Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Løs hund - snille heste
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 13:21

Her i forgår hørte jeg plutselig et voldsomt hundeglam fra luftegården. Jeg sprang selvfølgelig ud, og tøsene sprang livredde rundt, mens en stor løshund bjeffet og bet efter haserne på dem.

Mine heste er snille, og har heldigvis ikke lært sig at man kan løse problemer ved at sparke. det vil jeg godt nog at de fortsetter med.

Fikk jaget bort hunden i denne omgang, og brukte så en god halvtime på å trøste og roe ned ved hjelp av nus, æbler og rolig samtale med de to prinsesserne.

men nu er jeg urolig: Hvad sker om den kommer tilbage når jeg er på job og ikke kan stille opp for hesterne?

Noen som har et bud på hvad jeg kan gøre for å sikre mine dyr?

0
0
Svar på denne tråd

Ring til politiet
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 14:46
de må kunne hjælpe dig.

Er der nogen omkring der ved hvem hunden tilhører?

DRESSURHOPPE KØBES

4-5 år, jo mørkere jo bedre, 167-170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted. Skal være redet.
0
0
Svar på denne tråd

Nei vi har
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 14:52
aldrig sett hunden før. Nå har den været i området ett par dager, men jeg synes det kjennes litt dumt å ringe politiet når jeg ikke vet hvor den er. da vil de garantert ikke prioritere sagen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider