Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:11

Ja jeg sidder nu på arbejdet...

Som I jo nok ved er vi gået over til sommertid.

Så tidligt i seng med mig når nu der var en time mindre at sove i

Jeg stiller uret en time frem, og sætter alarmen til kl. 5.

Kl. 4 vågner jeg og bliver i tvivl med kl. vil jo nødigt komme for sent, det er for pinligt. Så tænder fjernsynet og kl. er 3, nå jeg tænker jeg det passer jo meget godt for urerne er jo ikke blevet stil endnu

Sover en time til og står så op lidt over 5, går i bad og ud og sige godmorgen til dyrerne... tog dem alle på sengen, men det er der jo intet mærkeligt i, når nu de skulle have mad en time før de plejer.

Afsted med mig på arbejde, undre mig over at på min tur (26 km) møder jeg kun en lastbil, så jeg er hurtigt fremme. Mine kollegaer som har været på nat, kigger lidt da jeg kommer ind og siger godmorgen. Ingen af mine andre kollegaer er mødt, hvilket er mærkeligt da jeg altid er den der kommer sidst.

Nå men kl. viser så kun at være 05:35 og ikke 06:35

Jeg har fået ny tlf. og den indstiller så åbentbart selv tiden... hmmm så jeg har så fået 2 timer mindre søvn end forgående nat.

Ikke mærkeligt at dyrerne så søvninge ud

Andre der er kommet alt for tidligt op i dag? eller sovet over sig...

0
0
Svar på denne tråd

det er kl
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:16
02 tiden skifter. har nattearbejde så betyder heldigvis at jeg skal arbejde en time mindre

If life is a joke - i don´t get it

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vandt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:30
også en time på min nattevagt. Det er skønt når det går den vej

Gode hilsner Fru Bach
0
0
Svar på denne tråd

Natarbejde
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:33

Ja, det er ikke nemt, med de ure/mobiler. Min er faktisk indstillet til at gøre det automatisk, men gør det ikke. Meget mystisk

Som det kan ses i dette indlæg , så er vi flere, der nyder godt af den times mindre arbejde i nat

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

0
0
Svar på denne tråd

rigi...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:50
er du nat healer . mit ur skulle også have gjort det automatisk men der er sgu ikke meget der i mit liv foregår automatisk..

If life is a joke - i don´t get it

0
0
Svar på denne tråd

oliviaemilie
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 06:54

He-he

Og kan kun nikke genkendende til det skrevne.

Har fri om 35 min. og er godt nok glad for den time mindre i nat. Er en del i søvnunderskud efter at have været til stævne i går.

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

0
0
Svar på denne tråd

Fik aldrig
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 18:28
svaret på min tråd...

Ja men hvor uheldig er man så når vores hold havde nattevagt da vi skiftede til vintertid, hvilket betyder en ekstra times arbejde. Ja og ikke om vi skal det igen her om et halvt år

Nå men jeg kom da igennem arbejdsdagen, men behøver jeg at sige at jeg gik tidligt i seng
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider