Her stod jeg en anelse sent op i morges, morgenfodrede og lukkede hestene ud og fodrede kaninen.
Derefter stod den på hygge foran fjernsynet med morgenmaden.
Så brugte jeg et par timer i stalden med lidt forskelligt.
Kl. 14 mødte jeg så på arbejde i den lokale Dagli' Brugs, hvor alt for en gangs skyld var helt anderledes end det plejer. Butikken har ikke modtaget varer de sidste 3 dage pga. snestormen. Dem der normalt kommer med varene, har ikke villet kører herud på Djursland, hvilket har resulteret i at alle butikker har manglet mælk i flere dage.
Da jeg mødte kl. 14 var der lige ankommet mælk fra Arla. Ellers var butikken fuldkommen tømt for økomælk, gær, frugt og grønt og mange hylder var generelt bare tomme, fordi vi ikke havde fået den sædvanlige ugenlige leverance af varer.
Sidst på eftermiddagen lykkedes det så at få leveret økomælk, frugt og grønt og lidt kød, så vi fik travlt med at sætte varer på plads. Og så solgte vi ellers mælk i stride strømme hele eftermiddagen. Tror aldrig jeg har solgt så meget mælk på én dag, som jeg gjorde i eftermiddags.
Min arbejdsdag sluttede kl. 20.15. Og nu har jeg så bare hygget foran tv og computer resten af aftenen.
God nat til jer alle