Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Samlermani..
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 01:00

Jeg har lige flyttet mine kogebøger fra stuen og til nye hylder her på kontoret.

De skulle lige tælles - der er lige præcis 100 rigtige bøger - og et utal af hæfter og andre småting, mindst 3 gange så mange.

Jeg fatter ikke hvor de kommer fra?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha- jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 01:52
Flyttet fem bogkasser på loftet, og der er mindst 4 endnu. Udover dem, der ikke skal på loftet, de fylder kun 2 stigereoler. ;-)

Jeg har ellers flere gange smidt bøger ud/kørt dem til genbrug.

PS: Jeg har også ondt mange kogebøger. I betragtning af, at jeg næsten aldrig laver mad efter dem, så er det... dybt overflødigt.

(Og det her er kun anden omgang- hvor kommer de bøger fra?! Det da ikke som om jeg *samler* på dem!)

Mvh xtiny
---

♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. ♣

0
0
Svar på denne tråd

Bøger...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 15:02

... kan man ikke få for mange af :-)

Og da slet ikke kogebøger! Jeg har dog absolut ikke så mange som Pia - men det skal jeg nok få! Hæfter og den slags tæller jeg ikke med, så bliver det først rigtigt farligt.

Og det sjove er jo at jeg normalt kun bruger en eller to af kogebøgerne - de øvrige er til inspiration - og de gamle fra før 1930 er til underholdning (koge OG husholdnignsbøger...)

Det værste ved bøger er ventetiden fra man har sendt sin bestilling til Amazon og til bøgerne kommer...

Jeg har ikke noget loft til opmagasinering, og snart heller ikke mere reolplads.

og det med at sætte bøger på loftet er også farligt hvis man nu pludselig får brug for en bestemt bog og så skal rende op og hente... Tryghed er når ens bøger er inden for rækkevidde! ;-)

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 15:05

Har du aldrig hørt om kogebogstyver, der altid kommer til at gøre tingene omvendt.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

aftdaveldkfæavwe
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 15:14

Ja, det var da noget af en samling at få, når man faktisk ikke samler!

Jeg er faktisk ingen ørn i køkkenet og overlader det helst til Lars, men alligevel har jeg også fået skrabet en del kogebøger til mig - og jeg har faktisk selv købt de fleste - formodentlig velvidende at jeg ikke ville bruge dem, men så har jeg måtte eje dem for de flotte billeders skyld!

Jeg har så til gengæld en samling af trolde, frimærker, babushka-dukker, ubetalte regninger... - og nu samler jeg så på forskellige gamle blå/hvide tallerkner - helt med vilje!

Gitte C
Salg, udlejning & reparation af hestetrailere
Breyer Modelheste o.a. hestelegetøj
0
0
Svar på denne tråd

jeg elsker opskrift bøger
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 15:17

i alle afskygninger, det er meget sjældent jeg faktisk laver noget efter dem, bruger dem mest til inspiration ... men der er bare ikke noget bedre en opskrifter med flotte billeder ...

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Sidder og smiler
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 16:02

og tænker på min egen samling af opskrifter . Det må være en speciel kvindeting ligesom mænd samler på skruer osv...

Hygge

Sprit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider