Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen herinde med en materialist udd?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 19:33

Halløj... Ja, jeg ville høre om der var nogen herinde der vidste noget om uddannelsen eller evt. var uddannet i det?

Og så vil jeg spørge:

- hvor arbejder du så henne nu?

- hvor lang tid tog udd?

- hvor meget får du i løn?

- og hvor bred kan man gøre uddannelsen? Ja, altså med hvor meget man kan brede sin viden ud i det?( Mig dårlig formulering )

Jeg er nysgerrig grundet, at jeg har været henne i matas og spørger om hvordan man egentlig havner dér. og hun fortalte mig så at det var gennem HG og det hed Materialist uddannelsen. Men ja, spurgte jo så ikke videre, som i kan se

Mvh. Joana og Cassietøsen

Den der ler sidst, tænker langsomt.....;)

0
0
Svar på denne tråd

godt sp mål
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 20:01

Men jeg håber at udannelsen forbedres for det sker højest 1 ud af 10 gange at materialisterne ved noget om det man spørger om hvad enten der er kosttilskud/helse, makeup etc..

Nå men jeg må jo have været uheldig selvom jeg snart synes jeg har frekventeret Matas ret mange gange og bredt geografisk

Nå det var et sidespor, undskyld.

Siger deres hjemmeside intet om det? eller hvad med fx NielsBrock der udbyder HG?

Gud sagde: »Der skal være lys!« Og der blev lys.Gud så, at lyset var godt, og Gud skilte lyset fra mørket.Gud kaldte lyset dag, og mørket kaldte han nat. [Første mosebog v3-v5]

0
0
Svar på denne tråd

Handelsfagskolen..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 21:02

Jeg ved sådan set ikke noget om uddannelsen, men lidt ved jeg alligevel. Nemlig at man får god mad, når man er på skole! :-D Jeg arbejder i køkkenet på handelsfagskolen i Skåde, hvor de blandt andet uddanner materialister.

Du kan læse en smule mere om uddannelsen på deres hjemmeside www.handelsfagskolen.dk Du skal klikke dig ind under butiksuddannelser, og derefter materialhandel.

Held og lykke med det! :-)

Marianne

Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham

Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender en
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 09:36

som lige er færdiguddannet materialist fra Matas.

Hun startede med en 2-årig HG og derefter 2 års erhvervspraktik (i Matas) med skoleperioder og en afsluttende fagprøve.

Hun er nu fastansat i Matas.

Materialistuddannelsen tager man bare ligesom man ellers ville tage en kontoruddannelse eller butiksassistentuddannelse - de kræver også 2 års erhvervspraktik efter en afsluttet HG ( eller HH).

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Smukke Ganger

Fotografering - hjemmeside på vej

Jack Ellis Sikkerhedsvest sælges

Blå stævnejakke sælges billigt

Serveringshjælp tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 21:58

Okay. Tak for svar...

nuopl06<< Jeg har prøvet at kigge på nettet. Men kan ikke decideret finde nogle svar. Men jo, kan nok selvfølgelig få dem på skolen... VIlle bare gerne vide noget om det inden jeg egentlig gik igang...

kondevigim<< tak for linket, og det er da godt at der er god mad, hehe Det ser jeg så frem til

Den der ler sidst, tænker langsomt.....;)

0
0
Svar på denne tråd

SmukkeGanger
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 22:26
GLemte forresten at spørge.. Ved du hvor meget hun så får i løn, hende du kender?

**Søger halvpart til Cassie, se nærmere om annoncen på min præsentaion**

0
0
Svar på denne tråd

Lønnen
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 09:55

Jeg tror at startlønnen er på ca. 17.000 - uden at vide det med sikkerhed. Ikke en guldgrube, og man skal være beredt på butiksarbejdstider og lørdagsarbejde.

Men helt sikkert et spændende job hvis man interesserer sig lidt for det.

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Fotografering - hjemmeside på vej

Jack Ellis Sikkerhedsvest sælges

Blå stævnejakke sælges billigt

Serveringshjælp tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider