Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Debitel og MMS, WAP & Internet...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 17:39

Har lige fået debitel til min mobil tlf. i går.. Men MMS virker ikke. Har været inde på deres hjemmeside for at bestille opsætning for både MMS, WAP & Internet.. Men MMS virker stadig ikke.. Jeg kan sagtens ringe og sende sms'er.. Og min mobil kunne sagtens sende MMS og komme på internettet før..

Min mobil er en sonyericsson w810i.

mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 22:14

Da jeg havde Debitel, skulle jeg ringe derind for at bestille mms funktionen. Det skal du nok også - Min var for 6 mdr. siden...

Man kan ikke via deres hjemmeside - det prøvede jeg også...

Hilsen Diana

Smukt Oldenborg hingsteføl forventet stg. 170.(1`ste præmie ved følskue m. 8 point i helhed) sælges billigt pga. pladsmangel.

Dejlige Elischa elsket og savnet R.I.P 04.06.1998-05.10.2006

0
0
Svar på denne tråd

bum bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 23:17

puha debitel det havde min mor for 5 år siden og fik regninger 2 år efter opsigelsen.

jeg troede de havde ændret sig og købte derfor en mobil herfra...nøøøj hvor har jeg dog fortrudt. og jeg køber aldrig en debitel mobil igen. de tar røven på folk.

nå men tilbage til dit spørgsmål. du skal ringe til dem før det virker, eller følge de sedler du gerne skulle have fået med mobilen. tror også man kan ordne det på deres hjemme side

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

debitel
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 23:37
debitel.. du skal nok ringe til dem! jeg har meget dårlige erfaringer med dem, har fået så mange regninger længe efter abonnementet er sagt op (og er bestemt ikke den eneste) håber ikke du bliver lige så uheldig.. hvis du mangler nummeret så skriv.kan det efterhånden snart i hovedet

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 09:26

tak for det.. Må så ringe til dem i morgen..

Hmm ja angående de dårlige erfaringer, havde jeg ikke nogle af, da jeg havde det sidst.. Men det er et par år siden.. Men debitel er jo nu solgt til Telia, så ved ikke om det er blevet bedre..

mvh Moni

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 09:52
ikke du skal regne med mirakler blot fordi Debitel er solgt til Telia ...

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Til Moni
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 13:20

Hej

Jeg stå/stod i den samme situation som dig fik også min i sidste uge og hentede de samme til på deres hjemme side og troede de var klar og bestilte en ringe tone som ikke kunne bruges så ringede til dem dagen efter hvor de fortalte dem på deres side desværre havde været nogle problemmer så han sendte dem mens vi talte sammen også kørte det bare,

jeg har ellers også altid hørt om at man skulle holde sig fra debitel men jeg har lige haft det samme med 3 og det kunne da kun gå for stærkt med og komme ud af det og ved andre har haft det med TDC-Telia, så jeg syntesdesværre snart det er lige meget hvor man er desværre men nu må jeg se med mit deditel hi hi.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 13:34

Diament: ok tak for det, det giver mere mening Må hellere ringe til dem i molrgen når deres kundeservice er åben. ja altså der vil jo altid være nogle, der er utilfreds uanset hvilket selskab det er.. Man kan jo ikke stille alle tilfredse.

mvh Moni

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 13:37

det er vel snart 9 år siden jeg havde debitel (eller længere, det var dengang det lige kom til landet).

Jeg var hos dem i omkring 2 år, også begyndte der at komme mærkelige regninger.

Vi opsagde abbonnementet men de blev ved.

Dagen idag slås jeg stadig med dem indimellem. På trods af de sågar er blevet anmeldt for chikane.

Telia har min mor haft en kamp med.

Tele2 testede min svigerfar.

3 har jeg aldrig hørt et godt ord om.

M1 tester jeg selv, og det er også noget værre møg!

Tilgenggæld har jeg hørt godt om cbb, sonofon, tdc og telmore.

Der findes gode firmaer der kun laver de fejl, der nu engang kommer. Men når der ligefrem er sager hvor flere personer går sammen imod firmaerne, så er det vist mere end normalt!

Tele2 har været i basta. Debitel var for nogle år siden i kontant osv osv...

Og det skulle ikke undre mig, hvis du bliver dobbelt opkrævet eller lign.

Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Au pair søges straks til Schweiz.

Læs mere i præs!

0
0
Svar på denne tråd

vicky02
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 14:16

Hej igen

Ja det er desværre lige de ting som man gang på gang høre om Debitel, men hvad hvis man gemmer alt fra dem samt regninger og div giro som man betaler og kan fremvise dem laver de så stadig @!#$ for en ? ville være fedt og vide hvad de gør så man kan gemme alt der fra for jeg regner da med jeg siger op efter det halve år stod bare akut og manglede en mobil

knus

0
0
Svar på denne tråd

Man skal
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 14:38
ALTID!!!

Gemme betingelserne samt alle regninger og betalte girokort

PÅ ALT!

For ellers så har man bare så grueligt tabt hvis firmaet en dag sender dig en rykker. Og de må rykke for regninger der er op til 5 år gamle - og kan du ikke bevise at du har betalt den så må du bare bide i det sure æble og betale igen.

Ikke at det betyder at man så aldrig får nogen problemer - det kan tage sin tid at overbevise dem om at de ikke har en dyt at komme efter. Men så ved man da i det mindste at man har sit på det tørre.

(Ja, jeg både læser OG gemmer mine betingelser for jeg ved hvordan det kan gå! Og jeg gemmer også eventuelle nye betingelser der varsles efter at have læst hvad de nye betingelser betyder for mig! Og så gemmer jeg naturligvis også alle beviser på betalte regninger - jeg kender nemlig Internet/mobiltelefon-branchen lidt for godt )

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider