Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erfaringer med Uptours?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 22:39

Min veninde og jeg vil gerne til Sunny Beach til sommer med Uptours, men vil gerne høre, om i har/kender nogle, der har erfaringer med rejseselskabet.

Min søster selv var guide og anbefalede os IKKE at rejse med sådan nogle ungrejsfirmaer, men nu har min veninde altså et gavekort dertil..

♡ Stald Vester Tang ♡
TØJ + UDSTYR SÆLGES
~ Så er tøsen solgt ~
Karina & Madame
| Held & Lykke|
0
0
Svar på denne tråd

var afsted sidste år
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 12:03

med 3 andre veninder.. havde for det første rigtig mange problemer med bestillingen, da vi på et tidspunkt fandt ud af, at det hotel vi havde bestilt først havde rigtig dårlig omtale, og vi ville derfor gerne skifte hotel.. Dette lykkedes også til sidst.

Da vi så endelig kom frem til Bulgarien og vores lejlighed, viste det sig, at der kun var en ordentlig dobbelt seng, og 2 af os skulle sove på en sovesofa i stuen/køkken- dette var IKKE hvad der stod i brochuren om lejlighederne. og derudover var der kun sengetøj bestik til 2-3 stykker. Vi ankkom kl. 2 om natten, og først kl. 5.30 om morgen kom vi i seng, da personalet/guiderne ikke kunne finde ud af noget som helst!

Derudover var vi pisse uheldige med vejret, hedebølge den første dag, og resten af ugen stod den på regn, regn og torden:(

og lejlighederne var utætte!!

Guiderne var snobbede, ene unge mænd på 26-30 år der endnu ikke var blevet ordentlig voksne, og var kun ude på en ting... tsk, tsk..

Men vi var super heldige med vores naboer, og drinksene var BILLIGE!!

Så er i til vilde fester, og snobbede guider, og vilde hore aftener, ja undskyld udtrykket, men det var det altså!!- så kan det anbefales. Og er man heldig at møde nogle søde mennesker kan det skam også nemt blive en sjov uge. Og karaoke aftenen kan VARMT anbefales

sidste sommer var vi blandt de ældste piger dernede(19 år), nu ved jeg ikke hvor gamle dig ig din veninde er, men størstedelen var omkring 17..

Men i skal nok høsjt sandsynligt regne med at der er problemer med hotellet når i når frem.

Men ellers rigtig god tur, håber i er heldigere med vejret end vi var!!

0
0
Svar på denne tråd

Okay :) ..
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 10:42
Puha, det lyder ikke godt. Hvilket hotel boede i på?

♡ Stald Vester Tang ♡
TØJ + UDSTYR SÆLGES
~ Så er tøsen solgt ~
Karina & Madame
| Held & Lykke|
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider