|
|
| hjælp jeg er en forstyrret studerende! |
|
|
hej med jer HN'er Ahr jeg er lige landet i et af mine store sorte huller, og efter en uge nu synes jeg ikke rigtig jeg kan komme op...!  Hmm jeg havde valgt at efter hf skulle jeg på landbrugsskolen, for at uddanne mig landmand med en hestelinie oveni hvor man skal i praktik på stutterier... Men min far mener ikke der er arbejde bagefter og at jeg aldrig vil komme til at få mit eget sted da det kræver en ordenlig omgang kapital, hvilket jeg godt er klar over. Men jeg har altid fået det jeg rigtig gerne ville, fordi jeg er så stædig.  Og nu er jeg slet ikke sikker på at det at være landmand er noget for mig, for jeg er bange for at jeg bare tager den uddannelse fordi det er noget jeg ved jeg kan og ikke behoves være super klog til.. Så jeg tænkte på noget biolog eller veterinær... Men der tror jeg bare ikke jeg er klog nok... puhaa hvor er jeg bare vild usikker... Har i ikke nogle uddannelses ideer hvor bare nogle af de ting jeg godt kan lide indgår: matematik, kemi, biologi,dansk og histori... Det er de fag jeg elsker rigtig højt... Så hvis i har tid må i meget gerne komme med ideer, for kender i det man løber ligesom tør for ideer, og idag er der jo så mange muligheder... Så ville jeg nemlig tjekke de uddanelser ud og se om det er noget for mig...! 
<3-hilsen diana venbjerg Min elskede Lukas døde d.1 sep. 2006 -du er savnet. Mit nye lys er Kenzo McClaude se præsentation. Også ejer af en ædel pølsehund, Trille. ♥Lukas & Trille ♥ ♥og Kenzo ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er jo blevet |
|
|
laborant. Eller er igang med uddannelsen. Er rigtig glad for det, fordi det ikke er stillesiddende arbejde, og jeg kan bruge min nysgerrighed. Kan godt følge din far, men omvendt for vi større og større landbrug i DK, så muligheden for at blive ansat er vel til stede (og her skal det pointeres jeg aner ikke en dyt fis om landbrug). Hvad med at tage et år eller halvt hvor du arbejder på landet? Så er det testet.