Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

barnepige løn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 11:53

Hej jeg er 12½ år gammel. Og jeg passer en lille pige på 3 år.

Eller jeg skal til at passe hende. Men de spørger om hvor meget jeg skal have for det. Og så sagde jeg at jeg gerne ville have 25-30kr. Pr. time.

Men nu snakker de ikke så meget om børnepasning mere.

Jeg tvivler på om det kunne væe fordi at lønnen var for høj?

Er den for høj?

Jeg tør ikke rigtigt at komme ind på emnet igen om penge.

Jeg syntes det er sådan lidt... Ja...

Men er lønnen for høj? Syntes i derude at den er for høj?

0
0
Svar på denne tråd

Barnepige
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 12:07
Jeg er 16 og passer tit min kusine på 8, og jeg får gerne en 200 kr. for det, for en hel aften, med mad betalt og lign. Det er for mig okay. :)

Malouh
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.
-Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd

ôki doki
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 12:21
Mange tak for svaret.

Vær glad:)
0
0
Svar på denne tråd

Det kommer jo an på
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 12:49

om de havde forventet at skulle bruge barnepige tre timer hver dag, for så løber det jo hurtigt op for dem... (Så er det jo ved at være mere end en institiutionsplads koster dem)

Men er det nogle timer en gang imellem, så kan de vel overkomme det...

Synes ikke at din pris er urimelig...

Zamangah

Lækker Palomino hoppeplag sælges

Svend 4 ever

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 12:58

da jeg var i din alder fik jeg det samme du forlanger, og jeg synes absolut det er en fair "løn". Du skal ihvertfald ikke have mindre!

Mvh Kit

Hingst efter Olympic ferro udlånes
0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 13:00
Jeg startede med 25kr der jeg var 13, så tror også det er meget passende for dig

Jeg vil aldrig passe børn for mindre, medmindre det er familie. Økonomisk kan det jo ikke betale sig

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

barnepige
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 13:39
Jeg var også 12 år, da jeg begyndte at passe børn. På daværende tidspunkt fik jeg 30 kr. i timen, og var glad for det. Jeg synes bestemt ikke, du skal gøre det billigere, da du jo trods alt også kaster tid i det. Nu passer jeg børn for for den advokat, der ejer kontoret, jeg arbejder på, og får 70 kr. i timen. Men som 12-årig, synes jeg 30 kr. er fint
0
0
Svar på denne tråd

Barnepige
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 13:44

jeg er barnepige for 3 unger på 4 år, 5 år og 7 år. Jeg får 35 kr i time, hvis jeg skal passe dem omkring aftensmad får jeg maden med, men ellers ikke andet end hyggen og div.

Jeg syntes at din pris er rimlig.

Stine..

Kig forbi og gerne en lille kommentar.

www.hestegalleri.dk/ht...serID=7674

0
0
Svar på denne tråd

Timeløn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 18:29

Jeg synes, det er en fair løn, når du er 12 år... Jeg er selv 15 og får mellem 50 og 90 kr/timen (det er meget svingende). Jeg passer en 7 årig dreng, som jeg skal hente fra SFO'en og blive hos ham indtil forlældrene kommer hjem fra arbejde. Jeg må tage, hvad jeg vil, hvis jeg er sulten, så man kan sige at maden er betalt:)

Der hvor jeg arbejdede før fik jeg 20-40 kr/timen, hvor jeg skulle hente to piger på 3 og 6 år fra børnehaven.

Jeg vil mene at lønnen skal afhænge af alder og erfaring...

Jeg søger med lys og lygte efter en hest og rytter jeg kan ride ture med i 6091 Bjert, da det efterhånden bliver lidt kedeligt at tulre rundt alene. Henvendelse: 60 17 23 91

0
0
Svar på denne tråd

oki doki
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 18:42
Tak for svarene

Vær glad:)
0
0
Svar på denne tråd

Dengang...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 18:50

..Jeg var 13 år passede jeg en pige 2-3 gange om ugen ca.2 timer pr. gang, og der fik jeg 35 kr i timen. Det er efterhånden 7 år siden... Så syntes absolut ikke at du kræver for meget i løn!!!

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

barnepige løn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 19:18
Jeg får 50 kr i timen og det er jeg meget tilfreds med. .

Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 21:45

Da jeg passede en 7årig pige for nogle år siden var jeg der fra kl. 18 - 21.30 og det fik jeg 100kr for.

For tiden er hendes far udei noget praktik i forbindelse med en uddannelse så hun kommer hjem til mig når hendes klub lukker kl. 16.30 og spiser hos mig og så går vi hjem til hende lidt i ni når hun skal i seng. Hendes far kommer hjem omkring kl. 22 - 22.30 og det får jeg så 200kr for. Syntes selv jeg er godt betalt.

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 22:05
Hvis jeg skulle bruge en barnepige til mine to børn ( 6 og 2 år ), så ville lønnen ligge fra 50 kr. i timen og op, alt efter barnepigens alder.

It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

barnepige
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 22:29

Jeg passede en dreng for nogle år siden. Han skulle hentes i børnehaven, underholdes og der skulle varmes aftensmad til ham og mig, som hans mor havde lavet aftenen i forvejen. (havde jeg skulle lave maden, havde han nok fået ondt i maven )

Jeg passede ham 1 gang om ugen, og det var fra kl. 14 - godnat tid Jeg fik 100kr i timen, men jeg skulle jo også hjælpe ham på toilettet så han ikke fik fartstriber i underbukserne

Jeg bliver ofte tilbudt babyjobs, men helt ærligt, så er det for besværligt i forhold til hvad man får ud af det.. lønmæssigt.. For hyggeligt, det er det jo

Venlig hilsen Lea

Redaktør på distancerytterforeningens medlemsblad

Distancen rundt

0
0
Svar på denne tråd

løn til barnepige
Forfatter: 
Dato:  01-04-2007 07:19

Når vi bruger barnepige betaler vi altid kr. 35.- i timen, jeg mener det er en ok løn, selvfølgelig er der mad, sodavand og diverse tilrådighed, det er både for mit barns og for barnepigens skyld.

jeg forventer: at barnepigen passer barnet, at hun/han ikke har venner med og så har vi lavet en aftale om mobilen.

Nu er jeg så heldig at jeg sjældent bruger barnepiger, det er som regel mine store børn der træder til, og de får selvfølgelig også løn, men det er i form af en gave,noget de længe har ønsket sig.

Du skal bare klø på, med dit børnepasningsjob, og så huske at du udover lønnen, også skal have det sjovt.

Mange hilsner

mor til 5

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Lønnen
Forfatter: 
Dato:  01-04-2007 17:24
Jeg startede med 30 kr. i timen som 12 årig. Men hvis det var inde i byen skulle jeg have bedt om 50 i timen, det får/fik mine veninder den gang.

<3Jeg Savner Donna <3

0
0
Svar på denne tråd

oki doki
Forfatter: 
Dato:  01-04-2007 21:20

Okay

Tusindereee af takker

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider