Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Snot... Hehe
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 19:59

Jeg er blevet forkølet, og snotten står ud af næsen på mig som om der var tsunami. Er der nogen der har et råd til hvordan man kan stoppe sådan noget, eller bare gøre sådan at det er lidt mindre voldsomt? Så skriv gerne.

Amalie

0
0
Svar på denne tråd

Snottet
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 20:02

2 gode ord i denne sammenhæng:

Zymelin

og

Otrivin.

Næsespray, hvis du skulle være i tvivl.

Mine livliner de sidst 5 uger..

0
0
Svar på denne tråd

He he...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 20:03

Altså - at pudse næsen engang imellem er jo altid et hit

Så kan det hjælpe at spise c-vitaminer, eller evt. købe Vogel´s Echinaforce (naturprodukt) i Matas. Det hjælper også ret hurtigt.

Sidst men ikke mindst, masser af hvidløg, og kan du ikke lide at spise det, fåes de også i pillerform, smags og lugtfri.

Og så ellers holde sig godt varm, især fusserne, hygge sig lidt med dynen på sofaen osv.

God bedring.

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Brugt barnevogn søges - skriv besked

0
0
Svar på denne tråd

der er sgu
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 20:15

da godt det kommer ud...alt andet er ikke så godt

til sagen...vá med ren salt vands anpuler? som købes i matas/// de kan bruges i mere end 5 dage, hvis man har så meget snot nogle gange er saltvand nok ellers otrivin max 5 dage iké?

donnika er i fisk (kan ikke log-ind) nu bliver det med real-svend men det er mig.

0
0
Svar på denne tråd

Atju...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 20:46

Så er vi to, - har nyst så meget i dag at jeg på et tidspunkt begyndte at bløde i næsen. Adr.

Men så har vi vel en undskyldning for at kaste os under dynen med en kop varm the og så lave ingenting udover at se serier ;-D

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

snot...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 20:52

Altså det er da bedre at det kommer ud end at det sætter sig fast, så man ikke kan trække vejret, eller det sætter sig i kraniet til bihulebetændelse.

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 21:21
Næsespray og så sid musestille foran fjernsynet! For jo mere man bevæger sig, jo hurtigere løber snottet!

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

Lige en tilføjelse..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 21:52

til det GitteAnd skriver..

Det gør pænt nuller naller at have bihulebetændelse, har jeg lige erfaret.. Jeg fik det konstaret igår og siden har jeg taget pinichelin tre gange om dagen og 2x4 smertestillende dagligt.. Sådan kan jeg lige holde smerten væk så jeg kan gå i skole..

Det gør ondt at gå, det gør ondt at ligge ned, det gør ondt at have hovedet nedad.. Tilsidst gjorde det ondt bare at sidde stille..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

0
0
Svar på denne tråd

næsen stopper og øjnene løber
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 21:55

Jeg er medlem, næsen stopper og øjnene løber, næsespray m.m. er i gang, men da jeg underviser om eftermiddagen blir min hals også så øm og hævet om aftenen, så jeg har ondt af mig selv.

jeg har ikke tid til sygdom, med syge katte, tilskadekomne heste og "børn" der har ondt i maven, mens. smerter, hjem til moar selv om man er flyttet hjemmefra, for hun er meget syg og skal plejes, det lille pus.

Nej jeg kan ikke være syg, kan i få tid til det?

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.

0
0
Svar på denne tråd

snottet
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 22:06
også mig,jeg har været syg siden 10 januar, og nu har det sat sig på ørerne, jege kan ikke høre en s..., men det bliver nok bedre, når det bliver rigtig forår

skal være Fynbo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider