Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hamrende sur
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 23:22

Kære HN´ere.

Jeg skal bare lige ud med min vrede.

Jeg blev i slutningen af november sidste år snydt på det groveste i en hestehandel. Jeg vil dog ikke komme nærmere ind på dette, da sagen behandles af politiet.

Grunden til, at jeg er sur, er ikke så meget pga. at jeg blev snydt. Dette skal politiet nok få styr på. Men det kan tilgengæld sætte noget i kog på mig, når jeg i de forskellige fora i ryttersnak støder på svindleren. Jeg har bla. læst om vedkommendes indtil nu to nye heste. Desuden støder jeg også på den hest, som lovmæssigt er min. Den nuværende ejer ved dog vist intet om sagen.

Jeg får utrolig meget lyst til at skrive til vedkommende, og fortælle hvad jeg synes om dens person. Dog har jeg så meget pli, at jeg holder mig fra det.

Til sidst vil jeg minde jer alle om, hvor vigtigt det er, at man ALTID husker på, at man desværre ikke kan stole på folk i denne branche. Trist, men desværre ofte den skinbarlige sandhed.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 00:47

Hvor lyder det dog til at være en træls situation du står i. Men jeg studser lidt over at du skriver den nuværende ejer af denhest der lovmæssigt er din, ikke ved noget? ville det ikke være venligst at informere denne om sagen? i al fald hvis du vil kræve hesten tilbage.

Bare en lille tanke fra mig.

jeg håber da for dig at det ender godt - og at svindleren derefter bliver udelukket fra div fora. Det er da ikke rart at vide at en her inde svindler med hestehandler.

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

hestehandler
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 08:23
jeg har lige selv købt en hest med en skjult fejl , som burde være blevet opdaget, af dyrlægen. hestehandel kan blive noget rod. Med en masse forskellige følser indeblandet, så jeg kan sku godt forstå dig. hilsen tina

Heste er de bedste. De er bare livet.
0
0
Svar på denne tråd

Måske var
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 08:27

Det en ide at meddele moderator om denne person.

Mere så vi andre ikke ryger i endnu en kedelig sag.

Mvh Lone

0
0
Svar på denne tråd

Forstår dig..
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 08:35

Hej Anne

Jeg forstår dig godt. Man føler sig så magtesløs i sådan en situation. Min kæreste og jeg står selv i den situation. Vi havde godt nok købt et hus og ikke en hest, men følelsen er nok den samme. Vi ejer huset (som nu er solgt til en anden), og vi kan trække sælgeren og mægleren i retten og højst sandsynlig vinde sagen. Problemet er bare, at sådan en sag kan tage 1-2 år, og til den tid, er det jo ikke sikkert, vi stadig ønsker huset.

Men forstår dig godt. Man føler sig bare SÅ røvrendt, og man ved slet ikke, hvilket ben man skal stå på. Vi har opgivet sagen, og håber bare vi snart finder noget andet (som er til salg hos en anden mægler!!!)

Held og lykke med din sag. Håber du vinder den

Venlig hilsen

Rosen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 08:58

Tak for jeres søde ord.

Jeg har talt med moderatorerne. Jeg skal sende politianmeldelsen til HN. Så bliver hun bannet herfra.

Jeg vil ikke gøre krav på hesten. Det synes jeg ikke, jeg kan være bekendt over hende den nye ejer. Hun virker til at være meget glad for hesten.

Jeg har prøvet, at ringe til den nye ejer, dog uden held. Håber dog jeg får fat i hende, så hun er klar over situationen.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

AnneTripoli
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 10:25

Læs evt. mit indlæg i Sasser's tråd om salg og køb af skadede heste...

Mvh

Malou

0
0
Svar på denne tråd

Rettelse...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 10:49

Det er i Sasser's tråd "hvad ville du gøre"? jeg har skrevet et indlæg

Mvh

Malou

0
0
Svar på denne tråd

Malou.
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 14:08

Kan forstå du også har været hele møllen igennem ang. snyd i handel. Det er bare så frustrerende, at det tager så lang tid. Jeg vil jo egentlig bare have mine penge igen- og det skal jeg nok også få.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider