Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Belastende stor pensolighed i en lille
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 19:50
Kat. Ja, det er Rosa. Hun er blevet lidt pænere- mere rød og grå fremfor jævnt grumsefarvet.

Hun er bare møguopdragen, da hun minder mig om "de kære afdøde", så hun forsøger at slå maden ud af hånden på mig- som Bjælde, der kunne karte hamburgerryg af en mad med et poteslag- uden spor i smørret under.
Rosa *elsker* ost helt ubehersket- især med kommen. (Men der kan Tiger også være med!)- og nødder. Og I-S. Schyyy!

Hun springer op i hoftehøjde, eller op på "bagsmækken"- og videre op. Med alle kløerne- AV! Rumle havde også noget med bagperronen, men han klappede kun med blød pote. (En kat med humoristisk sans! ;-) )
(Derfor kan jeg ikke vaske op- der sidder en Rosa på min skulder!)

Senest, springer hun henover mine hovedpuder og bog, og banker stakkel "Grimrian", der mijaver hjerteskærende. Rosa er blevet tungere og større end Grimrian, der ellers er noget ældre.
Ellers kan hun springe frem og tilbage alligevel. (Der er en god springhest tabt i hende.

Hvis jeg sover, så kan hun altid bide mig i næsen..! Eller bare hoppe over mit hoved. Eller jagte rundt for fuld fræs vandret og myrde min madras (ikke rullefætteren desværre! ;-D )

I dag har jeg købt noget kattemad, de ikke er så glade for (min Brugs er IGEN gået død) i 5 kgs sække. Donkedonke-donk! Donk! Donkedonke... Aha Slynk er i fuld gang med at åbne den uåbnede pose, der står op af printeren. Så posen kommer ind i stuen tl den anden.

Rosa har set interesseret på- og forsøger at flænse posen op. Så kom den helt væk! Men imens er Grandtante Sorthvid ved at selvbetjene sig i en pose killingefoder. Så Rosa ser betaget på, prøver selv. Men ØV! Det er det samme som i skålen.

Rosa er en personlighed...!

Mvh xtiny
---

♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. ♣

0
0
Svar på denne tråd

lyder hyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 19:56

... det lyder i hvert fald som om, der aldrig bliver kedeligt hjemme hos jer. Katte er hyggelige, ikke altid i øjeblikket, men altid når man tænker tilbage.

Hvor mange terrorister har i?

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

kattene
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 19:57

så deeet...min far har tre katte...han tror de kan forstå alt hvad han siger..

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 20:02
Mine forstår skam *alt* hvad, jeg siger. De bliver bare døve momentant, når det er noget med NEJ!. ;-D

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

kattene
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 20:05

min far har så ingen kone...kun sine katte mitter...de har det som blommen i et æg..

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Tine (Ib)
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 20:12
Det vil jeg ikke fortælle. Færre end før vi fik sygdom i besætningen.
Men alle er afholdte og får deres "nus" hver dag. Jeg gider bare ikke: "Hvor har I mange katte!" i fordømmende tonefald.

Vores baggenbo har 117 staldkatte. Og vores er ikke kommet med storken. ;-D

Vi fodrer også på naboens tykke kat, han kommer fisende, når min mukkebik kommer ind til os fra indkøb. Men "Hvidøre" var "vild" i ½ år, så tog denne nabo sig af ham. Det viste sig så- at han kom 50 meter oppe ad vejen fra (og de savnede ham meget!). Hos mig kom han ikke ind- selvom han var tam. Han fik mad sammen med mine udemisser.

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

hvor mange
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 20:53

så længe de bliver passet og trives...så kan det ved være lige meget hvor mange i har...

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Ja- og nej
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:12
Da vi jo netop fik så mange, der blev syge. Det har også ramt områdets katte, der er færre nu.

Da vi flyttede ind sagde en lokal, at alle kattene i XX døde hvert 6. år. Det er så ikke helt sandt, men noget er der da endemisk. 3 af vores havde ikke diarré, men de døde alligevel.

Rosa-the-snotorgel klarede sig fint. Hun er ovenikøbet holdt op med at nyse bussemænner ud på min skærm- eller ud på alle, der er så uheldige at sidde i sigtelinien. :-D

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

Absolut...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:21

... ingen fordømmelse herfra jeg har meddelt kæresten, at når vi flytter på landet bliver jeg den sære kattedame.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

0
0
Svar på denne tråd

Fedt nok! Tine
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 21:25
(Vi er navnefæller, ved du det?)
Jeg forbeholder mig også retten til at være på stadiet før "total yo yo". Det er her man har katte. Og ikke nær nok! ;-)

Mvh xtiny
---

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider