Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal jeg gøre
Forfatter: 
Dato:  27-02-2007 22:20

Hej alle

Jeg har set denne helt vildt dejlige pony, det er den sødeste pony jeg har set, men synes i at jeg bare skal springe ud i det,

det skal lige siges det er ikke noget jeg bare gør uden at have tænkt over det, nej jeg har sk.. tænkt over det så meget så jeg er ved at briste, jeg synes bare det skal være hende ( she´s the one) jeg har også pengene til at pleje en hest, og den skal stå opstaldet et sted hos nogle dejlige mennesker og vi har fundet ud af en rigtig god ordning.

Håber på svar

Søde hilsner tine

Ingen kan alt.

Men alle kan noget.

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  27-02-2007 22:32
altså hvis du har pengene og modet, plus at du jo siger at hun er perfekt, så er der vel ikke så meget at tvivle på, så er det vel bare at kaste sig ud i det...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 00:12

giver bellstar ret...

hva bygger du din evt tvivl på ??

Slideshow ---> 754964480.slide.com/p/...?view=true

Stolt ejer af Hagi Håbegård.....;-)

Ny anatomisk gjord sælges aldrig brugt. Pelhambid med kæde sælges.

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 08:30
du har fundet den der er den rigtige. det er der mange der leder længe efter så sys da bare du skal tage den. hvorfor er du i tvivl?

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 15:56

Tak for de pæne svar

altså min tvivl er nok bare om jeg nu også kan klare det, men inderst inde ved jeg jo godt at jeg kan klare det, har også lige fået en besked fra ejeren idag, så skal vi bare aftale en dag hvor jeg kan komme og besøge dejlige sally igen.

Ingen kan alt.

Men alle kan noget.

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 16:04

Jeg kan godt forstå du tøver lidt - kender godt det med, om nu man kan klare det... Der kan jo ske så meget..

Men, har du bare eet menneske i baghånden, som er hestekyndig og som du stoler på og har tillid til, at ville råde dig godt ved tvivlspørgsmål, så skal du bare springe ud i det..

Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"

0
0
Svar på denne tråd

lige da
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 18:24
jeg havde købt min hest blev jeg også bange for om jeg kunne klare det, om jeg blev træt af det osv. men nu nyder jegbare at have hende. savner hende efter en dag og selv det at muge ud hader jeg ikke så meget som jeg troede jeg ville. nu sys jeg bare det er hyggeligt når jeg er færdig og strøer og gør i stand så hun kan komme i en ren boks.alt hvad der har med hende at gøre gør mig glad. sys helt klart du skulle gøre det.

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider