Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

upsér udenfor kattenbakken
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 20:55

Min ældre hunkat har nu optil flere gang lagt dele af hendes "store sager" udenfor hendes kattebakke. Bare lige en "kugle", resten ligger fint i gruset.

Hun er indekat, omkring 12 år, en smule overvægtig. Bliver fodret med kvalitetsfoder fra dyrlægen, har adgang til kattegræs og virker ellers som hun plejer. Har dog overvejet om hun er begyndt at drikke mere vand...

Hun blev som 4 år kørt ned og ødelagde i denne forbindelse både hofte og bækken, - dyrlægen mente denne gang at det kunne give problemer i forbindelse med afføring, men så mange år efter??

Jeg har bestilt tid til dyrlæge, men vil gerne høre om andre kan nikke genkende til disse "symptomer". De ting der lander udenfor kattenbakken er tørre og en smule hårde.

Kh

Linda og en lidt utæt kat

"Du får hvad du giver..."

0
0
Svar på denne tråd

Her sker det
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 21:38

Min kat kan også finde på det. Hun er alt for pertentlig med hullet hun graver i gruset. Det kan bare ikke blive godt nok og bliver gravet om igen og igen . Og så fordi hun bruger så meget tid på graveriet, sker det en gang imellem at en lille klump havner uden for bakken før hun får begyndt på selve "sagen". Hun opdager det ikke selv for resten havner jo i bakken.

Siden jeg har set det er det som er grunden til "urenligheden" er jeg ikke bekymret.

Held og lykke med katten

Hilsen Lisbeth og gravkatten.

0
0
Svar på denne tråd

min gør...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 22:58

...det også nogle gange. Man kan se det ikke er med vilje for det er ikke ret meget. Hun har enormt meget pels og noget siger mig at der nogle gange hænger noget fast i pelsen som hun så taber. Jeg synes dog det er blevet bedre efter de har fået en stor kattebakke hvor der er masser af plads inde (eller hvad der nu kan være i en kattebakke) så kan hun ligesom bedre komme rundt. Ved ikke om en større kattebakke kan hjælpe, kan være hun er knap så smidig som hun har været så det er sværer for hende at komme rundt der inde.

Opdræt af marsvin i ensfarvet chokolade og kæledyr

Pony udlånes - se mine annoncer på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider