|
|
| Nattevagt, gaaab... |
|
|
Suk, hvor jeg dog keder mig. Er på nattevagt, og her er dødsygt. Alle beboerne sover, og alt er ryddet op og gjort klar til i morgen. Der er intet spændene i fjernsynet, og jeg har set min medbragte dvd film. Og klokken er kun 1 om natten  Øv, det bliver vist en lang nat... Andre på nattevagt?
BOYCUT RODEO PÅ DANSK GRUND! ------- Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes. www.horsemind.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo jo.. |
|
|
Jo der er skam også en her bag skærmen, der er på nattevagt... Her sover alle patienterne også, men jeg har stadig nogle "nusse"-opgaver der skal laves. Men heste-nettet skal jo også passes, når man arbejder om natten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SIDDER HER OGSÅ |
|
|
har fri om 5 timer
Sussi Pony hingst sælges 3 år Brun ca 110 stg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næ... |
| Forfatter:  |
Tine (Ib) |
| Dato:  |
30-03-2007 01:50 |
|
... jeg kan bare ikke sove- øv, har ellers prøvet i flere timer, men nu har jeg opgivet og er stået op. Har lige drukket en kop baldrian-the i håb om, at jeg så bliver træt. God arbejdslyst 
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
|
|
også vågen.. faldt i søvn tidligt til aften og har nu sovet i ... hmmm. 6 1/2 time!! Fjollet tidspunkt at være frisk på!!!
Mvh Christina & Prinsesserne ♥ www.Skrydenlyst.dk æsel-nettet En hjælpende hånd til tilkøring mm. søges, 8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja det er et lidt træls tidspunkt at være vågen på, hvis ikke man får penge for det  Jeg har også 5 timer tilbage af min vagt... gaab... det bliver dejligt at få weekend. Det er skønt at stå op efter en nattevagt, og vide det er super dejligt ridevejr! Glæder mig allerede til at komme ud til det forårsglade vilddyr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan |
|
|
ikke rigtig bestemme mig til om jeg skal vandre i seng eller om jeg bare skal hænge lidt ud her... jeg kunne jo også give mig til at forberede undervisning til efter påske... hmmm. nej, det gider jeg vist ikke!
Mvh Christina & Prinsesserne ♥ www.Skrydenlyst.dk æsel-nettet En hjælpende hånd til tilkøring mm. søges, 8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har 3 timer igen |
|
|
Hmm, så er jeg "heldig" har kun 3 timer tilbage af min arbejdsdag... Lige nu holder vi pause, men om 45 min. skulle det gerne vælte ud med aviser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjekkede mail |
|
|
og ih! der var billeder af forslag til prinsessernes nye trenser... damn! de bliver flotte!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her er der heldigvis ingen risiko for det vælter ind med patienter, så jeg går en rolig nat i møde. Er der ikke nogen der kan linke til en morsom tråd om fx prutter eller andre total latterlige ting man kan grine max af, når man er overtræt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggeligt... |
|
|
Nå, nu fandt jeg alligevel på nogle ting jeg kunne nusse lidt med, og så vender man tilbage og opdager at man absolut ikke er alene på her midt om natten  Hvor hyggeligt! her er stadig lige stille, de sover alle sammen. Har intet hørt fra en eneste beboer siden kl. 23.30.. Og nu begynder trætheden også at melde sig...  Jeg glæder mig til jeg har fri, og kan kravle ned under min dyne. Kun 4,5 time igen!
BOYCUT RODEO PÅ DANSK GRUND! ------- Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes. www.horsemind.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her begunder Ole lukøje også så småt at banke på... Det kan ikke vare længe før jeg skal have et "power-nap". Oversat til dansk en halv time på øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes stadig |
|
|
jeg er enormt vågen... men eftersom jeg skal ringe til dyrlægen klokken 7 for at høre om han har læst på (æsel)lektien, må jeg hellere gå i seng alligevel... kan jo tage den store æsel-fagbog med (mon ikke indviklet engelsk fagsprog kan hjælpe... jo jeg gaber allerede *GG*) Så godnat til jer stakler, der ikke selv kan vælge om I vil sove!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godnat... |
|
|
Skingur, hvor er jeg misundelig... Men vi har jo også selv valgt det  Ja. jeg tror også et powernap vil være på sin plads nu. kan næstem ikke holde øjnene åbne... Måske jeg lige skulle tage en smøg og se om jeg ikke kan strække den til kl. 4.30? Så kan jeg godt tillade mig at sove til kl. 6, hvor jeg alligevel skal op og lave morgenmad. Suk, 3 timer og 3 kvarter igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så vil jeg smutte |
|
|
Nu er det ved at være fyr...morgen... har fri om 7 min... rigtig god arbejdslyst, til jer der må blive lidt længere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 timer |
|
|
Også på nattevagt... Godt 2 timer til jeg har fri... Godt vi har HN
www.hesteforstand.dk Indlæring, adfærd, klikkertræning Foredrag, demonstrationer, undervisning Hjælp til problemheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|