Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kylling- og andre ulykker i køkkenet
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 21:44
Lige nu sidder jeg og fryser, så tænderne klaprer, men er her noget tiloset.
Jeg købte noget frossen kylling til kattene, og de lagde gruppepres på mig, så det skulle bare koges- NU!

Så det kogte, jeg skruede ned- og kigger til det ½ time efter, nu er det gået af kog. Uklogt nok skruer jeg så op på fuld skrue og går på HN.

Så fornemmer jeg der er noget oset- og jo, kyllingestykkerne steger i min bedste kogegryde!
Jeg havde ikke sat mit æggeur, da kattene ikke er dumme: Når det ringer, så er deres mad klar! Det er den også- men alt for varm...

Det værste er, at jeg ikke kan døje kylling selv. Ak ja, med distaktion og en gryde kylling i vand, så har man- en branket gryde. ;-)

Mvh xtiny
---

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 21:47

kender det alt for godt...

Det nummer her jeg gjort med risengrød.

Det kom til at koste mig en ny gryde...

Sommetider må man tage sig selv i nakken og lade være med at åbne HN´s side, selvom det er hele 5 min siden man sidst har kigget der...

Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd

øv bøv
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 22:01

ja tiden går hurtigt når man går på HN

så husk :

Gå aldrig på HN hvis du er ved at lave katte mad eller menneske mad.

kunne noget af det reddes...??

Anita

Kig ind på Vildhesten.

vi snakker heste og andet.

lille forum med plads til alle..!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 22:15

Ja mig og min veninde gjorde det samme. Satte en gryde med magarine på fuld skrue og gik ind i stuen... Pludselig skal jeg da lige love for der var røg i køkkenet!

Min veninde tar gryden af komfuret og ned i vasken. Jeg siger til hende, at hun ikke skal tænde for vandet, men for sent.. Der stod flammer op i loftet og så var der ENDNU mere røg! Hun løb undefor med gryden, og vi fik det slukket ilden i den...

@!#$ jeg fik et chok den dag, skal jeg lige hilse at sige

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

Ja, ja- der er lidt
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 22:23
Brændte pletter på, men dem må jeg så tage af. Nu er kylling faktisk meget fedt i det, så det gør vist ikke noget. Det er mest kogt.
Jeg måtte så bare koge deres ris i vand, i stedet for i "suppen".

Morale: 2 kg frossen kylling kan ikke være i gryden, 2 kg *optøet* kan... Frossen kylling er *længe* om at koge mørt.

Min gryde overlever nok, når den koger af med med vand og soda. (Den er mindst 30 år gammel- men kram!)

PS: Jeg smider benene (med kødrester) ud til udemisserne, så naboens høns er kannibaler...

Mvh xtiny
---

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

0
0
Svar på denne tråd

det var kattens
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 07:30

så får du nok misserne på nakken.

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider