Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er det sket
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 06:40

Her til morgen, blev beslutningen tager, vores elskede hund Trine skal aflives, Hold da op hvor lyder det hårdt, men det er det eneste rigtige, hun vil ikke stå mere, og hun vil hverken spise eller drikke, hun ligger bare, hun har længe været overvægtig, og det har gået ud over hendes ben, det ene bagben er helt færdigt. derfor er beslutningen truffet at nu skal hun have fred, hun skal ikke lide mere. mens jeg skkriver dette indlæg sider jeg og stor tuder, det er utroligt et forhold man får til sådanne dyr, hun er jo min bedste ven, og hold da op hvor jeg dog elsker hende, hun er min varmepude når det er koldt, og min hyggeputte hund når det er varmt, hun er mit badedyr, når ingen andre gider, hun er mit et og ALT, hun er mit glade smil når jeg er trist, hvor er det forfærdeligt at skulle side og vente på at dokter dyr åbner, så man kan ringe og få en tid, jeg har selv besluttet at jeg kører med der ud, og min svigerfar også kommer til at køre med, jeg kan ikke selv, Min kære mand er så forbandet nød til at køre på arbejde da han er på kursus, og hvis de er væk en dag får han bare ikke køre kortet til lastbil, det er bare så forbandet hårdt, men desværre holder de ikke evigt, desværre.

Undskyld det blev vist lidt langt,

0
0
Svar på denne tråd

Det er utroligt trist...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 06:57
... når et højtelsket dyr forlader os.

Men jeg studser lidt over dette:

(...) hun har længe været overvægtig, og det har gået ud over hendes ben, det ene bagben er helt færdigt.

Hvorfor har I ikke afhjulpet overvægten og dermed måske have forlænget hendes tid her på jorden?

Som ansvarshaver af et dyr, så bestemmer man jo suverænt over hvad dyret skal spise. Jeg har selv en kat, som tager et kilo på bare den slikker sig om snuden. Det imødekommer jeg med en mindre mængde kvalitetsfoder og mere udetid/motion. Det er faktisk ret enkelt.

Gratis hestekalender 2007

Sy
(udsagnsord), syr, sys, syede, syet. Eks: hullet i bukserne skal sys.
Synes (udsagnsord), synes, syntes, har syntes. Eks: jeg synes hesten er flot!
0
0
Svar på denne tråd

Det gør mig ondt
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 07:02

for jer. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle af med MIN varmepude

Jeg synes det er fint I tager beslutningen, når hun ikke har det godt mere .. jeg synes dog også (som Camilla) at der bør gøres noget ved dyrenes overvægt.

Jeg håber I får hende sendt godt afsted og kommer , på bedste måde, over tabet.

Trøste-tanker herfra.

Mvh. Malu

... endnu en Hippolotte!

nu 5,1 kg lettere

Jodphurs str. 40 sælges.

www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 09:00

Jeg føler virkelig med dig!!! Det er en tung beslutning at træffe og selvom det synes både skrækkeligt og uoverskueligt, så er man meget, meget lettet når det hele er ovre. Det ved jeg, for jeg tog afsked med min skat i december...

Jeg sender dig de største trøstekrammere og håber det trods alt vil føles som den rigtige beslutning. Du gør i hvertfald det bedste for din hund, lyder det til.

Hilsen Maria

Hurra - nu med guldfisk i maven!!

0
0
Svar på denne tråd

ja det var den bedste beslutning
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 08:03

Camilla, tro mig jeg har gjort alt hvad der overhovede er muligt, men hunden kunne ikke gå, og har ikke kunne gå rent i meget lang tid, derfor har det været svært at gøre noget som helst for hende, hun har ikke haft nogen livsvilja i meget lang tid, derfor tog vi den beslutning at nu kunne det være nok, det var ikke et værdigt liv hverken for hende eller os, jeg har plejet hende vasket hendes sår, vasket øre, nusset og pusset, jeg har gjort alt for at hun ike skulle lide mere ind højest nødvendigt, hun fik smerte stillende medicin til hendes gigt, vi har lagt hendes kost om, flrer gange og intet har hjulpet, så nu har hun fået fred og er kommet op i himlen, hun har ikke ondt mere og det er det vigtigeste, selv om at det er meget hårdt har jeg en lille hund som gerne vil nusse, det skal nok gå alt sammen, det var den rigtige beslutning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider