Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når folk tror man lyver!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 04:21

Det er da knald hammerende irriterende.

Sagen er jo den at min lille guld pony Petit bliver 19 år her i April. Der er IKKE ret mange der tror på mig.

(Men har haft hende i 15 år så det ved jeg )

De skyder hende til at være MAX 10 år. Det er jo godt nok i den sidste ende at man har en "ung" hest eller virker som én. Til hverdag betragter jeg hende heller ikke som en 19årig men det er jeg til tider nødtil dvs hun bliver skånet i ridningen- Så hun rides max 3 gange om ugen (Hun er også i fol)

Men folk tror jeg lyver når jeg siger det.

Ja hun er da meget frisk af sin alder. Det er lige før folk kræver at se hendes dåbsattest

Ej det er nu dejligt at have en ældre hest der ikke virker sådan men hammerende irriterende folk ikke tror mig.

Nogen der har det på samme måde?

Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.

Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Fårvang/Tilst.

0
0
Svar på denne tråd

Hun ser godt ud.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 08:19
Jeg ville heller ikke umidbart bedømme hende til over 10 . Hun ser godt ud !

STOLT HAFLINGER EJER 4-EVER<3.....
JEG HAVDE MIN HOPPE HUN ER NU DØD:(

MEN I HIMLEN HUN SIDDER DET ER INGEN NØD.

SÅ FIK JEG MIN VALLAK HAN ER SEJ.

OG SMUK DET ER HAN EN RIGTIG STEG(:

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 08:37

Synes også hun ser godt ud, men jeg elsker også skimle heste.

Førhen troede folk også, at Labs var en oldenborghoppe der var i fol (han er en dv-vallak...), og de troede heller ikke på os når vi sagde, hvad han rent faktisk var. Så kig dog på kronen og bølgen på låret!

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
We censor music then give children guns...
- Darren Hayes
Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden
Willy Wonka - Willy Wonka - Willy Wonka
0
0
Svar på denne tråd

Lyver og lyver
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 10:43

Ber´de dig om at vise en fødselsattest ???

For ellers er det jo bare en almindelig måde at udtrykke forundring for folk som ikke er mester udi det danske sprog.

At folk siger det løgn er jo ikke bogstavligt talt ligmed at de mener du lyver, siger de til andre at du lyver ???

Har du hørt fra andre at det siges at du er en der lyver ??

Nej, hvad er så dit problem ;-)

http://www.heste-sport.com/ NYT HESTEMAGASIN, kik forbi...

Riders Cup 2.-6. maj i Tybjerglille, Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 17:35

Du forstår da heller ikke hvad det er jeg skriver. Prøv og læs med lidt ironi i teksten.. De står jo og siger : Ej det passer da ikke... Øhhh jo det tror jeg så nok det gør.

og det er lige før de vil se hendes dåbsattest som bevis, en hest har jo ikke lige frem et sygesikringskort vel?

Jeg takker for de pæne ord om min smukke dejlige pony der ikke ligner en på snart 19. (Jeg tror heller ikke hun selv ved det)

Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 17:45

Jeg ved lige præsic hvad du mener med at folk ikke rigtig tror det.

Jeg havde en "gammel" hest som folk ville skyde på hun var 8, men hun var faktisk 20. de så lidt underlige ud i hovedet når de fik det afvide.

Det er først det sidste halve år hun begynde og se lidt gammel ud pga gigt. og hun blev aflivet i mandags. Så det var en sorgens dag

Linka du vil aldrig blive glemt, du vil ALTID være i vores hjerter,

Aflivet d. 5.3.07

Min hjemmeside

www.Linka-Tico.hestesider.dk

Jelling ridecentrets

www.Jelling-Ridecenter.dk

0
0
Svar på denne tråd

Når folk tror man lyver!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 17:47

Jeg kender det godt, - havde en pony som blev 35 år, og da vi var på dyreskue med hende da hun var 33 år måtte jeg sige det til dommeren et par gange før han troede mig.

Der kom også ekstremt mange forbi og spurgte om hun virkelig var 33 år, - de fleste skød hende til at være mellem 15-20 år.

- Sådan så hun ud som 33-årig.

Så kender det godt, - er træls men alligevel blir man også lidt stolt over hvor godt ens krikke egentligt holder sig ;-)

Og synes din dame er en yndig en af slagsen :-D Sådan en ung og frisk dame ;-)

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

nej hun ligner da
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 17:51

bestemt ikke en på 19. smil. men kender det godt. da jeg startede i min klasse snakkede jeg meget med en jeg havde kendt lidt før. så en dag blev hun meget afvisende, og jeg er sådan en der gerne vil have tingene på det rene, så jeg går over og spørger hvad problemet er. og hun siger så at hun kan ikk li min personlighed for hun tror at jeg er fuld af løgn. normalt tænker jeg meget over hvad folk tænker, men det der rørte mig overhovedet ikke, for er der en ting jeg ikke gør så er det at lyve. så vidste a det indtryk hunhavde af mig var heeelt forkert. så det må være hendes problem. ikk emit for jeg ved , og folk som kender mig godt ved at jeg ikke lyver. jeg har sku ikke en samvittighed der kan holde til at lyve, og hader selv når folk lyver over for mig.ved godt det ikke har noget lige med hesten at gøre, men kender til det at folk tror man lyver. men det må være deres problem!lad være med at tænke over det når du ved du har ret.

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

Nate01
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 17:58

Uha jeg tager det heller ikke personligt.

Jeg kan jo godt forstå dem, der står jo en frisk hest og så siger jeg den er 19 år... Så kan jeg godt forstå at de ikke tror helt på mig når jeg siger det. Nogle tror endda det er en ung hest

Det er heller ikke sådan jeg ikke taler med dem i stalden, vi laver bare gas med det i stedet.

0
0
Svar på denne tråd

nå okay
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 19:23
det var godt

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 20:00

fra min hund!

De fleste bedømmer hende til at være omkring to år. Hun hun bliver 8 i år. Men hun opfører sig også stadig som en hvalp, hun virker lige så smidig (eller i hvert fald næsten) som dengang hun var hvalp, og så de tre ting som er prikkerne over i'et (tror jeg): Hun er ikke særlig høj af en Labrador at være (selvom tæver er lavere end hanhunde), hun har en del overskudshud (nej, det er ikke fedt, selv når hun ser tynd ud har hun det, hvilket hun sjældent gør) og så har hun stadig den der hvalpede gang. Og hun er ALTID glad, der skal intet til før halen logre.

Min dejlige unge hund

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

7 års hingst!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 21:58

Jeg får tit det samme af vide!

Jeg har en pensioneret spring HOPPE på 22år, jeg rider lidt LC for hest på hende en gang imellem, da hun stadig elsker det.

Folk kommer altid hen til mig på stævnepladsen (primært børn), og spørger om det er en hingst, jeg siger selvfølgelig at det er en hoppe, og når jeg så fortæller at den er 22 år, er de ved at falde bagover...

-syntes det er meget fedt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider