|
|
| Hmm aftensmad?? |
| Forfatter:  |
Tulle ♥Casia♥ |
| Dato:  |
11-03-2007 14:12 |
|
Nogen der har nogle ideer til en hurtig aftensmad. Mig og kæresten kan overhoved ik komme på nogen ting. Og efter en lang og hård arbejdsweekend skal det ik være alt for besværligt. -gider bare ikk spaghetti og kødsauce igen  Så er der nogen m nogle forslag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved heller ikke |
Sanne |
11-03-2007 14:29 |
|
helt hvad vi skal have. Kæresten vil have lasagne, men det ved jeg ikke lige om jeg gider... Vi skal vist en tur i aldi -det eneste der har åben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have... |
Mor til ♥Franciska♥ |
11-03-2007 14:30 |
|
... Calamarier (tager lige 10 minutter op panden i lidt olie), salat og hvidløgsbrød.. Koster nok 50 for 2 pers... En anelse usundt, men smager GODT og er super nemt! Mvh Bonnie
**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skal have brasede kartofler 
Venlig hilsen Kongehøj medlem af minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
smukke-ped |
11-03-2007 14:52 |
|
det ved jeggodt nok ikke...jeg er træt og gider ikke rigtig noget...jeg kunne sove nu,men jeg skal også ud til hesten... så det bliver nok en sandwich et eller endet sted fra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
anjasm (Gipsy) |
11-03-2007 14:55 |
|
Ha' aspargessuppe (den frosne fra Mou) med kødboller og flutes ... er små sløj og gider ikke lave mad.
There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´ (Leonard Cohan)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
Tine85 |
11-03-2007 15:21 |
|
mig og min veninde spiser sammen næsten hver søndag og i dag skal vi have tortilias 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(") Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Estella |
11-03-2007 15:35 |
|
Skal spise ved mormor og jeg GLAEDER mig! Vi skal have en rigtigt god ( Svensk )gammeldags "söndags steg" med bla. brun sovs, kartoffler,grönsager og tyttebaer syltetöj MUMS! INTET "slår" mormors mad!
M.v.h / Heidi  - med "drengeröven" Pikant Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer an på??? - Det er jo hesten man rider på 
Nedtaellingen er startet; NU ca 25 DAGE tilbage....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
CitaS |
11-03-2007 15:39 |
|
Fik sådan en lyst til frikadeller og stuvet hvidkål, så det står den på her i dag Cita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Omelet |
Kristina König |
11-03-2007 15:45 |
|
Vi skal have omelet m. kartofler, løg, bacon, skinke, peberfrugter, broccoli m.m. I morgen står den på hjemmelavet tomatsuppe m. flutes. Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i hytten |
|
|
står den på mannagrød med smørklat og kanelsukker.. Det kan vi begge lide, og det tager ikke den store tid.. Er nemlig også doven idag 
Mvh. £RIK@ nu m. chokolab'sen ♥Luka &filurkattene: ♥Helmuth Zacharias & ♥Donna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her... |
|
|
... står den på tortillas m. kyllinge/grønsagsfyld, gratineret i ovnen... Smager så godt ) I morgen hjemmelavet pizza... Indbagt måske endda... 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ingen anelse |
|
|
Jeg har ingen anelse om hvad vi/jeg skal have. Manden er på overarbejde og om lidt skal jeg køre papsønnen hjem til hans mor. Manden har ikke nogen ide om endnu hvornår han er færdig på overarbejde og jeg havde glemt alt om ordet "aftensmad" da jeg var ovre og handle tidligere... Overvejer at ringe ud til mor og far og høre om de evt har lavet aaalt for meget aftensmad til i dag 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & ♥ MaRiScA ♥ . Nu rytter af den akademiske ridekunst ´ Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 13. - 15 april 2007 Se mere på www.rittermann.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget sløv i dag |
Kiki |
11-03-2007 18:57 |
|
så enten noget så skidt som frysepizza (3 for 22 kr) med tomat og løg i tern oven på. Eller evt. knorr aspargessuppe med dåse asparges i og lidt grov toast brød til. Så ja det står sløjt til herhjemme. Men måske vi skal have begge dele. Så bliver det jo til toretters (skod)menu Men der bliver da ryddet lidt op i fryseren og køkkenskabet 
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hot dogs... |
|
|
Efter en lang dag i haven (hvor vi fik lavet en masse!) står menuen på hjemmelavede hotdogs...
Med venlig hilsen Winnie Selskab søges i stalden og på rideture Se mere på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden |
|
|
...har forberedt lammekølle med kartoffel/porrefad. Det har foreløbig fået en time i ovnen, og skal da nok have ½-1 time mere. Uhmmm...  Elsker at få mad, jeg ikke selv har lavet!
PONYMOR OG BARRIERERYTTER Forundret over alle skabs-HN'erne? Skabs-HN'er er dem, der synes at HN er useriøst, men alligevel har kendskab til alt, hvad der bliver skrevet her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Boller.. |
|
|
Jeg bagte en stor portion gulerodsboller med klid og solsikkekerner i fredags, og dem har vi spist af i dag. De smager skønt med lidt forskelligt pålæg - og så er det både nemt og sundt!  Vi var til sølvbryllup i går og kom først i seng ved 4-tiden, og stod op igen kl 9.30 for at køre på familiebesøg. Vi er helt ødelagte nu (Brian sover faktisk allerede nu..) Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad.. |
smukke-ped |
11-03-2007 19:50 |
|
jeg har en appelsin marineret skinkesteg i ovnen...dertil nogle kartofler i ovnen...flødesovs og salat...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasagne |
Lilar |
11-03-2007 20:02 |
|
Vi fik lasagne (rester), da jeg ikke orkede at lave mad efter en lang køretur i dag, og det blev også ret sent i går. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|