|
|
| Fest - sneet inde :-( |
|
|
ÅHH mand hvor er det trist at være sneet inde på fjerde dagen når man virkelig bare er i Party humør...  Andre som lider af det samme som mig på en lørdag aften, hvor man lige skal have det sidste hevet ud af ferien??? Sidder og tænker på drinks og så faldt tanken lige på: Hvad er jeres yndlings drink??  og Hvad er jeres hade drink??  Jeg lægger ud, min foretrukne for tiden er så klart Jack and Coke.. Mums...  Men hvis der er noget jeg ikk kan få ned så er det da Pina Colada og Malibu og den slags stads... 
Hilsen Twisted #White Knee# en usleben diamant
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ynglingsdrink |
|
|
Min ynglingsdrink er en brandbil med ekstra udrykning. Hadedrink er gin & tonic 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Hellere ramme rammen end slet ikke at ramme Haflinger Forum DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg |
|
|
har også været i party humør, men er også fanget. Det er dælme trist  Min yndlings må være mojito, mens hadedrinken er rom og cola (smager jordslået  ).
Pennyblade købes. Se mere på præsentationen. Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Trine-Pingvin |
|
|
Mojito?? Tror ikk det er kommet til Nordjylland::  Hvad er der i?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor tarveligt |
| Forfatter:  |
Kiki |
| Dato:  |
24-02-2007 23:03 |
|
Fik helt lyst til en drink nu. Kan vi holde en fest her over HN? Er nemlig også sneet inde. Men mine favoritter må være Strawberry daiqurri Mohito (gerne med pasionsfrugt i) Wiskey og cola (dog ved at være lidt træt af den) Og så en der hedder summertime (består at lige dele spirte og appelsin juice og vodka)
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Twisted |
|
|
Rom, mynteblade, knust is og rørsukker, nam nam. Vi glemmer helt cosmopolitan 
Pennyblade købes. Se mere på præsentationen. Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm... |
|
|
nu blir jeg jo helt i party-humør  Men, efter 10 1/2 times arbejde, så er energinivouet efterhånden ved at dale ned i det røde felt  Ynglings drink: Rom og Cola (uhm, det smager bare *mums*) Hadedrink: Absinth  (Drink og drink, men gælder den ikk?)
Anne
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
Nu med Burberry <3
Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohh ja hvordan |
Kiki |
24-02-2007 23:10 |
|
kunne jeg dog glemmer den dejlige cosmo?? Glemte da også lige mine hade Gin og tonic vodka og appelsin juice og alle de der ting man lige får blandet lidt (læs helt) forkert når man er stiv og løbet tør for ingredienser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine-Pingvin |
|
|
Gin kan jeg også sagtens få ned, men ikke når det er blandet med tonic. Jeg kan ikke udstå tonicvand, det smager afskyeligt  En Filur er nu altså også ganske god, mums!
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Hellere ramme rammen end slet ikke at ramme Haflinger Forum DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad er der i en filur |
Kiki |
24-02-2007 23:22 |
|
Ja som overskriften siger?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bummelum |
|
|
hmmm ja når jeg er sammen med min veninde står den på jordbær shots. mums og så gin og sweppez lemon...elsker en god gin´, men de bilige smager af grand. en tom cullins smager også skønt. eller en Siri's special som hedder barcardi lemon ginger ale, lidt rød soda. et pift af æble og appelsin juce. muuums. hade drink pina colada, og andre søde tøse drinks (med undtagen af jordbær shots ) jeg fik alt for meget pina colada det første år jeg stod i baren på rosk. festival så det drikker jeg ikke mere.
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jordbær |
|
|
Madsen:: hva er det for noget Jordbær shots?? Det lyder lækekrt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sneet inde - hvad er det..?? |
|
|
Da jeg og min lånebil havde kæmpet os gennem snedriverne i går på vej ud til hestene, gik jeg lige indenom en veninde, som bor 2 huse fra, hvor hestene står. Hendes 17 årige søn var dødhamrende træt at, at hans sparsomme ferie skulle gå med at være sneet inde ude på landet. Hverken busser eller tog kørte jo, og forældrenes bil var - ligesom alt andet - sneet inde i gårdspladsen. Mads: "Øh Line, kan jeg køre med dig op til Sulsted? For så går jeg resten af vejen ind til Aalborg... Jeg har alligevel ikke andet at lave.." Det skal lige siges, at der fra Sulsted er ca. 15 km ind til Aalborg midtby og både himmel og hav stod i ét. Men knægten ville til fest og så måtte han jo tage vandrestøvlerne på. Mit liv var for kært til at køre mere end højst nødvendigt i det uvejr, så jeg må indrømme, at jeg IKKE tilbød ham yderligere transport end til Sulsted by, hvor jeg bor. Men bortset fra det, så er jeg vild med bacardi lemon  Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lad mig starte med hadedrink: Bacardi lemon og cola (Kiwivin er også havnet meget langt nede på listen) Ellers går jeg man aldrig galt i byen med razz og æblejuice eller vodka med vand, hyldeblomsttsaft og solbær drinkssirup-noget.. navn endnu ukendt. Men den absolute yndlings drink for tiden er Martini asti (med SORT skrift) Kan leve af det boblevand for tiden!! Nina (som lige pludselig har afsindig lyst til en drink, men som kun har dooleys i nærheden)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ÅHHHRRR |
|
|
Nina ja Martini Asti det er da bare gude drinken for tiden.. Hvordan kunne jeg glemme den??  Det er simpelthen super dupper skønt.. Pludeselig kan man drikke champagne til ALT. UHMM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drikkevarer |
|
|
Hmm, alle de der fancy drinks må I gerne beholde... Jeg foretrækker nu en god gammeldaws håndbajer, til nød en ganske alm. fadøl og så er jeg endda tidl. bartender (måske derfor?)!!! Jeg kan dog godt overtales til en gin&tonic med en skive lime, men kun hvis den serveres med 3 isterninger og et blad basilikum - og det vel og mærke er en meget lun sommeraften...
KH Pia 5-års rød shettervallak sælges. Tilredet. Sadel og hovedtøj medfølger. Foto på præs. BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drinks... |
|
|
Favoritdrink - eller drink er det jo næppe, men kan kan bare ikke stå for Tequilashots - MUMS Ved godt jeg er rimelig ene om det, men ikke desto mindre ryger der sørme mange indenbords når den står på fest! Ellers er jeg glad for: Mojito Cosmopolitan Filur Brandbil Pina Colada Hvo findes der mange gode drinks, det var bare lige et udpluk  Kan ikke fordrage gin og tonic, det er tonicen der gør det, føj! Og så kan jeg af personlige årsager bare ikke tåle lugten af små grå og Gajolshots  Mvh Juliete
For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Se mere på : www.richelieu-arabians.dk Lækker 2-hestes trailer udlejes ved Holbæk, se præsentation OX hingst fra 1995 + 2006 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvordan kan man rent faktisk sige at tequila smager godt rent?!?! Havde helt glemt det afskyelige shot.. fik engang to fyre til at knække sig over kors efter at have taget hver sin side af "min overkrop" med sådanne shots, der var lige en anelse for meget salt indblandet.. (fik foruden det på brystet vendt citronen i det og hældt det i glasset) De gjorde det samtidig, og styrtede så ellers på toilettet og knækkede sig over kors.. Jeg var fuld og absolut ødelagt af grin!! Så kan de lære det kan de!! Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh gud kiwie.. |
|
|
Åh gud altså Kiwievin, det drak vi os altid fulde i da jeg ikke var ret gammel kan jeg huske  Jeg er helt afgjort til Pinkpussy eller Pinâ colada, og det skal ikke være den færdig blandede colada. Jeg bryder mig ikke om rom, ej heller cuba caramel.
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke.. |
disen |
25-02-2007 10:07 |
|
Pinkpussy?? Det lyder... øhm.. ja.. ' Min favorit er helt klart pina colada.. Mums.. Listen med hadedrinks er lang, men er også ekstremt kræsen med alt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine... |
|
|
... favoritter er Mojito, Margarita og Piña Colada. Desværre kan man ikke få den rigtige slags mynte herhjemme til en RIGTIG Mojito - det nærmest man kan komme er med en kombination af mynte og lidt citronmelisse. Bedste Mojito jeg har fået var på Cuba - men det er jo også der den er fra  Piña Colada skal være med en GOD mørk rom (Mathusalem passer fint) og med rigeligt frisk ananas - ellers kan det være ligemeget. Jeg siger heller ikke nej til en Daiquiri. Hadedrikkelse: øl, jordbærchampagne og pernod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uh ja, Safari... |
Bente Bladsgaard |
25-02-2007 12:55 |
|
Den er god! Gerne med et godt skvæt vodka og så Sprite og is.. Cosmo og mojito er osse blandt mine klare favoritter. På ferie sydpå er jeg klart til daquiri's med jordbær eller vandmelon. Af favoritter kan osse nævnes white russian og long island iced tea (den skal helst laves af mig selv, for så smager den bedst ). Ja, med en fortid som både bartender og deltids-alkoholiker, så har jeg fundet ud af, hvor mange gode drinks, der findes derude. Har ikke nogen decideret hade-drink, men er ikke så vild med whiskey og de der super sukkersøde nogen.
Mvh. Bente Étudiante a l'école de cuisine -Formand for AS (Anonyme Sodaholikere) Antal medlemmer: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drinks.. |
saffy |
25-02-2007 13:04 |
|
Jeg er ret vild med Gammel Have, Malibu & Kakao samt Tequila (body Tequila ) Hade drink er rom og cola samt gin og tonic 
Kærlighed gør blind. Had får øjnene til at se igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tequila.. |
|
|
er da noget af det bedste.. Hehe.. Igår fik jeg dog lidt for meget, kan godt mærke idag at tømmermændene ikke er helt som de plejer  Ellers er alt vodka der er smag i, som jordbær og lime noget af det mest afskyelige, syntes det smager ganske skrækkeligt..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jack D med cola , er da gdt hvis man sidder og hygger sig en aften 
Hader suverænt Cuba Strawberry efter mig og en veninde drak det som shots en hel aften, havde smagen af det i munden 2 døgn efter 
Men nu ikk pyller sårn, jeg havde nattevagt på tanken i nat, og ved en 5-tiden i morges fik jeg besøg af de festeligste unge fyre. De var igår aftes blevet enige om, at når de ikke kunne komme til fest, ku de da og bare drikke det sprut de havde selv. (kender de 2, og hvis jeg kender dem ret, er det ikk gået stille for sig). Ved en 3 tiden havde de så ringet til en pige (hun kørte dem på Shell), med besked om de var i Gaden. HUn var jo gået i panik, for hun ville helst ikke ud på motorvejen i det vejr, så hun måtte jo vide hvilken gade, også havde de sagt at vejen hvor de ene bor havde de omdøbt til Gaden for en aften.
Da de kom over på tanken begyndte de så at danse foran overvågningskameraerne, og efter de havde danset i ca et kvarter var det simpelthen nødt til at købe franske hotdogs.
Da de så havde fået dem, lykkedes det pigen at få dem i bilen og hjem, her ved en 12 tiden fik jeg så en sms fra den ene, om at jeg meget måtte undskylde deres opførsel. Haha!
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|