Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rejse - Portugal - hvorhen?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 13:03
Jeg må lige have lidt hjælp her

Mig og min søster har besluttet os for at vi skal ud og rejse, og jeg har altid gerne ville til Portugal, af en eller anden grund, og det er mig der bestemmer hvor vi skal hen :-D

Men hvor tager man hen i Portugal?

Vi vil gerne kunne lige på stranden, bo på et lækkert hotel, med bar, vi vil gerne kunne komme ud og shoppe, og selvfølgelig også nyde nattelivet! Det skal være varmt, vi skal afsted først i maj.

Nogen der har en god idé til hvor man kan tage hen? Helst i Portugal, men hvis der er nogen der har en anden god idé, så sig frem! Det skal ikke være Egypten, Tyrkiet eller Gran Canaria, for der har vi begge været.

Som kom med en god idé til hvor tøser tager hen på bade/shoppe/fest ferie

I må gerne henvise til rejseselskaber hvis der er nogen der har nogle gode erfaringer
0
0
Svar på denne tråd

Så skal det
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 13:48

være Algarve. hvis altså stranden i maj er det viktigste. Ellers vil jeg gerne anbefale Lisboa, som er en fantastisk flott by med en kort togtur til stranden. Vannet er dog ikke så veldig innbydende i maj, litt etter hvor kræsen du er.

Om du vil kikke på den portugisiske rideskolen og deres oppvisninger, så anbefales det på det varmeste. Shopping i Lisboa er både nemt og til dels billig, litt efter hvor man nu går.

Stranden i Nazare skal efter sigende være bra, men jeg tvivler på at maj er den bedste måned. Uansett: God tur til et fantastisk land!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender det perfekte sted...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 13:52

... Det er en lille badeby der hedder Cascais. Der er suuuper lækkert, da jeg var dernede i 1999 var dere ikke så mange turister, nattelivet var udemærket (ikke techno på alle hjørner, men heller ikke blot en enkelt bodega) der var en mindre gågade, og ikke langt derfra ligger altså Porto, en stor fed by nok på str. med... Tja... Et lille københavn.

God tur!!!

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Amatørfotograf, tager kvit og frit billeder af din hest. Du skal bare sørge for transport. Skriv besked for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:04
Cascais er den badeby jeg mener en halv time fra Lisboa. men vannet kan godt være lidt koldt i maj. Ellers er jeg enig: Perfekt!
0
0
Svar på denne tråd

Portugal
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:34
er skøn!! Især Algarve, da var vi nede - lejede en bil og så en masse LÆKRE strande! Der er en smule billeder derfra på min præsentation. Det var mellem faro og sagres, i det område i var, og en lille smule nordpå langs kysten.
0
0
Svar på denne tråd

Azornene.
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:34

De Portugiske øre Azornene.

Mvh. Lene

Hoppemave udlånes til ifoling 2007.

Stutteri Kronlykke - Avl af Dansk Varmblod og Fjordheste

www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

ah en fejl
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:35
ja, det var så Lagos og sagres vi var mellem, ikke Faro (bytter altid om på de to!)
0
0
Svar på denne tråd

Lilleulv
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:39

Du har fuldstændig ret... Den ligger nær Lisboa! IKKE Porto... (Vi var på rundtur mellem Porto, Vila Real, Cascais og Lisboa så jeg blander lige lidt sammen!)

Men den kan som sagt anbefales!!!

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Amatørfotograf, tager kvit og frit billeder af din hest. Du skal bare sørge for transport. Skriv besked for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 14:45
Mange tak alle sammen for jeres svar!

Jeg må i gang med at kigge rundt :-)

Nogen der evt kan anbefale et hotel, som bare er super?

0
0
Svar på denne tråd

Portugal
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 18:16

Sydkysten (Algarve)! Der er perfekt temperatur om foråret, og endnu ikke så svedent. I Juli/august er det for varmt (og brunt) for min smag.

Hvis I har god tid, kan I tage toget til Lissabon, men perlen er nu i mine øjne Porto som jeg stærkt må anbefale, men byen ligger desværre mod nord (3 timer med tog fra Lissabon).

Tognettet i Portugal fungerer fint, med timedrift mellem de store byer.

Det er et ganske udemærket alternativ til billeje hvis man mest vil se storbyerne. Og komfortabelt, da alle kan bevæge sig lidt rundt undervejs, eller lige tage et spil kort

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider