gik IKKE og spise is (blot en joke der startede i starten af tråden), hun gik faktisk med en en pakke toiletpapir. GODT SÅ!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fornærmet?! |
|
|
- mig?! Overhovedet ikke, der skal mere til end folk med et sådant menneskesyn (og hvilket et!). Du er åbenbart en af dem der ikke fatter min pointe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
theluny |
01-04-2007 21:14 |
|
naeh jeg ser din pointe... jeg vil til hver en dag syntes det var fint at råbe igen...eller på en mere civiliseret måde, stoppe cyklen og spørge hende hvad hun mente med det? for så fik hun sikkert travlt med at komme afsted igen og hun havde nok ikke lyst til at uddybe det. Men hvis hun samtidigt virker truende, så er jeg da ikke sikker på at jeg ville have den store lyst til at tale med hende. At hun er fed, nåeh ja...det gør hende bare mere usympatisk. Havde hun lignet pamela anderson, helena christensen...så havde hun været en dulle og en snob. Ja det er da helt klart fordomme...men jeg tror da at det ville være en løgn, hvis nogle erklærede at fordomme havde de ihvertfald ikke, for vi kender foreksempel alle sterotypen;"brian" og hvad vi tænker om ham er fordomme, som vi overføre ligeså snart vi møder 'typen' Derfor vil jeg heller ikke decideret mene det er en fordom, for jeg syntes ikke alle tykke mennesker er dumme og grove i munden eller har behov for at råbe af deres medmennesker. Derimod havde det været en rigtig dulle, med afbleget hår og store nødder...så havde jeg nok syntes det kunne lyde meget ala 'typen' Grunden til jeg har den, at har jeg fået en uforudrettet 'sviner' af nogen, så har det ikke været hende den buttet, men hende den fikse...der ikke lige kunne tage mine barndomsoutfit i foreksempel fine brune gamasher og rød vest. jeg kan ikke se hvad du føler dig ramt over, for der står intet om her, at det kun er slanke mennesker der må cykle eller spise is og det selvom jeg har ledt 'imellem linjerne'.
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe Købes: Læderridestøvler str.42, læg ca.38 cm, højde (målt indefra) ca.41-42. max.450 ridehjelm str.61 - 62, UDEN ørebøjler og for meget for. max.300
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan... |
|
|
jo også være at pigen er misundelig-at hun i virkeligheden ville ønske,at hun var dig. Selvom det ikke er "pænt" at råbe efter folk-opfatter jeg da ikke ordet"hest" som et ukvemsord, men forbinder det med det skønneste dyr, der kan gå på 4 ben. Hvis du møder hende igen-så prøv stille og roligt at spørge hende:Hvad mener du egentligt,med det du råber. Det kan jo være-at hun er en ensom pige,der ikke ved hvordan man kommer i kontakt,med andre unge-på en god måde!
En pony bliver til to i April 2007. Vi glæder os til føllebassen....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu kender jeg hende |
|
|
jo. og nej, hun er slet ikke ensom eller noget i den dur. De ting jeg ved om hende, vil jeg ikke ligge ud på nettet. Desuden er truende adfærd IKKE nøgleordet, hvis man vil i kontakt med andre. Jeg kunne jo melde hende for chikane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærligt er problemet så ikke ... |
Lisbeth Sejberg |
01-04-2007 22:26 |
|
... at man i den situation simpelt hen bare bliver forskrækket, uanset hvad hun så råber  Mvh. Lisbeth
Svend stemmer NEJ !!!! www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under?? Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føj vhor |
Shetter |
01-04-2007 23:01 |
|
Føj hvor får jeg dårlig smag i munden af alle de grimme fordomme og vederstyggelige ord... Men det er nemt at svine andre til når bare selv ens egen ryg er fri... FØJ! Janne 1 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det handler vel |
pocoo |
02-04-2007 02:25 |
|
bare om det gamle ordsprog: fej for din egen dør, eller hvad man nu siger, kan ikke helt se hvor det er "fede mennesker" eller som jeg personligt bruger om mig selv "Erotisk buttet" bliver hængt ud. håber i forstår hvad jeg mener. Mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedme? |
pjemm |
02-04-2007 08:59 |
|
Det har ikke noget med hendes vægt at gøre som sådan, at svarene i tråden bliver derefter. Men hvis folk har lov at "angribe" og håne en person med dennes udseende/svagheder, så har de selv åbnet op for tilsvarende. Man får hvad man sender ud. At kombinationen i dette tilfælde så var "ridetøj mod overvægt" kunne ligeså godt have været gummistøvler mod rødt hår eller noget helt andet. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskrækkelse |
|
|
Mennesker er forskellige og mennesker er komplekse. Måske havde pigen en rigtig dårlig dag, måske er hendes selvtillid i bund selvom hendes facade er i top, måske ville hun for alt i verden ønske, at hun kunne cykle afsted i ridebukser, måske har hun ikke råd/mod/selvtillid til at ride - og vigtigst af alt, måske ved hun ikke noget af dette selv... Malle, du blev forskrækket og det er træls, men så er den vel ikke længere. Når du lige fik cyklen rettet ligeud og trukket vejret dybt, var det vel ikke så slemt? Det er svært at være menneske og der er så mange følelser inden i en, der kan komme til udtryk på så mange ukonstruktive måder. Det er derfor der findes mordere, narkomaner, hypokondere, løgnere osv osv. Så jeg vil mene, at du er den stærke, hvis du ranker ryggen og står ved din hobby. Hvis hun så konfronterer dig igen, kan du jo enten vælge at grine ad det og cykle videre, eller at spørge hende, hvorfor hun siger som hun gør. Men at råbe ko, so eller hval efter hende, trækker dig da bare ned på hendes niveau. Ligesom jeg ikke synes du skal "spørge hende, om hun ikke vil med ud og have en tur, for hendes r*v trænger til det!" Det er altså for primitivt. Vær du glad for, at du har det bedre end hende indeni, og kom videre. Mvh Anne - der opfordrer til overbærenhed overfor så små bagateller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cykler |
pjemm |
02-04-2007 09:42 |
|
Det bedste svar i denne tråd synes jeg var: "Nej, det er en cykel!" :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi hi |
|
|
det har jeg aldrig oplevet i lille jylland hvor jeg bor - men de gange jeg har været på sjælland har jeg oplevet det op til flere gange af små teenager der ikke har nok at lave!
Hm og så kommer alle mine fordomme op i mig omkring sjællændere!!!
****Maria og Topper****
Ride og kørevant shetter sælges!
Ejer af en Shinese, Topper<3
Nu også ejer af jordens dejligste hingst AMADEUS<3 og jordens dejligste
hoppe Mette Marit<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med pjemm... |
|
|
Der begyndte jeg sgu også at grine  Kigger over brillekanten med løftet øjenbryn på team topper. Hva mener du med det?  (bare pjat) Skægt som debatten kom til at handle om overvægt... Kan godt se at det har været en ubehagelig oplevelse, vel mest pga. den truende adfærd??? Lærte engang af en klog mand, at man selv bestemmer om man vil blive sur, vred eller ked af det over andres bemærkninger. Han foreslog at man altid sagde tak til folk, når de sagde noget man normalt ville finde grimt. Her bliver de fleste meget forbavsede, og siger ikke så meget mere. Har altid hellere ville rende rundt i mit ridetøj og være lidt snavset, i forhold til at rende rundt i "almindeligt" tøj. Har du ridetøj på, kan folk sgu da selv regne ud hvorfor du er lidt snavset.  Nogen gange findes der bare ignoranter. Fred være med dem. Hectoria
"If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they may have planned for you? Not much."Jim Rohn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis der er... |
|
|
Nogle overvægtige i denne tråd. der føler sig trådt over tæerne siger jeg gerne undskyld. Endnu engang: Jeg har intet imod overvægt, det må folk selvom. Og nej, jeg kender vedkommende der sagde det, det har intet med jalousi eller andet at gøre. Hun er ude i en masse snavs og har sikkert mere end rideligt behov for at kaste smuds på andre, så hun selv kommer til at stå i et bedre lys.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Er du sikker på at hun ikke bare ville drille, måske fordi hun ikke kan li dig?
Blot en tanke!
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
du skulle da klart have råbt RØV efter hende.Hun råbte hest efter dig fordi du havde ridetøj på,og hun gik med toilet papir,så det er da indlysende at råbe  Dorte - der som overvægtig ikke råber efter andre,og som heller ikke gider andre råber efter mig.
Det god stil - at køre æsel med et smil Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen... |
|
|
Om hun så havde været skind og ben, var jeg sgu blevet lige gal. Jeg mødte hende igen i dag, i Liddl, på ved ud til hesten. "Det er hende der hesten". "Nej, der er ingen heste her, men hvis du gerne vil se rigtige heste, kan du bare ringe eller skrive". Også gav jeg hende et stykke papir (nej, ikke toiletpapir ) med mit nummer. Hun så cirka sådan her ud: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| sådan sådan |
|
|
fed, smuk, tynd, rangler, buttet, what ever... så var den god og fyre af, ikke  Må se hvad hun siger, du kunne jo hvis hun siger det næste gang du møder hende, spørge hende om hun kender forskel på en hest og en cykel... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Velkommen! |
gizmo1 (Susie) |
02-04-2007 17:47 |
|
Velkommen i klubben, du! Det har jeg skam også prøvet. Dem i min klasse (8.c) er imod at jeg rider. Hvorfor min fritid angår dem skal jeg ikke kunne svare jer på. Men fordi klamme Lasse, kalder mig hestepige midt i timen skal alle andre også. I to år, har jeg fundet mig i at måtte høre på kommentarer og MINE STØVLER! Almindelige sorte støvler, kaldes nu ridestøvler ::)Det er de sødere drenge der siger det. Men hvis ham det der klamme væsen til Lasse, siger det får han en igen.. Jeg er også blevet kaldt hippie, da jeg var omkring ni år gammel og gik i klub. Når jeg skulle cykle gennem kirkegården om aftenen, rullede jeg min inderste termostrømpe op over buksebenet. Så kørte jeg forbi en stor pige (nogle år ældre end jeg) og hun drejede hovedet, og råbte: "HIPPIE"! efter mig. Dagen efter så jeg hende på samme sted, hun så til gengæld meget ked af det ud, tror hun havde haft et skænderi. Hun fik sine egne ord, lige i hovedet igen.. Hvis hende fedeberg siger noget, så stop op og spørg om hun vil have en tur? Så kan du lægge lidt hævn eller venlighed i det  - Fra Susie
Soranernes stolthed: Susie (nu uden Afinner. 125 stor pony + 165 stor unge på 14 = Ponyløs Susie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Jeg grinte faktisk ret meget bagefter ¨ ALLE dem der var i Liddl på det tidspunkt, de siger i hvert fald nada nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad... |
|
|
smukke-ped: "fortæl den igen,bare med en mongol,en brilleabe,en rødhåret med fregner,en perker,en spasser,en ordblind,en med hestetænder,en med stritøre,en mor der ammer og en der ryger...´" hvad er det at skrive. flok kan ikke gøre for at de er mongoler, spassere, bruger briller, kommer fra et andet land eller er ordblinde, efter min mening er det at gå over stregen. det kan man bare ikke sige, og skrive. men det er jo også kun min mening-. Men Malle ♥Honeyburst♥, det var godt sagt.
-Helle-
ღFighter ღLaika ღMusse ღbølle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tarzan ö. |
Emma-BB |
02-04-2007 20:21 |
|
Næste gang, hvis det er hende igen. Så råb noget som generer hende, f.eks fede? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hatten af for dine odr malle |
|
|
det var skide godt sagt.. jeg kan godt se hvorfor det er du skulle have det med i teksten at hun er overvægtig.. det betyder jo bare at hun tror hun er en @!#$, snob osv.. det kan man ikke andet end at grine af og hade dem for, altså dem der tror de er typen... Men hvis hun siger det igen så skal du bare sige sådan lidt surt "det er sq da en kødscooter...! " den ville hun ikke fatte og du kunne cykle videre uden et ord... det ville en "mobber " aldrig have forestillet kunne komme ud af en *heste pige's* mund..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SmukkePed |
|
|
Helle, jeg forstod nu godt SmukkePeds bemærkning, og synes den ramte plet. Det er det man kalder ironi:-) Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|