Her til morgen, blev beslutningen tager, vores elskede hund Trine skal aflives, Hold da op hvor lyder det hårdt, men det er det eneste rigtige, hun vil ikke stå mere, og hun vil hverken spise eller drikke, hun ligger bare, hun har længe været overvægtig, og det har gået ud over hendes ben, det ene bagben er helt færdigt. derfor er beslutningen truffet at nu skal hun have fred, hun skal ikke lide mere. mens jeg skkriver dette indlæg sider jeg og stor tuder, det er utroligt et forhold man får til sådanne dyr, hun er jo min bedste ven, og hold da op hvor jeg dog elsker hende, hun er min varmepude når det er koldt, og min hyggeputte hund når det er varmt, hun er mit badedyr, når ingen andre gider, hun er mit et og ALT, hun er mit glade smil når jeg er trist, hvor er det forfærdeligt at skulle side og vente på at dokter dyr åbner, så man kan ringe og få en tid, jeg har selv besluttet at jeg kører med der ud, og min svigerfar også kommer til at køre med, jeg kan ikke selv, Min kære mand er så forbandet nød til at køre på arbejde da han er på kursus, og hvis de er væk en dag får han bare ikke køre kortet til lastbil, det er bare så forbandet hårdt, men desværre holder de ikke evigt, desværre.

Undskyld det blev vist lidt langt,