|
|
| Landsstævne i Fredericia |
| Forfatter:  |
bimsemor |
| Dato:  |
23-03-2007 06:34 |
|
Er der nogen af Jer herinde, der er meldt til eller kommer forbi og kigger til landsstævne i spring for heste i Fredericia Rideklub d. 30/3-1/4.. Det bliver rigtig godt tror jeg, med rigtig flotte ærespræmier.. Theis vine har blandt andet sponseret vin til de første 6 placerede i alle klasser ud over ærespræmierne.. Desuden bliver der en stor publikumskonkurrence, hvor man kan vinde 12 flasker god vin. Hvis I ikke har planer for den weekend, så kig forbi og hils på, hvis I har lyst.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og Bimsemor! |
|
|
Ja, og desuden har folk jo chancen for at møde en HN'er, Bimsemor!  For du har vel igen meldt dig til at sidde i sekretariatet hele weekenden? Helt vildt flotte ærespræmier, I har skaffet! Hatten af for dit store stykke arbejde! 
PONYMOR OG BARRIERERYTTER 'Opstaldning' til 3-års vallak søges Løsdrift eller fuldtidsgræs maj-okt/dec Max 30 km fra Fredericia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fredericia |
bimsemor |
23-03-2007 06:51 |
|
Godmorgen Janne Ja eller to.. Du kommer vel også forbi.  Jo jeg skal sidde der det meste af weekenden. Der er mange tilmeldinger og vi skal holde rytterfest lørdag aften. Det bliver rigtig hyggeligt.  Og tak for roserne.. Ja vi har flotte præmier.. Man kan jo besøge vores hjemmeside på: www.fredericiarideklub.dk og se alle de der har sponseret. Dejligt de vil være med til at gøre vores stævner så festlige. Velvillige sponsorer er alfa og omega til stævner til dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør vi da |
|
|
Line (Calano) og jeg kommer drønene torsdag aften. Så kom da forbi og sig hej. Hestene sku gerne komme til at stå ved siden af hinanden, så vi burde være til at finde. Og hvis nogen har en datter til udlån ku vi nok godt bruge en til at hjælpe med opsadling osv, når ikke vi kan nå at hjælpe hinanden
Maybe this world is another planets hell ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| landsstævne |
bimsemor |
23-03-2007 08:11 |
|
Jamen fint, jeg sidder i sek. torsdag aften, så vi ses. Min datter skal desværre arbejde hele weekenden, men det kan da være i kan finde en til at hjælpe derude, jeg skal nok holde ørene åbne og sige til.. Glæder os til at møde Jer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
|
|
'Datter til udlån'!  Let skjult hentydning! Jo, Karoline vil garanteret gerne hjælpe, hvis hun er på rideskolen på de pågældende tidspunkter. Det snakker du bare med hende om, når I kommer på torsdag.
PONYMOR OG BARRIERERYTTER 'Opstaldning' til 3-års vallak søges Løsdrift eller fuldtidsgræs maj-okt/dec Max 30 km fra Fredericia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har fået bremse på |
|
|
Ville gerne komme og hjælpe, men manden kunne godt tænke sig at se mor og datter i en weekend for en gangs skyld 
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krogsboll |
bimsemor |
23-03-2007 10:18 |
|
Jamen det er da ingen undskyldning. Vi finder da bare en hjælperplads hvor I kan se hinanden alle 3..  Vi har brug for Jer, kan du fortælle ham og hjælperne får god mad. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
skal godt nok arbejde lrdag hele dagen... men kan jeg stjæle moderen bil kommer jeg nok en smutter ned og lure... kunne være sjovt... Linse *Dejó kan muligvis godt hjælpe jer, hvis jeg kan låne mutties bil...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg udloder skridttur på skimle |
|
|
hvis der er hjælp fra en datter til op/afsadling når vi har travlt. Den tager nok ikke skade af ekstra skridt. specielt ikke eftersom den skal stå på halm og med god garanti ligner en damptromle allerede fredag morgen... Jeg har muligvis kage med, hvis ellers gudmor lever op til sædvanlig standart med krydderkage og madpakke hele weekenden. Det er jo et af de gode landsstævner herhjemme, så vi glæder os meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| landsstævne |
bimsemor |
23-03-2007 10:47 |
|
Line :Det er jo et af de gode landsstævner herhjemme, så vi glæder os meget Det var da dejligt at høre..  Du ved godt at I kan stå på spåner ikke.. Vi skal bare have besked så.. Har I ikke kage med, ved jeg de har noget lækkert kage i "hesteboxen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bimsemor |
|
|
Vi ved godt at vi kan stå på spåner, såfremt vi selv medbringer dem hjemmefra eller er villige til at købe dem til 100kr ballen. og det har vickie og jeg vurderet at vi ikke er. Med to heste i traileren og alt det l*rt man medbringer og aldrig har brug for... så bliver det nok ikke til at vi kan have tre baller med hver udover. Så det bliver halm denne gang. Det er jo ikke fordi i er dyrere med spånerne end andre steder. MEn de steder jeg vælger at have dem på spåner er de steder hvor to baller er inkluderet i boksen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Line (Calano) som sagt vil jeg gerne hjælpe hvis jeg kan låne mutties bil... men kan nok godt forklre hende nødvendigheden af at komme derned... mon ikke
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line (Calano) |
|
|
Jeg tror, min datter bliver lidt halvfornærmet, hvis du tror, at hun vil hjælpe for en skridtturs skyld!  Men hun siger, at hun gerne hjælper med at sadle op og af, blot for at hjælpe! Du kan bare spørge efter Karoline, når I kommer torsdag aften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe karolinemor |
|
|
Hvad mener du med det? Vil hun ikke se det som en ære at skridte rundt på skimle i flere timer? Jeg tror altså du gør hende forvendt med alle de heste. Hun skulle prøve at vende tilbage til dengang en skridttur på skimle var en lykkens dag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved det! |
|
|
I er nogle forkælede unger!  Nej, hun vil nok bare spørge, om hun må skridte en tur i skoven... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det må hun jo ikke ellers |
|
|
Jeg har jo godt læst om hvordan du tvinger hende til aldrig at ride i skoven, specielt på den unge. De skal da bare ud og have en på opleveren...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Strenge mor |
|
|
Ja, jeg er en grusom mor!  Til gengæld rider hun i skoven på ponyen året rundt, og har gjort det lige fra starten, - også da han stadig var grøn og havde 'fluer' i hovedet, og vi ikke havde andet end vej at ride på. Men dengang gik jeg troligt med og havde et træktov i ponyen. Det havde jeg ikke lige mod på med den unge endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mor er ligedan |
|
|
Jeg må heller ingen ting med min den nye. Heldigvis er jeg nu så gammel så jeg selv kan fragte mig selv ud til mine små heste, så jeg bestemmer selv hvor og hvad jeg rider. Ellers blev den jo heller aldrig til springhest, for der gik mindst et år før hun fandt den styrbar nok til at springe på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder skønt |
|
|
med al den hjælp man kan få. Linse har ikke noget mod at gå med skimle på tur... så hvis Karoline eksempelvis ikke synes det er nok at skridte tur på Skimle kan hun jo tage dem begge som ungarsk post. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo dit nummer vicky |
|
|
Det ved du godt. Jeg har iøvrigt meldt til underholdningskomiteen i sønderborg at du er god til ungarsk post. Jeg tænker at vi nok er nødt til at finde linse en anden makker end skimle da du ellers skal stå helt skævt... måske vi kunne tage skimle og broge, de er da lige høje.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha nej |
|
|
Det må du ikke foreslå hende, så vil hun det bare!  Lad være med at give hende sådan nogle ideer, - siger den sarte mor! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Man fristes jo næsten til at tage op til jer for at se Vicky og Karoline ride ungarnsk post i skoven - er det ikke sådan det skal forstås?  Spøj til side, jeg håber I får et godt stævne.
"If you can dream it, you can do it!"
Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006 Willy Wonka - Willy Wonka - Willy Wonka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Landsstavne |
bimsemor |
23-03-2007 21:40 |
|
Helena du skal vare velkommen.  Tak for det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
23-03-2007 21:52 |
|
Helena: Hvis du tager derop tager jeg med dig;)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside We censor music then give children guns... - Darren Hayes Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden Willy Wonka - tag med til Los Angeles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvi si har |
|
|
to ponyer af samme størrelse der ikke render væk fra hinanden og som finder sig i man står på dem skal jeg nok forsøge mig. Én pony kan også gøre det...  Så må Karoline stå for Linse og Skimle... Vil lige tilføje at Linse i øvrigt ikke finder sig i at blive redet uden sadel formentlig ej heller at blive stået på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er også så sart |
|
|
Det er jo ligegyldigt hvad man byder den, så har den indvendinger. om det er rød hut med navn, eller rytter uden sadel. Den vil bare ikke være med til noget af det sjove.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stand. |
bimsemor |
24-03-2007 08:36 |
|
Jeg kan i øvrigt lige oplyse, inspireret af en anden tråd, at vi har fået Kjærgården Rideudestyr , Farmland og Theis vine til at komme med en stand hver. I kan altså købe både rideudstyr og god rødvin til stævnet.. så husk penge.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Merete: Hvis du kører, er jeg frisk på at tage med lørdag. Vi kan sikkert godt tage vores bil  Puuh, FRRK bliver et spændende sted lørdag; HN-træf og underholdning med ungarnsk post  Jeg tror altså at jeg er nødt til at komme...
Walt Disney JHN's dressurrytter for hest 2006 Willy Wonka - Willy Wonka - Willy Wonka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena altså! |
|
|
 Hvis du lover mig at stoppe alt snak om 'Ungarsk post', skal jeg nok købe den is til dig, som vi vist skylder! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
bimsemor |
24-03-2007 10:16 |
|
Nu bliver jeg altså nødt til at spørge??? Havd er ungarsk post??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Janne: Haha, tror du at du kan bestikke mig til at tie stille? Nu har jeg lige skrevet til Merete for at finde ud af om vi kommer. Og ellers må jeg jo have min is til gode til sommer. Jeg skal nok få den inkasseret  Berit: Ungarsk post er, når man står på to heste, med ét ben på hver hest. Det har været med som indslag til galla i Herning et par gange. Ungarsk post fra Appasionata i København:  Og med flere heste: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ungarsk post |
|
|
Det er når man placerer et ben/fod på hver hest og så har tøjlerne fra dem begge i hånden.  Schhh! Snak ikke om det, så risikerer du bare, at Jacob og Anton bliver brugt i forsøget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ungarsk post |
bimsemor |
24-03-2007 10:42 |
|
uhadada, ja det ville de garanteret bare synes var skide sjovt.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Så er det besluttet - Merete og jeg kommer og kigger lørdag  Men så vil jeg altså også have lov til at klappe Skimle - og se ham og Karoline vise ungarsk post! Øj, og der skal også hilses på både Anton og Hero. Kan man mon bestille en rundvisning? Sikke mange ryttere I selv har til start - det er godt nok flot!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helana |
bimsemor |
24-03-2007 14:30 |
|
Ja selvfølgelig arrangerer vi en rundvisning for Jer.. Bare kom op i sek...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
24-03-2007 16:39 |
|
Jah!! Vi er bare total klar til at komme og besøge jer i FRRK. Og Karolinemor: denne gang hilser jeg, nu har jeg jo Helena ved min side, så nu tør jeg godt sige noget, hehe. (ikke ligesom sidst hvor jeg stod lige bag dig ved salatbaren uden at sige et pip...) Helena: hvad er det for en bil der skal køres i?
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside We censor music then give children guns... - Darren Hayes Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden Willy Wonka - tag med til Los Angeles
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal hilse |
|
|
... fra Karoline og sige, at det var vel nok ærgerligt, at Maja skal arbejde hele weekenden. Ellers havde de gerne optrådt med et pauseindslag, - Anton og Jacob, Karoline som ungarsk post med Maja stående på skulderne!  Alene vil hun ikke!  Til gengæld vil hun ikke misse rytterfesten om aftenen! HUSK RYTTERFESTEN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pauseklovn |
bimsemor |
24-03-2007 19:58 |
|
Maja skal kun arbejde søndag, har hun lige fået af vide, så hun er klar... Sålænge hun står øverst..  Til gengæld bliver der ikke meget rytterfest for hende. Hun skal tidligt op.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Haha, jeg glæder mig godt nok til at se jeres pauseunderholdning! Det lyder godt med en rytterfest - kan man også deltage selvom man ikke skal ride? Nå nej, distancesæsonen starter søndag, så der skal Kaj og jeg på farten. Æv altså!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fredericia |
bimsemor |
26-03-2007 07:38 |
|
Ja selvfølgelig kan man deltage selv om man "kun" er tilskuer... Man kan se alt om rytterfesten på : www.fredericiarideklub.dk under stævner og så landsstævnet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
weee har fået lov til at låne kærestens bil... hvilket nok er meget heldigt når der er rideudstyr... det er nemlig en seat altea på gule plader... så er der en der mangler et lift fra vejle kan de køre med... men har kun plads til en...  så må vi se om jeg kan styre farten den her gang... sidst jeg kørte i den var jeg nemlig ved at blive stoppet... kom til at køre 200 hvor man måtte køre 80... men de gav mig vist en chance mere... det var kun ca. 20 m. og kørte utrolig pænt bagefter da jeg så politiet kørte lige bag mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skulle næsten aftale tid |
|
|
at mødes på et eller andet sted. Vi er der jo hele weekenden, så det må blive nogen af jer der kommer udefra der har indflydelse på hvornår det skal være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snart sommer |
M Bauenhøj ♥Blues♥ |
26-03-2007 11:06 |
|
Tror også jeg kommer et smut forbi en af dagene i weekenden, men er ikke sikker på hvornår det bliver. Skal nemlig også til åbenhus på Blue Hors Lørdag. Men kunne da være hyggeligt at hilse på.
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues Dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Det kan være jeg kigger ned en tur lørdag, for der skal jeg alligevel ned af.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line: Det er Merete og jeg med på. Vi kommer lørdag over middag, når youngsterklassen starter. Vi regner med at blive resten af dagen, men det kommer helt an på stemningen  Så hvis folk er friske på at møde os, er I velkomne til at spille ud med et tidspunkt, hvor I ikke er til hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi er ikke til hest i youngster |
|
|
for det er vi for gamle til. Så der har vi masser af tid. Jeg rider temmelig sikkert Ma'en lørdag efter youngster. Vicky ved ikke endnu, men det skal jeg have presset hende til, for hvis hun skal ride den sidste Mb søndag så kommer vi alt for sent hjem. Så vi skal have presset hende ud i den Ma lørdag eftermiddag. Det kan ske der er nogen der skal stå for at medbringe øl/spiritus, så vicky og jeg kan få dulmet nerverne inden hun skal på banen i Ma. eller også er det linse og skimle der skal have dulmet nerverne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line og vicky |
|
|
hvordan har i arrangeret med overnatning i år?  line har du fået arrangeret så vi kan komme i byen??? og du ikke skal op kl puha?!??! (du LOVEDE sidste år hehe) vicky - jag skal nok huske at hilse i år hvis jeg kan genkende dig 
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov karina |
|
|
Det var ikke til fredericias landsstævne jeg lovede vi skulle i byen, det var til SØR's så det er ikke denne weekend jeg er tvangsindlagt. Vi skal bo ved min gudmor, i hvert tilfælde nogle af dagene. tror måske det bliver ved anne (kan du huske hende) der er i beriderlære på stedet efter rytterfesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line: Jeg kører da gerne over grænsen for dig og handler ind - jeg skal bare vide, hvad der skal købes  Vi kan ikke komme før, da jeg skal undervise inden vi kan komme afsted. Men mon ikke at der også bliver tid til at hilse alligevel? Vicky: Du SKAL ride MA lørdag, nu tager Merete og jeg jo heeelt op til FRRK for at se DIG ride! Line: Var det pres nok? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
26-03-2007 14:47 |
|
Ja Vicky - du SKAL!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena (Lakaj) |
|
|
Jeg overvejer stærkt at ride MAen Lørdag, for jeg vil også gerne tidligt hjem. Det kommer bare til at stå og falde med om i hvor vid udstrækning Linse vælger at følge mine anvisninger inde på banen eller om hun endnu engang laver sine egne retningslinier.  Gør hun det er det nemligt dumt at sende hende ind i MAen, hun bliver nemlig lige lovlig ... ehm skal vi kalde det kreativ  Men nu må vi se...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anne??? |
|
|
i sør??? øøøøh næææh ja det var til sør hihi - men jeg gider ikke have dulle eller thomas med - for så er jeg syg 14 dage efter vicky må godt komme med hvis hun opfører sig pænt  bosted var også ment i sønderborg - du ved jo hvor du kan få et ordentligt bad hvis du mangler  (og ordentlig mad der ligefrem smager af noget )
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Vicky: Hvis jeg nu giver en et eller andet efter turen i MA?  Det gælder selvfølgelig også dig - skal du have bud med fra Tyskland på du lige give besked.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena (Lakaj) |
|
|
Moralsk opbakning når nu det igen er gået af pommern til i MA - uanset mit humør . Og jeg lover dig jeg kan blive gal og hidsig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du bliver da aldrig gal og hidsig |
|
|
Vicky: Du kan da altid tage det med et smil, specielt når det er banepersonalet der er skyld i at du lander midt i et spring. Hvilket bid skal du ride med derovre? Helena: Jeg skal lige til træning i aften først, så skal jeg sige dig hvad vi mangler. Ale efter hvordan træning går må det være med flere eller færre procenter. Karina: Anne er elev på FRRK, men hun var med det første år vi var i SØR. lyshåret pige minder egentlig lidt om dorte som var med sidste år. Jeg tror vicky har skaffet os overnatning i sønderborg. ellers ricikerer du jo med den invitation at jeg crasher i din seng hele weekenden... Jeg har flyttet alle hestene (jeg har stadig en for meget) op til HIS og rider ikke ved dullen mere, så jeg tror godt vi kan komme afsted uden ham. jensen er nok sværere at undgå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Holtze ♥Kaja og Kito♥ |
27-03-2007 09:42 |
|
Mig og min veninde regner med at komme et smut forbi .
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Nu med hest, Kito <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Vicky: Jeg skal nok være der - uanset humør  Line: Du smider bare en besked om hvad og hvor meget. Jeg tager nok først over grænsen fredag, så kan du ikke skrive dit nr. med, så jeg kan give besked om hvor meget det bliver?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overnatning |
|
|
Hej Line Ja, overnatning i Sønderborg er der sørget for - du skal sove "sammen" med mig. Vicky's Mor PS. Det hænder en enkelt gang i mellem at Vic.. bliver lidt sur (men det er nu aldrig galt).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line... |
|
|
det er sgutte jensen jeg ar bange for som at der drikker mig stink hamrende stiv - det er mere dresler (hvis han overhovedet vil sætte sine ben i sønderborg igen efter pony-historien???) hvaaaeh vicky skal du med og gøre buddy h usikker??? hihi  altså line jeg har jo ikke supr meget plads pt - men der er plads nok til at i kan overnatte - så må vi sgu bare vælte over hinanden om morgenen (eller i må - for jeg er ikke morgen menneske ) har en sovesofa i kan afbenytte helt frit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hn træf |
bimsemor |
28-03-2007 09:27 |
|
Kan vi ikke aftale at alle der har lyst mødes foran sek. på tribunen ved 13 tiden.. Det lader til de fleste kan .. Det kunne være sjovt at få ansigter på nogle herinde fra.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se forsiden |
bimsemor |
28-03-2007 11:20 |
|
Hej gå ind og se forsiden.. Vi er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg stemmer for at vi udskyder til det kl. 14 i stedet - jeg tvivler stærkt på at vi kan nå det til kl. 13, da jeg skal undervise om formiddagen. Skal vi have vores flotte "SMIL - du er til stævne" - bagdes på for at kunne kende hinanden? (Så jeg ikke overser nogen igen )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smil... |
bimsemor |
28-03-2007 12:54 |
|
God ide Helene.  Vi kan sagtens sige 14 for min skyld..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa! |
|
|
Æv altså, ville rigtig gerne ha´ været ude og se det landsstævnet, men det kan jeg ikke, da jeg bor på Bornholm, og vi har ikke tid eller råd til at jeg kan komme derover. Æv æv æv. 
En rigtig hest, er en Connemara fra Myreby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
er det lørdag eller søndag i aftaler at mødes så?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Husk pengepungen |
farry |
28-03-2007 18:40 |
|
Farmland vil bl.a. ha stigbøjler og sporer med bling bling i vores bod + en masse gode tilbud! Vi ses derude
Hollandsk varmblod sælges til den rutinerede rytter, der søger en hest, til de helt høje dressurklasser!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tag billede |
|
|
Husk at tage et billede og sende det til mig med navne, så skal jeg se om jeg kan få det på som en nyhed. Venligst Jørgen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så er det vel det |
|
|
Lørdag kl 14 på tribunen foran sek... Eller fik jeg galt fat i noget??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag kl 14 |
|
|
Så bliver det uden mig, da sidder jeg nemlig som tidtager. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fru hvemsomhelst |
|
|
hvorfor nu det navn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvemsomhelst |
bimsemor |
28-03-2007 19:19 |
|
Ok, hvis vi skal ses så mange som muligt, hvad så med efter Youngster klassen lørdag ca. 15.30 eller sådan noget, vi skulle jo gerne have hvemsomhelst med ikke.. Så stiller vi op til "familiefoto" så Jørgen kan få os på forsiden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bimsemor |
|
|
så skal du bare sørge for at få mig ind i MAen så jeg kan nå det hele - forudsat jeg melder om til den MA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
bimsemor |
28-03-2007 19:32 |
|
Linse Du kommer bare ind så finde vi ud af det. Vi er så flinke i sek.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvemsomhelst |
|
|
Nu er det alstå bimsemor der bestemmer, men når man skrive på ryttersnak på Heste-Nettet, så er man vel HN'er, men vi ser selvfølgelig gerne at du får oprettet en profil. Jørgen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej |
bimsemor |
28-03-2007 19:50 |
|
Kun hvemsomhelst og de andre hn`der Vi sælger forøvrigt biletter til parkeringspladsen, hvor Phillip vil være trækplaster.. Han har fået lov at låne en ATV hos KS- Motor i Vejle, så han hurtigt kan komme frem og hjælpe alle.. Og han glæder sig helt vildt.  Den er nu så stor og med en meget kraftig motor så han skal nok ende med at falde af..  Til den der fanger dette på video eller kamera, er der en stor præmie... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er på pletten |
|
|
Philip der falder af trækplaster... det skal vi have på film. Jeg er muligvis fysisk til stede lørdag efter youngster. men jeg er nok ikke ret mentalt tilstede da jeg nok er lidt stresset over at min klasse er ved at gå i gang og at jeg har meldt Ma og min træner ikke er der. jeg er nr 48, så jeg kan nok være der lidt, men super længe bliver det jo ikke. (spørg selv vicky hvor længe jeg kan bruge på at sadle...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej |
bimsemor |
29-03-2007 06:51 |
|
ingen stress.. vi hilser bare lidt hurtigt.. og får taget billede til Jørgen . I skal bare være klar til efter SB, for da trækker vi lod om 12 flasker rigtig god vin fra Theis Vine. Det kunne jo være vi var heldige. Og så bliver rytterfesten sikkert lidt våd..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
nåå øvø... så må jeg jo bare se om jeg kan få øje på nogen om søndagen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snart sommer |
M Bauenhøj ♥Blues♥ |
29-03-2007 08:46 |
|
Kommer heller ikke Lørdag, men kigger nok forbi Søndag...
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues Dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer... |
|
|
Jeg kommer lørdag over middag engang og måske fredag/søndag  Nu når der endelig er Landsstævne i Frede igen, så blir man da også nødt til at kigge forbi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Loppetjans |
|
|
Trefjerdedel af familien vil være at finde på rideskolen det meste af weekenden, dog som hjælpere det meste af tiden. Og vi andre har jo virkelige opgaver, og ikke ligesom Bimsemor, der har loppetjansen i sekretariatet, og kan sidde og hyggesnakke når som helst!  Men jeg håber, da at I siger hej, når vi endelig har pauser fra vores svedige jobs? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karoline har fået vigtigt job |
|
|
hun skal jo gøre skimle og linse fine til alle klasserne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loppetjans |
bimsemor |
29-03-2007 09:38 |
|
Ja snakke med hvensomhelst, nårsomhelst... Jeg sidder nok i sek. hele weekenden fra torsdag aften til søndag aften.  Jeg er bange for, der ikke bliver så meget snakketid til dette stævne, men glæder mig meget og har lidt sommerfugle i maven. Det tror jeg vi alle har. Der er forudbestilt 126 boxe..  Det er jo den nye klubs første landsstævne for heste, og vi er ikke specielt rutinerede i de store stævner, men vi vil gøre vores bedste. Og når vi så er færdige søndag aften, håber jeg vi kan klappe hinanden på skulderne og vide, vi har gjort det godt og givet alle vore gæster en god oplevelse.  Og så holde en velfortjent påskeferie.. Vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det første? |
|
|
Havde vi ikke landsstævne sidste år også? Eller var det et c-stævne, selv om der kørte klasser næsten til midnat?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
bimsemor |
29-03-2007 09:41 |
|
C-stævne for heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke alndsstævne |
|
|
jeg var i hvert tilfælde ikke ved jer sidste år. og jeg rider da næsten alle landsstævnerne herhjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ilddåb |
bimsemor |
29-03-2007 11:29 |
|
nej du har helt ret Line.. dette er vores ilddåb med hensyn til landsstævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder hyggeligt |
|
|
Det lyder til at blive en spændende weekend i får.. Med ungansk post og det hele.. Boede eg tættere på tror jeg, jeg havde overtalt nogle til at tage med derned.  Held og lykke med stævnet. 
Lone Mikkelsen ....... Jagten på Dollys efterkommer er sat i gang - men hvor er den ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig god |
HeidiZ |
29-03-2007 11:47 |
|
stævne weekend  Havde jeg tid, ville jeg gerne have kigget forbi, og spist Karina82 kage og klappet skimle-dyret 
-HeidiZ  ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævner |
bimsemor |
29-03-2007 17:17 |
|
Du tager den da bare på stop herned ad, der kommer nok en med hestetrailer, du kan komme med.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag ved 15.30 tiden... |
|
|
så tror jeg også jeg kan nå det, kender jo helena, men det kunne da være hyggeligt at hilse på alle jer andre og få et ansigt på nogle af dem herindefra. Og skulle der blive brug for lidt hjælp til opsadling, så har jeg træningen efter at have været med rundt som hestepasser i ind og udland for Pernille K. M. første halvår 2006. Så gir da gene en hånd med. Men først skal jeg på vilhelmsborg fra kl. 9.00 og se de 8 fjordhingste som skal gå materialeprøve, og derefter kører jeg så til fredericia. Mvh. Ulla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
29-03-2007 20:56 |
|
Jeg er så klar til at tage Helene (Kaj) i hånden og møde jer allesammen...  For ja, det bliver sjovt at sætte ansigt på folk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Merete: Jeg vil altså IKKE holde dig i hånden, hvis du bliver ved med at kalde mig HelenE - det er med A til sidst  Vi må lige finde ud af i morgen hvornår vi skal afsted og om du i det hele taget kan finde ud til mig  Men ja - det bliver spændende at møde jer, jeg glæder mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|