|
|
| FREMLYSNING af 2 hunde |
|
|
Hej Vil gerne fremlyse 2 hunde - en Rotweiler-han samt en langhåret Schaefer, sidstnævnte har ondt i bagparten. De er på adressen Marbæksvej 16, Hyllested - 4261 Dalmose. Vi fik dem på besøg her til formiddag - kontaktede politiet og efter aftale med dem har vi dem i en boks til i morgen. Snakkede med en anden der har haft dem på besøg siden igår - så de har været væk hjemmefra i ihvertfald 1½ døgn nu. I morgen bliver de hentet af Falck - men er der nogen der kender til disse to hunde - må I meget gerne henvende jer. MVH Celina Jensen * 5814 0200 / 2335 8882
STALD MAROTT Kårede Pintohingste Årets Føl 1998 & 2003 Dagens Pinto 1994, 1999, 2001 & 2003
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| what.. |
|
|
Har dem, der haft dem på besøg bare lade dem rende?  Er tæven blevet ramt af en bil mon? Stakkels hunde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
De andre har ligedes haft dem i en boks natten over til i dag - men polititet oplyste her til morgen hun bare skulle lukke dem ud, så fandt de selv hjem - det gjorde de jo så bare ikke, men kom herned i stedet. De er meeget desorienterede - ved ikke rigtgt hvor de er - så måske de kommer langvejs fra...? Mht til schaeferen, så ved jeg ikke hvad hun fejler - kunne godt være ramt af en bil eller blot ondt i poterne pga sne, is og kulde..? - Men den render rundt om sig selv, med bagbenene sænket og tuder og bider i sin egen hale (det kan jo også bare være det er sådan den reagerer fordi den er forvirret over det hele..?) Men den kan da stå på bagbenene og gø af hestene. MVH Celina
STALD MAROTT Kårede Pintohingste Årets Føl 1998 & 2003 Dagens Pinto 1994, 1999, 2001 & 2003
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber.. |
|
|
at der er en ejer, der savner dem sikken en gang fis, så finder de selv hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyrlæge? |
|
|
Måske vurde den have været tilset af en dyrlæge - hvis den er blevet ramt eller har HD, der så nu gør rigtig ondt efter en måske lang løbetur.. Jeg fik for nogle uger siden besøg af en lab og en springer spaniel. Springeren havde ingen kløer, og var tydelig halt. Jeg ringede straks til politiet. Jeg var sikker på, at de var løbet langt, pga springerens desorienterede og miserable udtryk. Labben var så sky at jeg aldrig kom tæt på den. Til min store forbavselse var det genboens hunde. Jeg var 500% sikker på, at de havde løbet langt, men de havde kun været "væk" i en ½ time. Stakkels gamle springer, det var mandens jagthund! Den havde tydeligt ondt, og da jeg pointerede det overfor ejeren blev hun højst fornærmet og slæbte den stakkels hund efter sig i nakkeskindet. Jeg tilbød hende at låne en snor i det mindste - det gjorde hun da så heldigvis.. Har I kontaktet de omkringboende og hørt om det er deres? Opstaldning søges til 3'er pony i Dianalund/Sorø området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder? |
|
|
Har du nogen billeder af dem? Jeg så igår aftes en hund her ved min ejendom lige udenfor Sandved. Kunne ikke se den så godt pga af mørket. Den var sort/ mørk med lang pels benene så lysere ud. Den kom imod os da vi kom hjem i bilen, men pludselig skyndte den sig hurtigt væk, formentlig fordi den hørte vores egen hund gø indenfor. Min kæreste gik ud for at lede efter den, men væk var den. Den så dog ud til at have halsbånd og skilt på, så måske det alligvel ikke er den/ de samme.
1ér allround ponyvallak på 7 år sælges eller byttes til anden hest på 160-164 i stg og mellem 1-4 år. Skriv en besked for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyllested !!! |
| Forfatter:  |
katrunte |
| Dato:  |
24-02-2007 21:06 |
|
Mine forældre bor lige udenfor Hyllested og deres naboer har en stor Rottweiler-han og en schæfer. Jeg ringer til dem med det samme og får nummeret til naboen. Vender tilbage om lidt. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var ikke dem |
katrunte |
24-02-2007 21:26 |
|
Det var ikke deres. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aflever dem |
yiip |
24-02-2007 21:33 |
|
aflever dem til dyrenes beskyttelse så kan de også få dyrlægehjælp...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang hundene |
|
|
Vi er spærret lidt af for omverden pga sne og isslag - og det samme er det hundeinternat der plejer at tage løse hunde ind, det er derfor vi aftalte med polititet om at de først henter dem i morgen. De har fået en boks med masser af halm som de nu ligger i + aftensmad og vand. Det kan sagtens være at det er HD shaeferen har, men der er ro på den, sålænge den er i boksen, så lidt hvile kunne måke afhjælpe lidt til i morgen. Katrunte - 1000 tak for hjælpen, ærgeligt det ikke var deres, men tak alligevel. Ang. hunden i Sandved - så er det næppe disse, Rotweileren har ikke halsbånd på og Shaeferen har ikke navneskilt - desværre... Ja, Julie - hundeejere er ski nogle gange nogle underlige nogle - har tjekket de huse lige omkring, men ingen kender dem. Mange hilsner Celina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klapsalver til Celina |
katrunte |
24-02-2007 21:59 |
|
Hej Alle Først klapsalver til Celina for at tage hundene ind, ikke ? Hvor mange tager en ukendt rottweiler og schæfer til sig og passer dem indtil der findes en løsning ? Godt gået Celina !!! Og dummeslag til politiet for sådan et tåbeligt råd om bare at lukke dem ud og selv lade dem finde hjem - det var da et håbløst dårligt råd. Jeg har lige fået en opringning fra John som muligvis ved noget mere. Det er åbenbart nogle hunde som har været ude at rende en del det sidste stykke tid. Han spurgte efter dit nummer og fik det. Håber det er ok. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vovser. |
|
|
Har du tjekket dem for øretato, det var sådan jeg fandt frem til at den hund jeg fandt i Høve kom fra flakkebjerg. Jeg er jo også fra området, men syntes ikke lige jeg kender til de to. Hvis du ikke har nok plads sender du bare ham Bugatti, en tur til Høve, så han lige kan hilse på min hoppe, nam nam  Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige smidt et link ind på |
|
|
Knuser Annette og Gizmo
Drøm sødt min elskede Octavia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efterlysning.Fremlysning |
Birthe Petersen (Sjuss) |
25-02-2007 13:04 |
|
Hej Jeg har en hjemmeside www.123hjemmeside.dk/E...ing-Hunde/ Hvis i syntes kan jeg godt sætte dem ind der. Hvis i kan tage et billede af hundene vil det nok være en god ide. For 14 dage siden fandt jeg også en hund og der sagde Slagelse Politi også til mig at jeg bare skulle lukke hunden ud så fandt den selv hjem. Jeg fortalte så lige med store ord hvad jeg syntes om den ide. Hi Hi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunde.. |
TulleFelix ♥Felix♥ |
25-02-2007 15:41 |
|
ville lige hører om hundene er blevet hentet, eller ville jeg ringe hjem til de gamle og hører dem ad om de kender dem.. De bor nemlig i dalmose...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemmeside |
25-02-2007 15:58 |
|
Hvorfor kommer hjemmeside adressen ikke helt frem? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fordi det hestenettet... |
|
|
korter den ned, men linket virker jo fint... Det hjælper ikke at spørge to gange med 4 minutters mellemrum...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld |
25-02-2007 16:05 |
|
Ja kludre det kan ja da. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyt... |
|
|
Er der noget nyt? Har hørt idag at de også er set i Dalmose torsdag eller fredag. Ham der så dem kunne kun komme til Rotweileren, schæferen var vist rimelig sky. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen |
|
|
UNDSKYLD jeg først vender tilbage så sent. Til middag ringede ejeren - én der har et værksted i Dalmose der har købt rotweileren til vagthund. Schæferen er ikke hans, men ejes af ham - han har købt rotweileren af...  Fortalte schæferen rendte rundt om sig selv imens den hylede - men han fortalte at det havde den altid gjort... Oplyste så at det jo nok var pga smerter, men det slog han hen og sagde så at hvis ejeren af schæferen ikke snart kom og hentede den ville den blive aflivet.  Louise - ja de har jo så været ude og rende siden torsdag - fortalte ejeren, men havde så ikke ringet til politiet før end i dag og fik så vores nummer.  Desværre kan man kun afleverer hundene og kigge hovedrystende på sådan en mand og så håbe på at de ikke strejfer en anden gang - det er jo ikke just behageligt at få besøg at en Rotweilerhan der knurrer og en schæfer der tuder, man ved ikke lige hvor man sådan et par hunde henne. Der var nogen i denne tråd der sagde at man kunne tjekke øretato - men de var ikke sådanne hunde man vil føle sig tryg med at tjekke et sådan nummer - de var nemlig ikke tillidsfulde - mere frustreret, hvilket jo er klart - men så er det jo heller ikke nemt at komme til dem. Men alt i alt - de er kommet hjem til ejeren. 1000 mange gange tak for hjælpen til jer alle - dejligt at vi kan hjælpe hinanden.  Når man tænker sagen igennem og hvis vores to hunde var ude samtidig med de kom på visit - så var de jo nok kommet op og slås - og jeg havde ikke lyst til at gå ud og skille sådan en flok store hunde fra hinanden - derfor håber jeg så de aldrig kommer på "besøg" hernede mere... Mange hilsner Celina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God... |
|
|
Godt at de er kommet hjem, selv om det ikke lyder til at være særlig optimale forhold de lever under. Vil da næsten håbe for Schæferen at den bliver aflivet. Mon jeg lige skulle luske lidt omkring og tjekke op på dem  Jeg går tit tur med hunden der hvor de er blevet set i Dalmose og er da mægtig glad for at jeg ikke har mødt dem. Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|