Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Påskeferie :D
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 10:33

Ja nu nærmer påskeferien sig med hastige skridt. Det gik op for mig i denne uge at jeg også har påskeferie. Arbejder i en SFO og var sikker på at vi kun havde lukket i helligdagene, men nej, vi har sq lukket hele ugen, hvilket bare er total lækker :D Så jeg fik lige 3 dages ekstra ferie, hvilket bare var total lækker.

MEN.. ja der er et men, ferie = ingen penge. Så der hvor jeg er piccoline om formiddagen har jeg aftalt med at jeg kommer hele mandag og får ordnet lidt så har faktisk ikke fri mandag. Tirsdag skal kæresten til KBH med varer for firmaet og jeg har lovet at køre med, så der har jeg heller ikke helt fri, men tror nu alligevel det bliver en hyggelig dag :D

Ellers skal jeg vidst bare mødes lidt med veninderne i ferien, slappe af, håber på godt vejer og ellers bare nyde livet :D

Har I ferie og hvad skal I lave?

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

jeg har sidste
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 10:38

dag i skolen idag...skal lige i skole fra 12 til 16.

Så er der ferie.

Imorgen skal jeg have ordnet lidt praktisk herhjemme og have lavet en del til skolen.

Lørdag og søndag er vi på ferie i Malmø.

mandag til og med onsdag er det skoleting igen fra morgen til aften. I helligdagene skal jeg bare slappe af med kæresten. -Dog tror jeg det bliver nødvendigt med at tage en halv helligdag i brug for at lave lektier.

Vi for nogle venner på besøg en af dagene, ellers er der ingen planer.

Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 10:55

Jeg skal bla. til Falster sammen med min underviser og et par andre og besøge Bent Branderup. Det skal nok blive hyggeligt :)

Håber på at jeg kan overtale min underviser til at tage med ud til Marisca når vi kommer hjem fra Falster så jeg kan få lidt undervisning inden jeg skal på kursus her om 14 dage.

Ellers skal vi have min papsøn og hvis vejret holder tror jeg vi tager en smut fordi min farfar og hans båd og tror også vi skal en smut op forbi min mormor der desværre ikke har så lang tid tilbage (hun har fået konstateret kræft og det er så udbredt at lægerne ikke mener der er noget at gøre )

Ellers tror jeg bare vi skal hygge og slappe af og ud og nyde det forhåbentlig gode vejr :)

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
♥ MaRiScA ♥
.
Nu rytter af den akademiske ridekunst (Y)
´
Super lækker lille rød trakehner hoppe u. papirer på 9 år sælges.
www.heste-nettet.dk/lodge/43631/ hest/148048/
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 11:00

Har desværre ikke ferie. Skal arbejde. Har kun fri skærtorsdag og 2. påskedag (arbejder på et botilbud for udviklingshæmmede), men ugen efter påske skal jeg kun arbejde onsdag så der bliver lidt fri.

Påsken skal bruges på at gøre min "lille" hest på 170 ryttervant - det er noget jeg glæder mig til for at se hvordan han tackler det.

God påskeferie til dem der er så heldige (også god påske til det arbejdende folk )

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Ja ferie...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 11:08

Jeg har ferie fra i morgen, og helt til tirsdag

Søndag pakker vi bilen, med hundene og katten og kører ud til sommerhuset. Min datter og svigersøn kommer også.

Vi har lige fået bygget til, så der skal spartles og males, og selvfølgelig hygges en hel masse. Jeg glæder mig for vildt

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider