Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp! ridebukse str.!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:09

jeg skal have nye ridebukser da mine er alt for store.

overvejer at købe dem på nettet.

problemet er bare at jeg ikke aner hvilken str det skal være!

dem jeg har nu er str. 80, vildt store i forhold til den str 36 jeg har kigget på, (hvilket er min str. ca i cowboybukser!)skulle man tro

og hvad med forskel på børne og voksen str.?

mine nuv. ridebukser sidder kanont på læggene men er for store i lår og især i røv. livvidden er fin. hvilken str. skal jeg have?

de skal være med fuld skind eller gerne læder!

Man kan hvad man vil!

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:11

meget an på mærket og modellen. Der findes uendeligt mange slags. Du er nok bedst tjent med at tage ned i en rideudstyrsbutik - der vil de helt sikkert gerne hjælpe dig med at finde rette størrelse og model.

God jagt.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

ridebukser
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 23:59

Jeg tror, jeg prøvede næsten 10 par (i samme størrelse), før jeg fandt et par, der sad godt. Så jeg tror også, det er bedst at gå i en rideudstyrsbutik og få noget hjælp. Der, hvor jeg handler, er de rigtig søde til at hjælpe. Selvom de sidder godt, behøver de heller ikke at koste flere tusind kroner.

Mange hilsner Karina

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 00:43

Hej.

Jeg var ude i dag, og skulle have ridebukser, og nøj det var svært. Bruger str. 34 i bukser, så sagde hun ja det svare til en str.76 , men de var alt for store, efter at have prøvet 6 par, endte det med jeg måtte ned i en børnestr. 64 for at de sad ordenligt. Men hun var rigtig flink til at hjælpe og vjlede. Det er nu nemmest at købe den i butikken hvor man kan prøve dem, så slipper man for at sende retur og ikke vide den nøjagtige str. For det kommer også an på hvilket mærke det er..

Pøj pøj med det, håber du finder nogen

Rasull, min dejlige fjollerhest...

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 12:28
Hvis jeg normalt er en str. 36, skal jeg så have 72 i Pikeur?

Dejligste
♥ ♥ ♥
♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
Lækker Kieffer Wien DL sælges, se her: www.heste-nettet.dk/ma...4&t=195114
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider