Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

VISA kort duer det i Berlin
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:44
Apropos tråden om den "besværlige kunde i Netto".

Min dreng er i Berlin- og af forskellige (fattigrøvsgrunde), har jeg ikke kunne indsætte penge på skolens konto, så de kunne veksle til Euro.

Så jeg har sat 500 dkr ind på hans VISA.

Kan han betale med VISA- eller skal han hæve på kortet. Gebyr?

Mvh xtiny
---

♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. ♣

0
0
Svar på denne tråd

Xtiny...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:50

Han kan godt betale med Visakort i Berlin.

Min datter er også dernede på studietur lige nu, men hun var træt af, at hendes kode til det spritnye visadankort ikke var kommet. Hun er lige blevet 18 år og føler sig rigtig rigtig voksen nu, med sådan en fætter

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det "kun" VISA Electron
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 22:07
Men han har da købt på nettet (også for mig). Her kan han ikke lave overtræk.
Sidst han var i Berlin, fik han scoret penge ud af pungen, som han havde i lommen på sin hættetrøje. Heldigvis var pas og sygesikrinsbevis ikke i pungen, og tyven havde kun gaflet sedlerne. Så han måtte låne af skolen. Men sur røv 700 Euro! :-P

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

Der står
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 22:10

ihvertfald på nettet, at det kan benyttes i over 6 mill forretninger verden over - så mon ikke der findes butikker i Berlin, hvor det kan bruges...

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 06:41
LineG: Hvis hun havde været rigtig smart, så havde hun bestilt det før sin fødselsdag, og hentet kortet i banken på sin fødselsdag, så det kunne bruges med det samme

Jeg kunne ikke vente, så det gjorde jeg og startede med at lave et overtræk. Ups

Og xtiny, visa electron kan bruges i de fleste hæveautomater, og i nogle butikker
Jeg har handlet i Berlin, dengang jeg havde sådan et

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Visa electron
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 09:58

Det kan vist ikke bruges helt så mange steder som et almindeligt visakort. Min veninde havde i hvert fald lidt problemer med sit visa electron, da hun besøgte mig i Paris.

Et almindeligt visakort kan til gengæld bruges rigtig mange steder. Stort set alle steder, hvor man har mulighed for at betale med kort.

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Visa...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 09:17

Har du hørt fra knæsten om han har fået hævet nogle kontanter?

Mine har aldrig haft Visa Electron, da de syntes det var for usikkert hvor man kunne bruge det.

Min søn på 17 har et helt almindeligt Visa/Dankort. Det kan faktisk godt lade sig gøre

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 10:46

Min lillebror har været i Berlin, og kunne sagtens bruge sit VisaElectron dernede.

Jeg selv har et visa/dankort, og før det havde jeg visaelectron.. Flere og flere jeg kender vender tilbage til Electron kortet fordi der ikk kan laves overtræk på det.

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
0
0
Svar på denne tråd

Helle-Mimi
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 12:26
Jeg har ikke hørt noget, men han kommer også først hjem i morgen.
Sidst, da han fik stjålet sine penge, da kunne han låne lidt af skolen. Så det går vel nok.
Visa Electron kan man handle med ret mange steder efterhånden, og den helt store fordel er, at man ikke kan lave overtræk.

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

Visa-electron
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 13:12

Hej

Din søn kan sagtens benytte sit visa-electron i Berlin.

Med hensyn til gebyrer skal han være opmærksom på, at det koster ca. 30 kr at hæve i en bankautomat i udlandet. Det er et gebyr den udenlandske bank tager. Hæver han derimod i butikkerne er der ikke noget gebyr.

0
0
Svar på denne tråd

Man kan ikke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 15:18

hæve i butikkerne på VISA/VISA electron kort. Man kan kun købe på beløbet med de varer man vil købe, og ikke en flad cent mere.

Jeg har været udefor flere forretninger i Berlin ikke tog VISA kort :-( Så måtte jeg hen til pengeautomaten og hæve moneterne for at købe det jeg ikke kunne undvære.

Endnu værre, Holland som jeg betragter som et land som Danmark er kun 20 % af forretningerne på VISA :-( Surprice !

Beagle.

Rengøringshjælp søges.

En gang om ugen,

3 timer.

Tæt på S-togs station

nord for København.

Skriv for mere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider