Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Årets første skovtur :D
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 20:19

Ja her får i lige et "referat" af min første skovtur i år.

Vi kom ned på gården, og striglede osv. og fik lavet et hvidt gulvtæppe af Melnir's dejlige vinterpels, "og så drog vi tappert ud i det grønne landskab." I skridt gik det skam fint, men så skulle vi frem i trav/tölt og så sagde det bare ssshyyyv, så var Vina væk, men heldigvis fik rytteren hende stoppet, og red om bag en rolig hest. Og så gik det ellers fint, men det blev ikke til noget galop, fordi vi var bange for at nogle af hestene ville stikke af klogt valg?

det var så en kort genfortællelse af en time xD

og så vil vi da også høre om jeres !

Tazz

Snuske min kanin<3

-der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?

0
0
Svar på denne tråd

Lyder hyggeligt.
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 20:57

Vi var også ude med hestene, vi trak dem dog kun en lang tur ude på landet.

De var begge meget friske og synes at det var skønt at komme ud og opleve noget.

Kanoa er ret skæg: Han har det med at stoppe op og beundre udsigten! Han elsker bare at stå og kigge ud over landskabet!

Man kan nu også se meget langt. Men på sådan en tur, stopper han op 2-3 gange og skal lige nyde synet. Det har han altid gjort.

Skøre hest.

Alle tænker på at forandre verden, men ingen tænker på at ændre sig selv!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 21:33
... er kun tur/hyggerytter, så jeg har redet tur hele vinteren også, men det er nu dejligst når det bliver lunt i vejret og solen skinner :)

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

hestens første skovtur
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 07:26

Jeg var på årets første skovtur i søndags. Det var hestens første skovtur med rytter på...

Det var rigtig dejligt at komme i skoven igen. Jeg er dog ikke sikker på at Future (hesten) helt fattede meningen i at skulle skridte og trave ud af de lange stier.

Jeg kunne da også være ret sikker på, at han ikke ræsede afsted, for det turde han slet ikke. Han holdt sig pænt bag ved den anden hest, og skulle slet ikke nyde noget af at gå forrest. Uha, Uha.. tænk hvis der var farlige skovtrolde og tiger .

Men skønt det var det, og det varer ikke længe før vi skal igen.

Louise

Opstaldning tilbydes v. Ørbæk, gode boxe,20 x 60 m ridebane, masser af foldtid, hø, halm, fodring efter foderplan. Ideelt for fx plag/unghest/pensioneret hest.

0
0
Svar på denne tråd

Årets første
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 07:31

Jeg tror, at min datter red årets første skovtur d 1. januar.

Her bliver der redet i skoven året rundt!

PONYMOR OG BARRIERERYTTER

Nu med både pony og hest

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 08:10

Det lyder som om i andre har haft rigtig meget glæde af det rigtig gode vejr.

Desværre er jeg kommet til skade med foden, så alt ridning må vente lidt endnu.

Men ellers har jeg redet i skoven hele vinteren

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 08:24

været i skoven mange gange i år.. Jeg syntes det er for kedeligt at ride på banen i flere måneder..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 08:32
Jeg rider i skoven ca. 4 gange om ugen hele året rundt, men det er dejligt at solen skinner. Det gør det lidt mere hyggeligt

Venlig hilsen

Kongehøj

medlem af minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

min datters første
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 11:03

tur i skoven på rideskolen i år bliv igår de store piger der har redet noget længer tid en min red alene ud så de kunne galopper osv. mens min datter er en del andre tog den stille tur med trækker heldigvis Mens min kæreste og jeg sad og snakkede kom der et pæn stykke ud af stigen 3 ponyer løbende uden rytter! åh nej den ene var hvid som den min datter ride vi for ud af bilen og løb hen for at se men "heldigvis" var det ikke hendes pony det var fra det andede hold en forældre kørte ud og fandt de stakkels pige de var halt for slået og græde færdige. men heldigvis var ingen kommet alvorligt til skade! men de havde fået et chok allesammen.

Det var sjovt at de selv fandt hjem ponyerne for der er masser af heste på vejen de kom fra men de løb dirkte hjem så de må jo have det godt

0
0
Svar på denne tråd

Årest første skovtur
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 11:49

tog vi den 1.1.2007 . Vi er i skoven 5 - 6 gange om ugen i (næsten) al slags vejr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider