Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hund med kun 2 ben (video)
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 18:19

prøv lige at se den her hund...det vildt at den kan gå på den måde...

www.youtube.com/watch?v=qLXHvBFG-CI

"Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det!"

"For at kunne score må man have et mål.

"Hvorfor er der ikke noget supermarked på Christiansborg? Politikere handler ikke. De snakker kun om det."

0
0
Svar på denne tråd

Hold da ferie !!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 18:25

Det ser godt nok uvirkeligt ud

Utroligt..

Det ser ellers ud til at være en glad hund.

Husk på det altid kunne være værre.!

At forsvare en fejl, er at fejle igen.

Tavshed er et mærkeligt sprog kun få kender.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor Vildt!!!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 18:47

Ej hvor er det vildt!!! man har lyst til at sige stakkels hund, men den ser jo ud til at være glad! vildt mærkeligt! hehe

Knus Mimi

0
0
Svar på denne tråd

gfghjfjj
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 20:12
jeg synes at det der nok er mest vild...det er den måde den ligger og rejser sig på...

"Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det!"

"For at kunne score må man have et mål.

"Hvorfor er der ikke noget supermarked på Christiansborg? Politikere handler ikke. De snakker kun om det."

0
0
Svar på denne tråd

hvad med resten
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 23:38

det er rigtigt at man først tænker at det er synd for den...

men hunden er jo født sådan så den har aldrig kendt til at have 4 ben...

og ja den ser jo ganske tilfreds ud...

jeg tænker bare på om ikke den får problemer med andre dele af kroppen... jeg mener den går jo totalt unaturligt så mon ikke der bliver noget i ryggen eller lignende når den sådan skal kompensere for de manglende forben...

det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... desværre rider jeg ikke på noget som helst for tiden..... til gengæld går jeg rundt og bliver tyk da jeg venter mig en lille dreng den 19. maj
0
0
Svar på denne tråd

holdaop
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 13:15

Jeg syntes godt nok det er sejt.

Den ser da bare så tilfreds ud.

Den måde den kom ned på...supert.

Ville nok selv have hævet vandskålen lidt mere.

Griner lidt over den måde den duttede rundt på i studiet på. kikkede rundt som vi andre ville gøre.

virkelig et super stykke arbejde den kvinde har gjort.

Det må da få mange folk i tale.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 18:19
Ja, jeg må altså indrømme at jeg synes det er synd for hunden.. Jeg ved godt hunden ser glad ud, men nu har dyr jo som bekendt ikke ondt af sig selv på samme måde som mennesker kan have det..
Havde det været min hund var den blevet aflivet som hvalp...
0
0
Svar på denne tråd

hvaba.
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 21:26

Utroligt at den har fået lært det.

Ja den vil sikkert belaste sin krop på en forkert måde. Men mon så ikke ejeren vil være realistisk nok til at få den aflivet når det giver den problemer. Den dag den ikke fungerer vil det jo være mishandling at lade den leve.

Jeg har tidligere set en greyhound med to ben, men det var i samme side. Den hoppede så rundt næsten som en normal hund, men det her er endnu mere utroligt.

Tibetansk Spaniel

Hvalpe ventes i uge 16

se mere på www.chulo.frac.dk

0
0
Svar på denne tråd

utroligt
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 23:50

Det er utroligt.

Jeg vil sige det er synd for den, selv om denser glad og tilfreds ud så må det ikke være syndt for dens og ryg. Håber at ejerne vil tænke fornuftigt hvis den en dag skulle få problemer med ryg eller bagpartiet for det må blive belastet utrolig meget

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 23:56

Så længe at hunden ikke lider under dens anderledes måde at gå på, så kan jeg ikke se noget i vejen for at lade hunden leve.

Den ser da ganske tilfreds ud, og hvor var det skægt som hun lige gik på opdagelse rundt i studiet (dumdidaj gad vide om der er en guffer her, nå ikke vi kigger videre dumdidaj)

Jeg tror helt bestemt at de ejere der har gjort så meget for den hund, også vil gøre det rigtige hvis hunden skulle udvikle problemer med hofte, ryg, led etc.

Part på søde Cæzar,men uden kam!!

Pink kjolers sammenslutning

WWW.GRAESKEHUNDE.DK

EPC uge 27-28-29

Min HP,se bla.Pony Partys "søde" hilsner:

www.123hjemmeside.dk/W...-_-Kanusti

Dolly - arbejder i Palads

0
0
Svar på denne tråd

sikkert okay
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 01:36

ja hunden har det jo sikkert fint ellers ville den jo ikke se sså tilfreds ud...

jeg tænkte bare med det samme at jeg håbede den ville få fred så snart det blev en belastning for den... nogen mennesker har jo en tendens til at trække det i langdrag fordi DE ikke vil undvære deres kældedyr...

og da denne hund jo er lidt en sensation kunne jeg godt blive nervøs for at ejerne måske ville prøve at holde den gående lige lidt for længe...

jeg har ikke lyd på min pc og kan derfor ikke høre hvad der bliver sagt i klippet, jeg kunne kun se filmen, og kan derfor ikke bedømme hvad ejeren er for et slags menneske...

men det korte af det lange er jo at hunden ser ganske tilfreds ud og så længe det er sådan det er, er der jo ingen grund til bekymring...

det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... desværre rider jeg ikke på noget som helst for tiden..... til gengæld går jeg rundt og bliver tyk da jeg venter mig en lille dreng den 19. maj
0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 03:15

Ja jeg kan slet ikke forstå sån noget...ikke at det nødvendigvis er stakkels hund, men vi ved da godt, at den kunne ha et bedre liv. Og der er rigtig mange sunde hunde der har brug for et nyt hjem.

De kunne da så i det mindste ha fået lavet et af de der seletøj med 2 hyber mobile hjul under, for det der hopperi er absolut ikke sundt. Og sikke poterne må blive slidt på asfalten, med den forkerte vinkel det hopperi er..

Lykkelig ejer af ren egypter hoppeplag

Jeg skal ikke lave noget i dag, for i går lavede jeg ikke noget - og det blev jeg ikke færdig med..

0
0
Svar på denne tråd

måtte slukke
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 11:34

jeg måtte slukke for videoen, stakkels dyr... Men som flere herinde siger, hunden er jo glad og har aldrig prøvet andet.

www.123hjemmeside.dk/Nyenstad-Kryth

Fjordhest søger part, til nogle ture og lidt dressur, har gået Lc dressur før.

0
0
Svar på denne tråd

***'
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 15:54

Jeg synes det er dejligt at sådanne dyr for en chance til, der er jo blevet taget undersøgelser om hofterne vil kunne klare det osv, og de har jo fået OK for det.

Synes det er utroligt den måde den drikker på, rejser og ligger sig på osv.

Skøn hund :)

Men som andre siger, hvis den skulle få problemer må man håbe at ejeren tænker mest på hunden.

Og at dens berømthed ikke stiger dem for meget til hovedet :)

- Mvh. Cecilie -

Fotografering - Gratis

Jeg kommer gerne ud og tager billeder for at få en masse øvelse
Skriv en PB for mere information

Don't pretend you're something you're not

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 17:18

Når jeg ser den hund kommer jeg til at tænke på nogle katte i midt 90èrne som heller aldrig skulle ha været til - Twisty Cats

www.fortunecity.com/greenfield/ verdant/245/twisty3.html

Lykkelig ejer af ren egypter hoppeplag

Jeg skal ikke lave noget i dag, for i går lavede jeg ikke noget - og det blev jeg ikke færdig med..

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 19:31

sys nu det er lidt synd.

Desuden er hunden bygget sådan at stort set alt vægten ligger på forbenene, så at skulle bruge bagbenene så meget er utrolig usundt for hunden. Ja den ser da glad nok ud, men der er jo mange ting den ikke kan, som dens instinkt siger den skal. Så selvom den aldrig har haft 4 ben, ja så har den nogle behov den ikke får opfyldt. Personligt synes jeg det er uetisk ikke at aflive en sådan hund. Men det er min mening, og da jeg ikke kender hunden kan det være svært at udtale sig om, men lig umildbart sys jeg det er synd.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg væmmes
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 21:52

Den må være amerikansk! Det siger alt ...

Jeg synes det er uetisk, en total misforståelse, egoistisk af ejeren at lade den få et liv på de præmisser = et dårligt hundeliv uden mulighed for at få et normalt hundeliv.

Sygt!!!

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

dejlig hund
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 22:06

Jeg fatter ikke hvorfor i , eller nogen af jer absolut skal se det negative i denne sag, hvorfor ikke glæde sig over at den hund har fåer et godt liv.

Jeg har en Chihuahua der har en lammelse i bagkroppen. han har et godt liv og løber og leger med de andre hunde i min flok, han kan bare ikke gøre det på samme måde som de andre, så det er på hans præmisser.

Willy har dog lært at gå, men det har kostet kiropraktor, akupunktur samt sand og vand træning i mange måneder. Han kaldes voldsomme Willy fordi han er meget dominant, trods sit handikap, og tro mig jeg kender min hund ligesom disse mennesker kender den to benede, og vi skal nok gøre hvad vi kan for de ikke lider unødigt, når deres krop bliver belastet for meget.

Hvorfor tror så mange her på HN altid at alle andre er dumme, og uvidende.

Ville i selv bryde jer om at blive betragtet sådan , fordi i har valgt som i har.

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.

0
0
Svar på denne tråd

Hihi..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 16:52

Hvor er det en herlig hund og en fantastisk positiv udstråling den har:D

Jeg ville nok kigge en ekstra gang, hvis den gik forbi mig

www.caorline-mathilde.dk

(Eller besøg butikken i Humlebæk Centret)

Der forhandles både

Diesel
Soaked in Luxury
Munthe plus Simonsen
Rosemunde
Momentum (til de større størelser)

Bruuns Bazaar

0
0
Svar på denne tråd

bommelum
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 15:37

Puha da, den ser lidt tynd ud,

men den klare sig sku flot

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider