Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

I dag savner jeg min...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 16:14

ihh hvor jeg savner at have en altan idag.. da jeg boede hjemme ved mine forældre havde jeg en lækkert altan direkte fra mit værelse, plejede så at tage min dyne med ud i en solvogn om foråret og ligge og "slikke sol".. da jeg så købte lejlighed var det meget vigtigt for mig at få et sted med enten have eller altan.. har så have nu, men havde helt glemt at man altså ikke kan komme ud på samme måde her om foråret.. alt i haven er jo stadig koldt og vådt... ihhh så nu savner jeg en altan... men til sommer skal jeg nok komme til at elske min lille have...

betyder det også meget for dig at kunne komme ud der hvor du bor?

I' m me.... and I'm perfect...

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

ja det gør det
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 16:49

Jeg ville elske at have en altan eller bare en fransk altan.

Men det harjeg desværre ikke. Men bor tilgengæld i en billig lejelejlighed på Nørrebro, så jeg overlever nok indtil jeg er færdig med at læse og alligevel skal have hus eller gård.

kan jo altid bruge mine forældres have, selv om det tager et stykke tid at komme derud.

Men jo jeg savner rigtig meget at have en dør jeg kan åbne og få noget sommer og sol ind.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

jaaahh
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 17:09

Børnene og jeg har lige været oppe på toppen af marken.. vi elsker at kunne se ud over det hele!!

Når vi så sidder i græsset og kigger på foldene og gården.. så er lykken gjort..

Det er utroligt hvad det betyder.. og hvad solskin gør..

Livet er jo skønt!!

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

Tilredet og tilkørt pony på 127 i stg sælges til rette hjem. Trafiksikker og kan rides ud alene en blid børnepony.

0
0
Svar på denne tråd

Årh...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 19:08
Gad virkelig godt bo et sted, hvor jeg kunne komme ud! Min lejlighed ligger tæt på centrum og uni (lige midt imellem), men jeg savner min gamle have.. Selvfølgelig kan jeg bare tage ud til forældrene, men det er ikke det samme som at kunne stikke snuden ud når man har lyst

Glæder mig til jeg kan komme langt ud på landet, hvor der er rigeligt med natur og ingen naboer!

Deltidshesteklapper.

0
0
Svar på denne tråd

Have åh hvor skønt!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 19:18
Jeg ville elske at have bare en lille have, jeg har dog en egentlig ret fin lille plads ude foran min mikro lejlighed hvor jeg kan have et lille bord og 2 stole sstående, samt en masse krukker med forårsblomster

Verden har mistet en af dem der betød noget
Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Sorgen er kærlighedens pris
The best earthly possessions are; a smart woman and pregnant mare
0
0
Svar på denne tråd

hoho,,,
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 19:25

ville gerne have en altan xD

// verdens bedste pony tilsalg !

fjordhesten kan og vil - få dem frem i sporten !

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 20:11

Vi har en altan som er lige så lang som lejligheden men ikke ret dyb. Vi bruger den faktisk kun til opbevaring af plastbokse og andet rod, for der er ulideligt at være. Man kan se alle sprækkerne i betonen (bor i et famøst og medi-dækket højhus) og man kan knap nok høre sine egne tanker når godstogene kører forbi. Jeg savner mine forældres have og terasse. Nu flytter kæresten og jeg snart til udlandet for en årrække (om alt går som det skal), når vi engang kommer hjem skal vi have fundet os et lille hus på landet, og dét glæder jeg mig til.

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 20:14
meget heldig, da jeg bor inde i centrum, men har en dejlig lille have. Er så glad for den. Der er ikke noget mere dejligt at kunne åbne døren og få luft.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

betyder alt
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 21:27

Jeg havde også et krav om altan da jeg fandt lejlighed...havde boet i hus med min x og der var det bare kanon at gå ud på terrassen når vejert var godt!

Har også altid været vandt til sidde ude i haven hjemme ved mine forældre så snart vejert bare drejede lidt over i forår :-)

Så det betyder ALT for mig at jeg kan komme ud når vejert arter dig :-)

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 21:52
det betyder rigtig meget for mig jeg har en lille have med blomster og en god stor terasse med plads til mine havemøbler og min skønne liggestol min terasse ligger lige mod solen så jeg har sol hele dagen lige fra morgen til aften skøønt det betyder meget for mig og så er den ujenert med stakit omkring det betyder osse meget,så nu venter jeg bare på foråret
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider