Ja så blev jeg lige hængt ud som dårlig katte avler.
Jeg har avlet katte i 15 år og har mig bekendt ikke haft en eneste dårlig killing.
Troede jeg!
Nu fik jeg her i februar at vide at to af mine killinger var aflivet fordi dyrlægen mente de havde dårligt hjerte. Meget trist.
Jeg er skuffet, ked og meget angerfuld.
Killingerne den største og den mindste i kuldet kommer til samme køber. hun får dem vaccineret en uge efter hun får dem hjem og da jeg går ud fra at dyrlægen undersøger dem der kan de jo intet have fejlet på dette tidspunkt.
En uge efter blir de begge syge samtidig og må aflives fordi hjertet var dårligt.
Dette var en sag. Så hører jeg pludseligt, at jeg skulle have solgt syge katte til alle mulige mennesker, jeg aldrig har hørt om. Der er det jeg bliver vred, hvorfor skal der drives heksejagt på mig, jeg tjener ikke noget på de killinger, men avler fordi jeg elsker at have killinger i huset, og jeg har indtil min dyrlæge døde, fået dyrlægecheckket disse killinger. Hvorfor er folk så grusomme mod andre, bare fordi de ikke kender dem.
Jeg har tilbudt hende med killingerne en ny kat, selvom jeg tror det er en dyrlægefejl, der er skyld i mine killingers ,afgang fra dette liv. Jeg fortalte at vi havde haft en virus, inden de hentede kattene, og at de måske kunne være smittet. Køberne var inforstået. Alle de øvrige killinger fra kuldet, er raske og sunde.
Jeg vil med dette indlæg bare påpege, hvor hurtigt det kan blive jer der blir hængt ud også. Så prøv at vente med at kaste med mudder, til i ved om der er noget at kaste mod. Måske er det bare rygter.